Téma: Technické okénko Moto Guzzi V11
5.1.2015 v 18:39
Tímto zakládám diskuzi, nebo spíš poradenství, s technickými dotazy,problémy, vychytávkami, tipy na zdokonalování týkající se již tak dokonalého motocyklu, kterým je Moto Guzzi V11 všech typů a ročníků Myslím, že by bylo dobré, kdyby se záležitosti kolem této krásky(radostné i neradostné) mohly řešit na jednom místě, byly dostupné všem a tím byly informace co nejkomplexnější
Naposledy editováno 05.01.2015 18:54:21
over píše: Zdarec, budu asi vypadat jako trotl, ale nikde jsem nezjistil jak a kde kontrolovat hladinu oleje. Zřejmě když je V11 na bočním stojánku tím okýnkem. Ale v něm není nic vidět. Nebo čučím do špatného okýnka?
To boční okýnko z pravé strany je na kontrolu hladiny oleje v převodovce. Hladinu motorového oleje musíš měřit přes měrku z levé strany. Obě hladiny vždy měřím když je Gůzza na zadním stojanu.
Otázkou je, zda měřit motorový olej při zašroubované měrce, nebo jen při zastrčené (tedy nastrčené jen po začátek závitu)?
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Super, díky. Nečekal bych, že bude měrka na stejné straně co je boční stojan. Jinak mě zřejmě brzy čeká výměna startéru. Beruška se mnou laškuje. Většinou nastartuje jak nic, ale někdy mačkám startér a žádná reakce. Znovu a znovu a třeba až na popáté se starter roztočí. Baterie je změřená a v pořádku. Startér byl sice už na rozebrání a vyčištění, ale asi to moc nepomohlo.
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Taky bych to neviděl hned na startér. Mě se občas stane, že zmáčknu start a nestane se vůbec nic napodruhé to normálně chytne.Tak to zatím neřeším.Ono to jednou nechytne
olej měřím při zašrobované měrce.
Mára---jaký máš zadní stojan na V11 ??
Naposledy editováno 09.03.2015 08:44:25
olej měřím při zašrobované měrce.
Mára---jaký máš zadní stojan na V11 ??
Naposledy editováno 09.03.2015 08:44:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Podas> hele Breva má přímo v manuálu ze se měrka šroubovat nemá, tak bud došlo ke změně nebo to děláš špatně
2 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Přemostím relé a uvidím. Zjistím kde ta potvora vůbec je a jak se přemostí
Hrnku, proč zastrkuješ 2x ??
mi to nedalo a udělal jsem zkoušku.
Sakra mě se zdá že už jsem to někde psal ???
Při zašroubované-olej- horní ryska.
Při vložené - ryska asi na 3/4
jenže...... vložíš trochu jinak a je tam taky horní ryska
Prostě záleží, jak zasuneš
mi to nedalo a udělal jsem zkoušku.
Sakra mě se zdá že už jsem to někde psal ???
Při zašroubované-olej- horní ryska.
Při vložené - ryska asi na 3/4
jenže...... vložíš trochu jinak a je tam taky horní ryska
Prostě záleží, jak zasuneš
over> Zdravím, moje V11 dělala to samé. Po neustálém mačkání startu začla točit až když měla náladu a někdy taky vůbec. Prošel jsem co se dalo a zjistil, že je to relátkem. Ve stejnou dobu mě taky zlobilo spínání palivového čerpadla. Stejný problém - taky relé. Rozhodl jsem se, že je raději vyměním všechny, je jich tam pět. V Sušici chtěli za jedno kolem 250,-, což mi přišlo jako velká investice, tak jsem pátral na netu a objednal tady:
SPÍNACÍ
http://www.levnealar...6040.html?id_block=7
PŘEPÍNACÍ
http://www.levnealar...-rele-12v-46041.html
Mám je tam už druhou sezonu a fungují bez problému, tak být tebou, začal bych tady než se pustíš do startéru. Za tu cenu to stojí.
SPÍNACÍ
http://www.levnealar...6040.html?id_block=7
PŘEPÍNACÍ
http://www.levnealar...-rele-12v-46041.html
Mám je tam už druhou sezonu a fungují bez problému, tak být tebou, začal bych tady než se pustíš do startéru. Za tu cenu to stojí.
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Kluci díky moc. Relátka objednám ze Zbygerových odkazů. Startér už byl vyčištěn hned na náklady prodejce, ale moc to nepomohlo. Nechtěl jsem jej trápit a náladovou guzinku chtěl tak jak je s tím, že si to vyřeším sám. Jen by mě zajímalo kolik tam je kterých? 3 spínací 2 přepínací? nebo úplně jinak.
Tak Vám chci moc poděkovat. Relátka dorazila v pátek. Nedostal jsem se k jejich výměně, ale vozil je sebou v batohu a čekal na vhodný okamžik, kdy budu pátrat po jejich umístění. Dnes ráno jsem vyrazil vstříc ranní pražské kalamitě a na křižovatce jsem omylem nezařadil neutral a chciplo mi to. No a už nenastartovala. Dotlačil jsem ke krajnici, asi 5 minut zkoušel a prd. Nakonec jsem tedy vybalil relátka a vyměnil je.............. a Beruška nastartovala. Takže ještě jednou díky. Jen u mě jsou 4 relátka spínací a 1 přepínací
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
už ve druhý guzzi mám hawker genesis , něco takového http://www.cesky-ob...e-pro-booster-Banner
v centauru tam byla velmi pracděpodobně origo 13 let a ve scuře to budou podobná léta.
Naposledy editováno 20.03.2015 19:07:10
v centauru tam byla velmi pracděpodobně origo 13 let a ve scuře to budou podobná léta.
Naposledy editováno 20.03.2015 19:07:10
Podas> no taky se mi moje bat uplně nezdá,ted docela dávám ty žluté motobat,a celkem to funguje,maj o trochu víc proudu ,což se vždy hodí,tak koukni i na to
rozhodně nedoporučuji VARTU
dle katalogu tam patří ,teda to V11 LEMAN
http://www.nastartuj...submit_search=Hledat
rozhodně nedoporučuji VARTU
dle katalogu tam patří ,teda to V11 LEMAN
http://www.nastartuj...submit_search=Hledat
Kupoval jsem tu žlutou máti do skůtru, víc proudu, super cena, po 3 měsících šla do věčných lovišť, reklamace bez problému, vráceny prachy, prodejce přiznal, že teď "nějaký" reklamace prostě měl. Toť moje zkušenost. Cena je však lákavá.
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Zdarec, potřebuji zase radu (nebo spíš uklidnit) U mojí V11 cvakají ventily. Nějak bych se tím nevzrušoval, protože jsem si přečetl, že to prostě ke Guzzi patří. Ale dnes jsem při venčení psa potkal jednoho bývalého guzzistu a ten mi říkal, že Guzzi má jedny z nejtišších motorů a že je to rozhodně divný. Tak jak teda?
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Kdysi jsem se na to ptal MEDVĚDA a on mi odpověděl:
začni tím,že sundáš víka hlav, tam je myslím imbus 5ka, taky sundej dekl altíku, je tam velká matka-24 ořech. Zařaď neutrál. Na pravé straně, na bloku motoru je malý gumový špuntík, tan vyndej plochým šroubovákem.Teď je dobrý vyndat svíčky-je to klasický 21 mm svíčkový klíč.Připrav si baterku, nebo světýlko.Matkou na altíku (točíš po směru hodinových ručiček) budeš pomalu otáčet tak dlouho až na volnoběžce najdeš značku D nebo S. Dextra a Sinistra- pravá a levá strana, je-li volnoběžka na týhle značce a píst je v kompresi(špejle strčenádírou po svíčce ti napoví je li píst v horní úvrati) jsou oba ventily zavřené (když jsou oba zavřený, jde volně otáčet rozvodovou tyčkou). Předpokládám, že máš ventilový měrky když se do toho pouštíš
Předpokládám , že OHV rozvod jsi už někdy viděl- měrky podsunuješ mezi vahadlem a ventilem.
Vůle sacího ventilu je 0,10 mm a na výfukovém je 0,15 mm,
Když to nastavíš, utáhneš ty matky na vahadlech.
Stejně uděláš i levou stranu a voilá !!! Máš hotovo
S trochou cviku to zmákneš za půl hoďky-ani nechci vědět, kolik by si naúčtoval A-Spirit
tak směle do toho není na tom co zkazit.
toť přesný přepis jeho návodu.
No a já to tak teda dělám.Vytisknul jsem si to a je.
začni tím,že sundáš víka hlav, tam je myslím imbus 5ka, taky sundej dekl altíku, je tam velká matka-24 ořech. Zařaď neutrál. Na pravé straně, na bloku motoru je malý gumový špuntík, tan vyndej plochým šroubovákem.Teď je dobrý vyndat svíčky-je to klasický 21 mm svíčkový klíč.Připrav si baterku, nebo světýlko.Matkou na altíku (točíš po směru hodinových ručiček) budeš pomalu otáčet tak dlouho až na volnoběžce najdeš značku D nebo S. Dextra a Sinistra- pravá a levá strana, je-li volnoběžka na týhle značce a píst je v kompresi(špejle strčenádírou po svíčce ti napoví je li píst v horní úvrati) jsou oba ventily zavřené (když jsou oba zavřený, jde volně otáčet rozvodovou tyčkou). Předpokládám, že máš ventilový měrky když se do toho pouštíš
Předpokládám , že OHV rozvod jsi už někdy viděl- měrky podsunuješ mezi vahadlem a ventilem.
Vůle sacího ventilu je 0,10 mm a na výfukovém je 0,15 mm,
Když to nastavíš, utáhneš ty matky na vahadlech.
Stejně uděláš i levou stranu a voilá !!! Máš hotovo
S trochou cviku to zmákneš za půl hoďky-ani nechci vědět, kolik by si naúčtoval A-Spirit
tak směle do toho není na tom co zkazit.
toť přesný přepis jeho návodu.
No a já to tak teda dělám.Vytisknul jsem si to a je.
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Mě vždy hledali HU jen s tyčkou ve válci a na ventilech to taky pěkně vidíš, když začnou střihat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
dva_hrnce píše: Mě vždy hledali HU jen s tyčkou ve válci a na ventilech to taky pěkně vidíš, když začnou střihat..
No protože nemáme možná ty popisy co královské V11, proto se ptám, neb jsem se ještě nedívalPro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |