1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat
vhodná k cestování - pegaso je pohodlnější
každopádně srovnáváš dva diametrálně odlišné stroje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat
1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat
Takže když koupíš GS500, nevěř řečem prodejce a vyměň olej, filtry, zkontroluj brzdovku, destičky a vše namaž dle předepsaného mazacího plánu (je uveden v uživatelské příručce a mazacích míst je docela dost!!!). To ostatně platí de facto o každé motorce.
1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat
A ještě navíc to nejede :(
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat
J.M.K. píše: Na cestování je rozhodně lepší Pegaso, zvládne i lehký terén, navíc se není třeba bát tolikrát diskutované (ne)spolehlivosti italských motorek - motor je kopií motoru Yamaha XT660, takže i leckteré díly motoru jsou shodné. GS500 má zase navrch v jednoduché konstrukci, spolehlivosti a malé spotřebě (při správném seřízení), ale jednak je to docela "prcek" a na delší cesty moc pohodlná není, kor pro jedince větší postavy a jednak, bohužel, je to "začátečnická motorka", takže je čím dál těžší narazit na nezhuntovaný kus, navíc leckdo kašle na údržbu a výměny oleje, leckdo se na motorce rok vyjezdí a pošle ji dál, na olej se polovina z majitelů vysere ("však on to ten další vymění") a navíc je motor háklivý na hladinu oleje - když zubovka cucne vzduch a blikne kontrola mazání, už jsou zpravidla vždy načaté vačky. Ne nadarmo se té červené kontrolce říká "kontrolka smrti", nebo "kontrolka zadření".
Takže když koupíš GS500, nevěř řečem prodejce a vyměň olej, filtry, zkontroluj brzdovku, destičky a vše namaž dle předepsaného mazacího plánu (je uveden v uživatelské příručce a mazacích míst je docela dost!!!). To ostatně platí de facto o každé motorce.
Pegaso 650 nemá Minarelli motor, ale Rotax s vlastní hlavou. neproslulo zrovna spolehlivostí (karb, elektrika).
BMW F650 podobnýho roku na tom bude líp, ale asi i dražší.
callowsick píše: Pegaso 650 nemá Minarelli motor, ale Rotax s vlastní hlavou. neproslulo zrovna spolehlivostí (karb, elektrika).
BMW F650 podobnýho roku na tom bude líp, ale asi i dražší.
Když jsem nad tím uvažoval tak je ještě často uváděná volnoběžka jako časté kurvítko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat
J.M.K. píše: callowsick> Aha, děkuju za vysvětlení. To bude nejspíše to, co nedávno tvrdil kolega, že Pegaso a F650 mají mít stejný motor. Přitom všechna Pegasa, co jsem dosud viděl, měla motor naprosto totožný s motorem XT660.
Minareli motor (odvozený z XT660) mají Pegasa tuším že 2006+1997-2006 mají Rotax, od 2003 s i.e.
Motor z Pegasa 1997-2002 je shodný s BMW až na hlavu. Pegaso má 5-ti ventil, BMW má 4-ventil
Jinak já bych volil Pegaso
Naposledy editováno 16.03.2015 14:47:55
Pegina, aj staršia s Rotaxom, je naprosto perfektná motorka. Mám cez 70t km a všetko drží, motor nerachotí, neberie olej, štartuje dobre.
Voľnobežka je všeobecná slabosť veľkých jednovalcov, na Pegase ju majitelia najčastejšie kurvia nešetrným štartovaním (s podbitou baterkou a pod).
Elektrika - najčastejšie pohnevá regulátor dobíjania. Je potreba mať všetky kontakty na motorke čisté, bez oxidácie a batériu v kondícii. Na obranu talianky - ktorá Honda jazdí s pôvodným regulátorom z výroby?
Hlavne, tá motorka má dušu :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |