paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KX250F nebo KX450F
 
13.3.2015 v 15:20
Zdravím všechny, opět asi známe téma,ale potřebuji poradit s koupi Moto.Cross začínám od minulého podzimu,tudis nemám velké skušenosti.Momentalne jezdím na Husabergu FE650E,je to pořádné kladivo.Jezdime s klukama jen tak lesy,louky a teď jsme byly na trati.Tahle Moto byla na tu trať zbytečně moc silná a těžká.Je to tam sama lavice,skok a pořad to stát v nohách.A moje otázka zní, chtěl bych si pořídit radši něco jako KX450F nebo KX250F.Ta 250 se mi zamlouvá více.Je lehoučká,dobře ovladatelná a myslím si,ze výkonu ma až až.Kluci to jezdí na KX450F a zda se mi to na trať pořad zbytečně sylné. Ale zase tvrdí,že u 250 musím dělat servisní intervaly po cca 30MH a u 450 po cca 60MH. Je to pravda? A na kolik asi tak vyjde GO motoru a vším, co k tomu patři u 250 a kolik u 450? Jinak jsem asi 186 cm vysoký a vážím cca 95kg, tudis žádný drobek nejsem 😃 Pořad se spíše přikláním k té 250. Děkuji moc za pomoc v rozhodování a za rady. Ať to jezdí.

Naposledy editováno 13.03.2015 16:49:34

1 reakcí na tento příspěvek KX250F nebo KX450F

13.3.2015 v 15:37 | Nahoru | #1
Při 95 kg těžko říct. Já mám 70 kg takže se mnou 250 letí jak šutr a jezdim na ní lepší časy jak na 450. Na trati to opravdu není o výkonu. Servisní intervaly sou podobné ale s 95 kg budeš asi dvěpade dost točit.

(reakce na) KX250F nebo KX450F

13.3.2015 v 16:47 | Nahoru | #2
Everts72> Kolik MH je zhruba u té tvoji 250 GO? A cca kolik to stojí? Čím víc točim,tím dřív přijde na řadu GO,že?

1 reakcí na tento příspěvek KX250F nebo KX450F

13.3.2015 v 17:18 | Nahoru | #3
U 4taktu servisní interval po 30 Mh? To já u 2T dělám po 50 Mh. To mi příde hloupost ale nejsem v tom tak znalý.

KX250F nebo KX450F

13.3.2015 v 19:36 | Nahoru | #4
servisní intervaly co 30hodin? to jako výměna oleje,nebo pístu,nebo co??

v první řadě se rozhodni co chceš jezdit.jestli lesy,nebo mx tratě.
na krose se v lese trápíš,na enduru,na mx trati jdeš neustále na dorazy.....kompromis,nebo univerzální mašina bohužel není.....

KX250F nebo KX450F

14.3.2015 v 06:52 | Nahoru | #5
tak si stahni manual motorky a tam to máš napsané . komplet go po 80 mth. cenu pístu,rozvodů.ložisek. vaček. ventilů. těsnění si musíš zjistit u prodejce a bývá to přes 20 tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX250F nebo KX450F

14.3.2015 v 06:55 | Nahoru | #6

Jarda_K píše: U 4taktu servisní interval po 30 Mh? To já u 2T dělám po 50 Mh. To mi příde hloupost ale nejsem v tom tak znalý.


píst bys měl mněnit po 10-15 mth

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX250F nebo KX450F

14.3.2015 v 12:30 | Nahoru | #7

ja1 píše: píst bys měl mněnit po 10-15 mth



Při hoby ježdění píst těch 50-60 mth dá uplně v klidu. Což je pro mě rok a půl

pidanek> Ceny GO budou hodně individuální, pokud koupíš střep kde bude už cely motor v hajzlu tak to může být klidně za 30.
Základ je píst, ojka, ložiska na klice a rozvody. To vyjde okolo 12-15

Naposledy editováno 14.03.2015 12:32:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX250F nebo KX450F

14.3.2015 v 12:39 | Nahoru | #8
[quote=Everts72]Při hoby ježdění píst těch 50-60 mth dá uplně v klidu. Což je pro mě rok a půl

jistě ale pak děláš komplet nicasil . ale ušetříš za píst

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX250F nebo KX450F

14.3.2015 v 13:24 | Nahoru | #9

ja1 píše: [quote=Everts72]Při hoby ježdění píst těch 50-60 mth dá uplně v klidu. Což je pro mě rok a půl

jistě ale pak děláš komplet nicasil . ale ušetříš za píst



tohle je blbost,měl jsem motokrosů několik,pár dalších jsem servisoval a při hobby trtkání a pravidelným servisem najedeš se 450 na píst klidně cca 70hodin(jednu sezónu) po sezóně to rozeberu a píst je ještě v toleranci,nebo tak akorát na hranici-což nikasil rozhodně neničí.
dvoutaktní 250 to samé.

čtyřtaktní 250 jsem neměl,tak tady nebudu psát doměnky...

KX250F nebo KX450F

14.3.2015 v 13:41 | Nahoru | #10
nebudu se hádat..2takt má kanály a ty přepážky docela praskají když tam píst kvedlá.,zvlášt u 125 kde je jen jeden kroužek.. 4taktu je to jedno tam kanály nejsou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX250F nebo KX450F

14.3.2015 v 13:42 | Nahoru | #11
Dolph-cz> Přesně tak, píst měním až je mimo toleranci, zrovna tak jak ten profík, to že pro profíka je to 15mth a pro mě 50mth je věc druhá Nevidím důvod proč bych měl ničit nikasil.

(reakce na) KX250F nebo KX450F

14.3.2015 v 13:49 | Nahoru | #12

Everts72 píše: Dolph-cz> Přesně tak, píst měním až je mimo toleranci, zrovna tak jak ten profík, to že pro profíka je to 15mth a pro mě 50mth je věc druhá Nevidím důvod proč bych měl ničit nikasil.



ono je to trošku jinak-ani profík ten píst neolítá mimo toleranci za 15 hodin....,svoje dělá i únava materiálu-a pokud profík drží motor neustále před omezovačem,tak na píst působí několikanásobně větší síly,než když držíš otáčky kolem půlky rozsahu.

proto jsou ty intervaly při závodním použití tak šíleně krátké,hrozí utržení pístu,nebo jeho prasknutí a pod. to stejné platí pro ojnici a pod.

mezi trtkáním na čtvrt plynu a furt fulem je pro životnost motoru obrovský rozdíl a je třeba k tomu přihlížet.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist