Jasně, něco kritizovat je lehké, ale nic se tu na naší stránce neděje a pár lidí se už odhlásilo, což myslím není cesta správným směrem. Dva kamarádi už mi psali, proč jsem se sem přihlásil, co jsme zač a že neví, jestli se přihlásit taky nebo ne.... Logicky, pozvánka a prázdná stránka není největší tahák
Bral bych aspoň vysvětlení jako: Stránka vznikla za účelem společných setkání a hromadných vyjížďek, jejichž termín bude zde.
Nebo: Stránka funguje jen jako sdružení jihočeských motorkářů a slouží k pomoci s technickými problémy....
Nebo třeba Stránka slouží ke sjednocení velké hromady motorkářů, kteří budou jezdit s krásnou nášivkou na zádech, aby MCčka měli nějakou radost ze života
A jaký je Váš názor přátelé? Co budou Budvar riders??? Budou vůbec něco??? Fonďák FJ1100
Myslím že bys neměl začínat v bandě, ale jezdit chvilku sám, aby ses vyhnul tomu, že budeš někoho dojíždět přes svoje síly. To samé při brždění. Motorka před tebou prudčeji zabrzdí a ty se buď lekneš a píchneš to do ní, nebo chlamstneš na brzdu a přeletíš řídítka
Takže první kilometry si odjezdi sám a v klidu, jen tak, na co stačíš. Udržuj si větší rozestupy, ať máš čas na brždění.
Vůbec se nenech rozhodit tím, že Tě předjíždí auta, mě tenkrát předjížděly i "nazuřený" felicie
No a samozřejmě se nenaučíš jezdit na rovnej a širokej silnici, tak doporučuju klikatý okresky, kde se naučíš, jak s mašinou jet do zatáčky. Nikdy (pokud není fakt zle) nebrzdi v zatáčce, ale vždycky před ní, radši víc než míň. Časem už budeš vědět kolik. Brzdi přední brzdou, zadní používej jenom jako doplněk, když je zle. (zadní ubrzdí málo a pak už vlečeš zadek ve smyku, což je špatně)
Když už budeš muset brzdit v zatáčce, tak opravdu opatrně. Pokud do zatáčky vidíš, můžeš si jí trochu narovnat. To znamená najet trochu do protisměru a trochu jí "říznout", pak nemusíš brzdit tolik.
Jen bacha- po zimě v zatáčkách může být písek!!!!!!!!!!!!
Další důležitá věc- nevěř na přednost. Sleduj vozidla na vedlejší silnici a když se Ti bude zdát, že se přibližujou moc rychle, tak brzdi. Musí být oční kontakt s dotyčným řidičem, jinak taky může být po Tobě a ani za to nebudeš moct. Zažil jsem to v praxi několikrát.
No a pokud budeš jezdit večer a nic proti Tobě nepojede, jezdi při středu vozovky. Když Ti do cesty skočí srna, budeš mít místo na obě strany.
Snad Ti tyhle rady aspoň trochu pomůžou v začátcích.
A BACHA!!!!!!! Přijde brzo chvíle, kdy si začneš říkat, že už to máš v ruce... To je přesně ta chvíle, kdy jsi na nejlepší cestě udělat chybu a rozbít si hubu. U mě nastala po 14ti dnech, položil jsem to při brždění ze 160ti asi ve 20ti kilometrové rychlosti, takže se mi nic nestalo a pak jsem byl půl roku hodnej, než jsem se jezdit fakt naučil . Ještě že můj strážnej anděl má křídla z MiGu
Nevím, jestli jsem na něco zapoměl, jestli jo, snad to tu někdo další doplní.
Jinak Tě samozřejmě vítám mezi motorkáře a přeju hodně kilometrů bez nehod!!!
Lubi87 píše: No jelikož jsem za poslední 3 roky viděl 3mrtvé lidi u autonehod, tak mám velikánskej respekt, ale o motorce už sním 15 let a letost jsem si splnil sen a než nějáký adrenalin a jízda dosahující 200km/h tak mě láká ta pohoda slunce v zádech a klikátá silnice bez křižovatek , ale když ses mě takhle ujal tak věřím že si spolu v létě taky sjedem
Fonďák píše: Lubi87> Tak jo, já se toho s dovolením ujmu, když jsem tohle téma rozpoutal.... Netvrdím, že jsem nejlepší rider jihočeskýho kraje, ale přesedal jsem z padesátky rovnou na jedenáctistovku a po pěti sezónách jsem stále tady a těším se na šestou, takže nějakou zkušenost už mám.
Myslím že bys neměl začínat v bandě, ale jezdit chvilku sám, aby ses vyhnul tomu, že budeš někoho dojíždět přes svoje síly. To samé při brždění. Motorka před tebou prudčeji zabrzdí a ty se buď lekneš a píchneš to do ní, nebo chlamstneš na brzdu a přeletíš řídítka
Takže první kilometry si odjezdi sám a v klidu, jen tak, na co stačíš. Udržuj si větší rozestupy, ať máš čas na brždění.
Vůbec se nenech rozhodit tím, že Tě předjíždí auta, mě tenkrát předjížděly i "nazuřený" felicie
No a samozřejmě se nenaučíš jezdit na rovnej a širokej silnici, tak doporučuju klikatý okresky, kde se naučíš, jak s mašinou jet do zatáčky. Nikdy (pokud není fakt zle) nebrzdi v zatáčce, ale vždycky před ní, radši víc než míň. Časem už budeš vědět kolik. Brzdi přední brzdou, zadní používej jenom jako doplněk, když je zle. (zadní ubrzdí málo a pak už vlečeš zadek ve smyku, což je špatně)
Když už budeš muset brzdit v zatáčce, tak opravdu opatrně. Pokud do zatáčky vidíš, můžeš si jí trochu narovnat. To znamená najet trochu do protisměru a trochu jí "říznout", pak nemusíš brzdit tolik.
Jen bacha- po zimě v zatáčkách může být písek!!!!!!!!!!!!
Další důležitá věc- nevěř na přednost. Sleduj vozidla na vedlejší silnici a když se Ti bude zdát, že se přibližujou moc rychle, tak brzdi. Musí být oční kontakt s dotyčným řidičem, jinak taky může být po Tobě a ani za to nebudeš moct. Zažil jsem to v praxi několikrát.
No a pokud budeš jezdit večer a nic proti Tobě nepojede, jezdi při středu vozovky. Když Ti do cesty skočí srna, budeš mít místo na obě strany.
Snad Ti tyhle rady aspoň trochu pomůžou v začátcích.
A BACHA!!!!!!! Přijde brzo chvíle, kdy si začneš říkat, že už to máš v ruce... To je přesně ta chvíle, kdy jsi na nejlepší cestě udělat chybu a rozbít si hubu. U mě nastala po 14ti dnech, položil jsem to při brždění ze 160ti asi ve 20ti kilometrové rychlosti, takže se mi nic nestalo a pak jsem byl půl roku hodnej, než jsem se jezdit fakt naučil . Ještě že můj strážnej anděl má křídla z MiGu
Nevím, jestli jsem na něco zapoměl, jestli jo, snad to tu někdo další doplní.
Jinak Tě samozřejmě vítám mezi motorkáře a přeju hodně kilometrů bez nehod!!!
My se učili jezdit jak s autama tak s motorkama na polích za chalupou a světe div se, i přes špatné návyky někteří ještě žijeme
Fonďák píše: Lubi87> Jasně, sjedu si s Tebou rád. Ty kurzy taky považuju za zbytečnej a drahej luxus, pokud nechceš jezdit po předním a ve stoje na nádrži . Dnešní posraná doba. Za chvíli nás budou učit i sedět na hajzlu a když nám to ani na podruhý nevyjde, doporučí nám za další prachy sezení u psychologa.
My se učili jezdit jak s autama tak s motorkama na polích za chalupou a světe div se, i přes špatné návyky někteří ještě žijeme
Lépe bych to nevyjádřil
Lubi87 píše: zdenacb> Ahoj děkuji za radu, už jsem na to koukal a zdaj se mi ty kurzy docela předražené a jeikož jsem si koupil tenhle rok novou motorku + nové kvalitní oblečení tak na tuhle sezonu bylo už výdaju přece dost.
Znas rceni "Dobra rada nad zlato" ? V tomto pripade to plati mnohonasobne
Tahle otázka je tu ve vzduchu a za hodně lidí to myslím dobře vyjádřil Fonďák.
Ano, taky si myslím, že kritizovat je snadný, ale ta koncepce klubu tady prostě chybí ( zatím ).
Je to v tuhle chvíli škoda, protože je vidět, že opravdu dost lidí má zájem " někam patřit ", sdělovat si zkušenosti, pokecat nebo si jen tak vyjet.
Jasně, na začátku je určitě dobře se vyjezdit sám, plnej souhlas, pokud člověk není typickej samotář, pak jízda s motopartou je jiný kafe, zábavnější, stylovější a tak. ( za předpokladu, že se stanoví nějaký normální pravidla slušný jízdy, třeba i s ohledem na začátečníky )
Taky jsem vstoupil do klubu s nějakým očekáváním a bylo by fakt škoda, kdyby tenhle nápad s Budvar riders vyšuměl do ztracena.
Já jsem si s mašinou splnil dlouholetej sen jako většina z nás a budu se těšit, až se někde na pumpě v ČB slezem