Poraďte kde nejlevněji a dobře sehnat zadní pružinu
zda někdo vyráběl kratší kosti a nástavce na přední vydle nebo kde sehnat
díky
1 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650
Ked uz tak sa dava cely zadny tlmic z DL1000 - ktory je o cosi dlhsi.
Kazdopadne stacia kratsie kosti na prepakovani.
Komu zalezi len na cene a nie moc na vzhlade - tak stacia dve zelezne pasoviny hrubky 6mm - a vzdialenost dier podla chuti. original je tusim 140 mm.
1 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650
Podrobnějc to má rozebraný tyfoza na blogu - přepákování + prodloužení vidlice (je tam i výkres)
Vypadá to pak nějak takhle:
1 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650
http://www.marselus....v-strom-650-1000048/
http://www.marselus....v-strom-650-1000112/
http://www.marselus....om-650-1000-1000102/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvednutí V Strom 650
Chápu že musí být prodloužen boční stojan. Co hlavní stojan? a jak je to s kabeláží a lanovody na řidítkách??? Popřípadě co dál??? Díky za rady.
Kabeláž i brzdy mám origo - mám navíc zvýšený řídítka (nahoru a dozadu), takže jsem počítal s tím, že budu předělávat, ale vyšlo to akorát.
1 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvednutí V Strom 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvednutí V Strom 650
Meli píše: Kousek> Ale jaké motorky za ty prachy když nechceš veterána Afriku a nebo vibrující jednobuch...cokoli
Třeba takové, co je určená i do terénu. K
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zvednutí V Strom 650
Kousek píše: Třeba takové, co je určená i do terénu. K
To ale není odpověď na Meliho otázku
2 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650
Motorku jsem zvyšoval né kvůli bláznění v terénu, ale abych při hloupém přejetí obrubníku dolu z chodníku nedřel spodkem.
1 reakcí na tento příspěvek zvednutí V Strom 650
věděl by někdo o kolik přesně cm se zvedne zadek při výměně zadního tlumiče s pružinou z litrovýho Stroma( jak o tom tady píše Xkremilek) a zda je v těch pružinách mezi 650/1000 nějaký rozdíl(u litra silnější,větší průměr,delší ap.), respektive zda se změní charakteristika chodu/tlumení (ztuhne, nebo má tendenci méně chodit na dorazy), měnili jste to někdo, nebo měli možnost srovnání???
Řešil někdo z vás i vyztužení př. vidlic při jejich prodloužení(např. kitem od marseluse Zpevnění vidlice pro Suzuki V strom ) a má to nějakej znatelnej efekt?
Ohledně prodloužení centrálního stojanu opravdu stačí podložky 15mm(viz příspěvek SJ90) když se světlá výška zvedne o cca 5-6cm? To mi nějak nedává smysl. Jak to máte pořešeno? Pokud by se hl. stojan prodlužoval v úchytech, nemělo by zvyšování světlé výšky velký smysl, když by šel stojan v uchycení níž...
Při jízdě v lehčím terénu-stíhají origo vidlice(nechodí extrémně na dorazy s naloženou moto+spolujezdcem) a řeší to použití progresivních pružin?
Nemám v plánu jezdit nějakej hardcore terén, ale je lepší být preventivně vybaven a připraven , než se pak někde v tramtárii zbytečně "trápit"...
Díky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 19 | Včera v 18:32 PIGO |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom | Machy2001 | 2 | 4.9.2024 v 21:28 Martin1980 |