Naposledy editováno 13.03.2015 16:49:34
1 reakcí na tento příspěvek KX250F nebo KX450F
1 reakcí na tento příspěvek KX250F nebo KX450F
v první řadě se rozhodni co chceš jezdit.jestli lesy,nebo mx tratě.
na krose se v lese trápíš,na enduru,na mx trati jdeš neustále na dorazy.....kompromis,nebo univerzální mašina bohužel není.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX250F nebo KX450F
Jarda_K píše: U 4taktu servisní interval po 30 Mh? To já u 2T dělám po 50 Mh. To mi příde hloupost ale nejsem v tom tak znalý.
píst bys měl mněnit po 10-15 mth
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX250F nebo KX450F
ja1 píše: píst bys měl mněnit po 10-15 mth
Při hoby ježdění píst těch 50-60 mth dá uplně v klidu. Což je pro mě rok a půl
pidanek> Ceny GO budou hodně individuální, pokud koupíš střep kde bude už cely motor v hajzlu tak to může být klidně za 30.
Základ je píst, ojka, ložiska na klice a rozvody. To vyjde okolo 12-15
Naposledy editováno 14.03.2015 12:32:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX250F nebo KX450F
jistě ale pak děláš komplet nicasil . ale ušetříš za píst
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX250F nebo KX450F
ja1 píše: [quote=Everts72]Při hoby ježdění píst těch 50-60 mth dá uplně v klidu. Což je pro mě rok a půl
jistě ale pak děláš komplet nicasil . ale ušetříš za píst
tohle je blbost,měl jsem motokrosů několik,pár dalších jsem servisoval a při hobby trtkání a pravidelným servisem najedeš se 450 na píst klidně cca 70hodin(jednu sezónu) po sezóně to rozeberu a píst je ještě v toleranci,nebo tak akorát na hranici-což nikasil rozhodně neničí.
dvoutaktní 250 to samé.
čtyřtaktní 250 jsem neměl,tak tady nebudu psát doměnky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX250F nebo KX450F
Everts72 píše: Dolph-cz> Přesně tak, píst měním až je mimo toleranci, zrovna tak jak ten profík, to že pro profíka je to 15mth a pro mě 50mth je věc druhá Nevidím důvod proč bych měl ničit nikasil.
ono je to trošku jinak-ani profík ten píst neolítá mimo toleranci za 15 hodin....,svoje dělá i únava materiálu-a pokud profík drží motor neustále před omezovačem,tak na píst působí několikanásobně větší síly,než když držíš otáčky kolem půlky rozsahu.
proto jsou ty intervaly při závodním použití tak šíleně krátké,hrozí utržení pístu,nebo jeho prasknutí a pod. to stejné platí pro ojnici a pod.
mezi trtkáním na čtvrt plynu a furt fulem je pro životnost motoru obrovský rozdíl a je třeba k tomu přihlížet.