globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 10:22 | Nahoru | #23191
lubbek> moc pěkná!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 10:50 | Nahoru | #23192
lubbek> design 998 i 999 mě moooc bere, krása

Naposledy editováno 02.04.2015 10:50:21

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 10:58 | Nahoru | #23193
t_freedom a VikousS4 - ďakujem, stálo ma to dosť času a prachov, aby som ju chúdatko dal do tohto stavu. Ale robími radosť vždy, keď otvorím garáž a idem sa povoziť.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 11:06 | Nahoru | #23194

lubbek píše: t_freedom a VikousS4 - ďakujem, stálo ma to dosť času a prachov, aby som ju chúdatko dal do tohto stavu. Ale robími radosť vždy, keď otvorím garáž a idem sa povoziť.



...a přesně tak to má být!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 11:08 | Nahoru | #23195
Tak tak, alebo DUC duc

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 11:19 | Nahoru | #23196
lubbek> Máš to moc pěkný

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 11:20 | Nahoru | #23197

t_freedom píše: lubbek> design 998 i 999 mě moooc bere, krása



Mě se čím dál tím víc líbí 749/999 design. Prostě pecka.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 11:35 | Nahoru | #23198
lubbek> dost dobrá, oproti bipostu jasná volba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 11:47 | Nahoru | #23199

Sefo píše: tak dlouho tu motorku stejně mít nebudete



to je fakt, tuhle mám zatím asi jenom 8 let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 12:04 | Nahoru | #23200

Stev píše: to je fakt, tuhle mám zatím asi jenom 8 let



To jí máš od fungla? No jo ale tak to tvoje poprdívání krajinou není ježdění :)

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 12:43 | Nahoru | #23201
Sefo> ne, kupoval jsem jí když už byla 9 let stará

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 17:06 | Nahoru | #23202
Zdravím, sháním kód barvy na 848 EVO, r.v. 2011... jde o černou v matu. Poradíte?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 17:30 | Nahoru | #23203

Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 18:49 | Nahoru | #23204
Koukám tady na ten výfuk(kurevsky drahej) a do tý díry mu to v tom jednom místě taky moc nechybí www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-diavel/ducati-diavel-769940.html

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 20:07 | Nahoru | #23205
Moodyy> zkus zavolat do Ducati tam to řeknou, řešil jsem to úplně stejně s mojí červenou na HM

Ducati - Italská vášeň

2.4.2015 v 22:16 | Nahoru | #23206
Bejvá v uživatelský příručce, ale koukám, že zrovna ten černej mat tam uvedenej neni , ale zkus zastoupení Ducati, určitě s tim poradí...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 13:27 | Nahoru | #23207
Včera jsem koukal na americký test naháčů 2014. test byl na silnici a okruhu a celkem mě zarazilo, že M1200S, co se týče okruhu, skončil předposlední.
Na silnici se ho nemohli vynachváli, krouťák skvělej uprostřed, ale na okruhu podvozek absolutně naprd, což mě zarazilo. Jasně, není to mašina určená
na okruh, ale to ani SF ale i tak jsem myslel, že ten Öhlins půjde vyladit i pro okruh..

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 13:50 | Nahoru | #23208

Petta píše: Včera jsem koukal na americký test naháčů 2014. test byl na silnici a okruhu a celkem mě zarazilo, že M1200S, co se týče okruhu, skončil předposlední.
Na silnici se ho nemohli vynachváli, krouťák skvělej uprostřed, ale na okruhu podvozek absolutně naprd, což mě zarazilo. Jasně, není to mašina určená
na okruh, ale to ani SF ale i tak jsem myslel, že ten Öhlins půjde vyladit i pro okruh..



Mimo jiné také ale řekli, že rozdíly jsou minimální a všechno jsou skvělé motorky...
Zas nemůžem chtít, aby byla motorka pohodlná, skvěle fungovala v terénu, byla lehoučká, měla 200 koní, dvoustovku pod 8, nefoukalo na ní, dalo se jet pohodlně i v koloně přes ucpanou Paříš, měla úložný prostor pro tři helmy, žrala 3 litry na 100km, táhla od volnoběhu jak lokomotiva a ve vršku letěla jak Moto GP speciál, navrch krásně vypadala, měla levný servis dostupný v každé vsi nad 150 obyvatel, stála do 100tis CZK, byla exkluzivní a měl by ji mít maximálně jeden další majitel v republice. Jo a ještě se musí prodávat hodně doplňků s logem značky

Teď zas vážně, nemyslím si že v tom testu to pohanili. Oni musí i ty drobné věci zveličit aby mohli vůbec něco říct. To je ta novinařina, přibarvování, troška té fabulace, aby to lidi sledovali...

Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 13:57 | Nahoru | #23209
Tak jasný, že já bych to třeba ani nepoznal. Na silnici jí chválili ve všem, jen ten podvozek na okruhu nějak nestíhal. Četl jsem to ještě na jejich stránkách, tam to bylo rozepsaný víc.. Já právě myslel, že to bude fungovat velmi dobře. Koncepce z Panigale, kdy je motor součástí a zlato. Jen mě to zarazilo..

Ale jsem zvědavý na rok 2016 a Streetfightera. Co má továrna za lubem..

Buď SF dostane povinné ABS nebo ukončí bez náhrady výrobu a nebo, což
by bylo super, přijde nový model.. Snad se to dozvíme dřív, než za rok..

Naposledy editováno 03.04.2015 14:10:29

Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 14:09 | Nahoru | #23210
Taky otázka jak moc hrabali do podvozku. Třeba tady je zvykem, že se v tom moc nerejpají, dají stejné gumy a jede se... Věřím, že kdyby si to naklikali na sebe, bude to jinde. To je ale možný u ostatních, takže by to mohlo dopadnout zase stejně

Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 14:18 | Nahoru | #23211
Největší problém byl s limitací náklonu, ale to byl "problém" snad už i u SF.

Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 14:20 | Nahoru | #23212
nebuďte z těch zlatejch ohlinsů tak zblblí, vhodnost podvozku na okruh dělaj i jiný věci. Třeba rozložení hmotnosti mezi přední a zadní kolo a pozice jezdce.

Naposledy editováno 03.04.2015 14:20:33

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 14:32 | Nahoru | #23213
Proto jsem psal i o tý koncepci, nejen o zlatu.. Ale zajímá mě to, že by se mi líbila 821 a chtěl bych i občas na okruh.. Ale na rozmýšlení mám minimálně dva roky, teď si nezajezdím. A hlavně mě zajímá ten SF.

Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 14:51 | Nahoru | #23214
Stejně není nic tak zlýho, že by jsi to poznal... Maximálně po okamžitým přesednutí z kusu na kus... Dnešní motorky jsou už povětšinou vychytaný a pokud to není japonská rozpočtová šestistovka, tak asi nezklame ani na okruhu. Při nejhorším se máš v čem rejpat a co ladit

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 14:53 | Nahoru | #23215
Petta> koncepcí z panigale nevím cos přesně myslel, ale s vyvážením motorky a pozicí těla to nemá nic společnýho.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 15:05 | Nahoru | #23216
Ramovou koncepci. O vaze a pozici nema cenu diskutovat, neni superbike, ale ostatni nahaci v testu taky nejsou a na okruhu to nevadilo..

Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 20:00 | Nahoru | #23217
Začiatkom roku som na SP-čku vymenil koncovku výfuku za SC-Project CRT. A konečne sa mi to podarilo aj vyskúšať. Zvuk oproti štandardnej koncovke je suprový, ale až veľmi suprový. Zvuk je pekný, ale je to trochu viac hlučnejšie, ako som predpokladal. No čo som mal čakať od lešenárskej trubky. Mne osobne to nejak nevadí, ale zase nechcem byť za tupca, ktorý otravuje okolie a zbytočne dráždi benga. Predpokládam, že keď natrafím na nejakého, ktorý bude mať blbý deň, tak ma to bude stáť noty. Takže teraz riešim nejaký DB killer aby to nerobilo taký rámus.
Info dávam pre prípadných záujemcov, aby ich to neprekvapilo. Videa na youtube sú tak 50% z reálu.
Plusy: dizajnovo k hyprošovi sekne (môj názor), váha dole cca 3-4 kg oproti originálu, cena prijateľná 500 eur a zvuk fakt pekný je to taký mix 1 a 2 válca.
Mínusy: väčší rámus, nemá E









(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 21:48 | Nahoru | #23218

Petta píše: Ramovou koncepci. O vaze a pozici nema cenu diskutovat, neni superbike, ale ostatni nahaci v testu taky nejsou a na okruhu to nevadilo..



MONSTER1200do kategorie NAKED GUNS jednoznačně nepatří! Už jsem to tu psal několikrát! NE-NA-HRAZUJE SF! A nahaté Tuono V4R a nebo S1000R ho sežerou za živa, co se sprotovních vlastností týče...

KTM Superduke je taky blíž těm dvěma (BMW a aprilia) a u DUCATI si na oprvadového konkurenta musíme počkat!

Kruci písek, kolikrát to tady budu ještě vysvětlovat...

Monster je fajn, pro dva a na pohodové ježdění kdykoliv-kamkoliv a jak dlouho a daleko chcete. Umí pozlobit, na předjetí rezervu máte a přední kolo taky přizvedne, brzdí, jede, lae patří na okresky všech povrchů a zakroucené horské silničky, nikoliv na závodní okruh!

Koncepce, posez, geometrie a projev jsou blíže normálnímu nakedu, než ostrému superbiku s rovnýma řidítkama. Tím byl jenom psychopatický streetfighter 1098 !!!



Věřte mi...

Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 22:12 | Nahoru | #23219
kluci, ja vo tom vim hovno, ale Zajoch to napsal spravne, kdovijak to meli poklikane. a vono redaktor neni vzdycky berna minca, treba tady na m.cz by bez nadpisu dopadly vsecky harapaky plus minus stejne

Ducati - Italská vášeň

3.4.2015 v 23:06 | Nahoru | #23220
Já ti to neberu, že to není oholenej superbike.. Jen mě zarazilo, že psal, že mu pumpuje podvozek atd. Nečekal bych závodní vlastnosti, ale ......
A srovnávat jsem je s ostatními naháči nechtěl, přece. Šlo jen o to chování na okruhu. Rozhodně se to o starších modelech Monstera nepsalo.
Vem si S4RS. Minulý rok to někdo jezdil v závodech naháčů a neměl konkurenci. Pobil Tuona, SD, SF a bůhví co ještě..

Já myslím, že jsou to velcí profíci na to, že by si rozesrali podvozek. Ale nechci se tu hádat, jestli je to mašina na okruh nebo ne.. Není!!
Jen jsem nečekal, že tam bude s ním problém. I když co jednomu nevyhovuje, neznamená, že je to špatně. Ale testmanů bylo 6, myslím.
Schválně, až ho tam vyzkoušíš, hoď info, jak to fungovalo tobě na okruhu..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist