https://www.facebook.com/TauferFashionTailor
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
napočítal jsem tady dost einštajnů co mejou řetěz tím dokonalým petrolejem,
ale potom ho stejně musí odmastit nějakym "čističem".
Jak jste mi mnozí sami napsali, petrolej se musí z řetězu umejt, takže když vezmu prostředek
který řetěz umeje i odmastí zároveň a zároveň nekurví kroužky, tak ušetřím (sprej nemyslím).
Takže z vás můžu klidně udělat debily, stejně jak děláte debila z Sršne, protože náklady jsou +- stejné.
Tahle celá debata je jenom o tom, že je více způsobů, ale samozřejmě chápu, že zrovna ten
tvuj tvuj a tvuj je zrovna ten nejdokonalejší.
Naposledy editováno 08.08.2014 17:02:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
los-fazeros píše: krovak - jasně že jsou nějaký otázky ty chytráku, myslim že mam s údržbou a provozem motocyklu jiný zkušenosti než ty....
napočítal jsem tady dost einštajnů co mejou řetěz tím dokonalým petrolejem,
ale potom ho stejně musí odmastit nějakym "čističem".
Jak jste mi mnozí sami napsali, petrolej se musí z řetězu umejt, takže když vezmu prostředek
který řetěz umeje i odmastí zároveň a zároveň nekurví kroužky, tak ušetřím (sprej nemyslím).
Takže z vás můžu klidně udělat debily, stejně jak děláte debila z Sršne, protože náklady jsou +- stejné.
Tahle celá debata je jenom o tom, že je více způsobů, ale samozřejmě chápu, že zrovna ten
tvuj tvuj a tvuj je zrovna ten nejdokonalejší.
Ale, ale, nač ta invektiva?
Za prvý, já ti svůj způsob mytí nevnucoval, pouze jsem nastínil možnost.
Za druhý, když ten řetěz chceš umejt pořádně, tak na jedno mytí zděláš půl spreje za 250. Díky, nechci. Krom toho, ten sprej za 250 je úplně stejnej jako odmašťovač od Bernera za 50 káčé.
Za třetí, tím, že to umeješ nejdřív petrákem/naftou/čímkoli, ušetříš značné částky za čistič, jelikož ti vydrží x-krát déle.
Za čtvrté - Z výše napsaného vyplývá, že z nás rozhodně debily udělat nemůžeš, jelikož náklady rozhodně stejné nejsou.
Za páté, mám spoustu důvodů domnívat se, že řetězovka na mém Fazeru je ještě originál (najeto cca 27tkm) a minulý týden jsem poprvé za tři roky dopínal řetěz, takže se nejspíš začíná loučit. Což naznačuje, že můj způsob čištění rozhodně nějak extra nezkrátil životnost (spíše bych viděl potíž v mém stylu jízdy ).
A za šesté - Čisti si řetěz čím chceš, dokud to neplatím já, je mi to u prdele
Naposledy editováno 08.08.2014 20:30:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
o spreji jsem nemluvil, a odmaštovač, např. od bernera, kterej si zmínil ve srovnání s petrolejem vychází kolik?
k petroleji si přičti aspoň minimum odmašťovače...
ale, že si plácam játra, stejně kdo nemeje petrákem je debil
nicméně nevim jaké máš představy, ale mě je tvuj řetěz taky u prdele
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
Stejně ne vždy jde dodržet intervaly čištění
los-fazeros píše: Krovak> ale já myslel že stačí petrolej
o spreji jsem nemluvil, a odmaštovač, např. od bernera, kterej si zmínil ve srovnání s petrolejem vychází kolik?
k petroleji si přičti aspoň minimum odmašťovače...
ale, že si plácam játra, stejně kdo nemeje petrákem je debil
nicméně nevim jaké máš představy, ale mě je tvuj řetěz taky u prdele
Četls to vůbec a snažil se pochopit psaný text, nebo jen jedeš jak zaseklá deska?
Předposlední věta opět jen zmatenej výkřik do tmy...
Naposledy editováno 08.08.2014 22:22:35
jestli nekdo pouziva petrolej a potom jeste vceli vosk a parfemy od Dioru uz je uplne jedno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Krejza píše: Mě je teda tak trochu u prdele i ten můj. Jestli vydrží o pár tisíc méně a díky tomu dám o pětikilo méně peněz na prostředky, stejně je to plus mínus nastejno. Jen aby nebyl moc volný nebo napnutý.
Stejně ne vždy jde dodržet intervaly čištění
asi tak, jak sem psal tak cistim jednou za 10tis km a retezy mely vzdy +- standardni najezd i pri caste jizde po zadnim, takze cisteni moc neresim, mazu jednou za 600-1000km podle situace
cistim treba kdyz je nepravidelne vytahany, to obcas pomohlo ze byl v jednom miste vic zatuhly a to cisteni pomohlo to uvolnit
Viki83 píše: ....To samé při otočení doprava samozřejmě jedu doprava ale do určité rychlosti pak už to je kontra které si ale stejně moc nevšímám protože není čas
Bohužel nemáš pravdu, kontra řízení funguje za všech rychlostí, jenže, jak už tady bylo zmíněno, od dob, kdy jsme se naučili jezdit na kole, se nám to řízení už tak zautomatizovalo, že nad tím už nikdo nepřemýšlí. Nejjednodušeji si to vyzkoušíš zase na kole a je jedno, jak rychle pojedeš. Důležité je, aby jsi se soustředil na to, co děláš. Zkus jet na kole rovně a potom se pokus zatočit dejme tomu doleva bez toho, abys měnil polohu těla, ale hlavně se soustřeď na práci s řidítky, snaž se opravdu z přímého směru zatočit "výhradně" doleva a uvidíš, co se stane - kolo se ti začne kácet doprava a pokud tomu nepomůžeš předem změnou polohy těžiště, tak si nameleš hubu. Zkrátka kontra řízení funguje vždy, snad jen s vyjímkou, kdy se kolo vede za řidítka pěšky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Bubrak-ZX10R píše: cistim treba kdyz je nepravidelne vytahany, to obcas pomohlo ze byl v jednom miste vic zatuhly a to cisteni pomohlo to uvolnit
ta nepravidelná vytahanost se měří jak, od oka nebo šuplérou?
a to se to po tom namazání pak zase jako rovnoměrně smrskne nebo rovnoměrně natáhne?
něco takovýho jsem ještě neslyšel
pepe.k píše: ta nepravidelná vytahanost se měří jak, od oka nebo šuplérou?
a to se to po tom namazání pak zase jako rovnoměrně smrskne nebo rovnoměrně natáhne?
něco takovýho jsem ještě neslyšel
nepravidelna vytahanost se pozna tak, ze v jednom miste mas vuli retezu nejakou a po otoceni zadniho kola mas retez najednou uplne napnuty
a MUZE (=nemusi) to byt tim, ze jsou v jedne casti valecky vice zatuhle a hur se ohybaji v ose, a cisteni (nikoliv namazani, to sis blbe precetl) je uvolni a retez je pak napnuty podobne po cele delce
2 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
Danielos píše: Ohledně kontrařízení mě napadlo jak zatáčí RC model motocyklu . A ejhle, ten zatáčí vyloženě jen kontra
Dost dobrej postreh
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
kubacech píše: Ten rozhovor už je dost starý. Zbytečně bych zase nerýpal klackem do sršniho hnízda
ja to slysel nedavno ....
E: ale asi byval dobry hovadko - mam doma par cepic a nejaky placacky (policejni)
Naposledy editováno 27.03.2015 23:08:37
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!
Pumpido píše: neberu to jako hrdinsky cin , ale chtelo to asi dost "odvahy"
Na tom je hovno, kamarády máš všude, jen není potřeba je tolik prudit:
To jenom Pepa je moc přísnej
1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1191, 1192] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35747 | Dnes v 12:28 Veverčák |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |