Určitě budu nechávat přetěstnit motor, těsnění jsou všechna původní a pod válcem z jedné strany protéká olej.
Chrastí spojkové ložisko (což je prý bolest LC4), hlavně za studena, za tepla se to o něco uklidní.
Mám při těchto kilometrech očekávat nějaké problémy jako např olítaný píst nebo něco takového?
Nedávno byl prý měněn napínák rozvodů, rolničky vahadel + jejich ložiska.
Díky za postřehy a zkušenosti
jinak preju hodne stastnejch kilometru, je to paradni stroj!
Moje první větší motorka a jsem unešenej.. Jen nechci něco zanedbat, chtěl bych mít sezonu bez problémů
Co leješ za olej? Majitel přede mnou lil Motul 5100 10w-50, v návodu jsem našel Motorex Power Synth..
údajně se byly intervaly nejdéle 2000km spíš 1500km
co se tyka pretesneni motoru tak to udelej jen pokud to tece hodne. Rozhodne nepul motor jen kvuli vymene tesneni.
Me na LC4 taky zacalo z niceho nic test pod valcem a nepodarilo se to odstranit nijak - papir, tmel, tmel + papir
1 reakcí na tento příspěvek Servis po koupi
1 reakcí na tento příspěvek Servis po koupi
V úterý sem se byl ale podívat na Husku SM610 u Benešova a neřadila a zlobila spínačka.... a taky byla naprosto nádherná
Mluvil jsem se servisákem v Liberci a údajně se dá axiální vůle na rolnách zjistit přes boční kryty motoru? (pletu se?)
Upřímně přiznávám, že o jednoválcíh toho moc nevím. Rozvody plánuju udělat hned.
Gugo: myslíš jen náplň hadice, u té spojky?
Abych to doplnil, jde o rok 2005.
Naposledy editováno 05.03.2015 06:40:17
Rolny vahadel jsou v hlave motoru, takze neni mozne je zkotrolovat bez sundani nadrze a rozdelani krytu ventilu. Kdo vi co ti servisak rekl.
jestli jezdila nebo nejezila teren poznas podle vylagrovani prepakovani zadniho kola.
Hod odkaz na tu motorku
http://motorky.bazos...KTM-640-lc4-2005.php
Zítra se na ní jedu podívat a případně bych jí rovnou vzal.
Naposledy editováno 05.03.2015 11:54:15
Ty rolny nepoznas bez rozdelani palice. Motor bude sam o sobe dost hlucnej, ale nemel by vydavat nejake nepravidelne zvuky. Jinak je to o stesti jako se vsema ojetinama.
Já objednávám přímo od KTM. Velký rozdíl v ceně není a je to jistota. Jinak já leju 15W50 Motul 300V. Po výměnách ani šponka v oleji a měl jsem teď dole hlavu i spojku (kvůli ložisku) a všechno jako nový. Pořád jsem totiž honil divný zvuky a nakonec byl povolený spojkový koš. Jinak většinou ložisko na hlavním hřídeli se posune a pak je cítit při jízdě divný vrnění. Dá se to odstranit origo aretační podložkou, která je v základu plochá, ale jde objednat i s osazením, aby se ložisko neposouvalo. Kdyžtak napiš a dám ti objednací kód.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nákup ložisek KTM 660 SMC | slefa | 9 | 6.2.2022 v 20:49 Sofía |
Výběr Supermoto KTM 660 SMC, KTM EXC 450, Husaberg FE 570, KTM 640 L... | Machy173 | 24 | 13.4.2020 v 09:48 hubis78 |
adaptér na změnu axiálního třmene n... KTM 660 SMC | adahaya | 1 | 31.10.2019 v 10:37 PETARDAK |
Motard do 120 tisíc KTM 660 SMC, KTM 690 SMC, Husaberg FE 570, Husaberg ... | Skypis | 18 | 17.6.2018 v 11:20 Svata5393 |
Spojka Magura [1, 2] KTM 660 SMC | Homer8 | 31 | 12.8.2017 v 21:01 gugo |