Na Renaulty v DCi neslyším nikde chválu a Citroen je věc v kusu(musel bych to překousnout).
O Opelu sbírám informace kde se dá,ale moc se toho nedočetl.V testu píšou že naftové motory jsou cca kolem 250tis km docela naodpis,ale to se může psát i o jiných autech.Takže někdo zkušenost?Díky že jste dočetli až sem.Případně se můžem rozepsat Díky
jinak o problému s čerpadlem nad 200tis km vím,dá se to opravit.Nějaké info mám přímo od mechanika Opelu
Naposledy editováno 06.04.2015 15:54:17
1 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
ano 807 a tento koncern taky hodně problémové auta....ani nevím kdo kdy naposled udělal solidní auto? Jinak cenovka už je mimo
Naposledy editováno 06.04.2015 16:35:49
1 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
1 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
Z francouzu bych mozna risknul toho pazouta, ale pocitej s tim, ze francouz ma spoustu veci vyresenych jinak, nez jsme z aut zvykli. A ne vzdy ku prospechu veci
Pokud hledas drby na nejaky auto, doporucuju procist technicke diskuze na prislusnem auto-klubu. U beznych modelu se da rict, o cem se nepise, to se nejspis nesere
Naposledy editováno 06.04.2015 16:48:44
1 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
1 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
Jen poznamka k fordim dieselum, mel jsem sluzebniho smaxe- tezky auto, 2.0tdci 103kW spotreba kolem 7.5 vracel jsem ho kdyz mel tesne pod 400tis km a vrnel jako novej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
2 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
Snad jediná nafta která u Oplů za něco stojí je 1.7 TD (Isuzu) a "současná" produkce CDTI která je taky hodně chválená ale to se jedničkový Zafiry netýká.
Ale jestli honíš spotřebu tak není co řešit.
1 reakcí na tento příspěvek OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
Jde taky o to jaký pak peníze na to máš ale ono holt platí u starejch aut že to co nafta nažene na spotřebě dožene oproti benzínu cenou údržby. A hlavně je to loterie na co narazíš. Znám i lidi co s těma nejhoršíma opláckejma motormama byly spokojený.
Já se od mala nevozim v ničem jinym než v Oplech a sám jsem jich už taky pár vystřídal.
To co je svatá pravda je že to hnije zevnitř.
Máme Gčkovou Astru 98 co neni rezatá nikde, já mám teď Vectru 97 a ta je přesně jak píšou nahoře rezatá zevnitř. Stačí se opřít do plechu kolem hrdla nádrže nebo na opačný straně nad zadnim blatníkem a to jsou zvuky.
Pak jsem měl Gčko Astru 00 co měla najeto přes 400 tisíc a byla jak nová. Holt ježděná u Němců a to se taky podepíše.
Na Renault bych se vykašlal, to je kasička tuplovaná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Opel Zafira 2.0 DTi 16V typ Y20DTH
Problém u 2.0 DTI byly čerpadla ale nevím jestli se to týká i tý výkonější verze.