globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Restaurování motorek
16.2.2015 v 21:15
Četla jsem na netu zajímavou prezentaci o restaurování motorek. Stojí za prolistování :

http://www.motorestaurovani.cz/ . . . . .

Restaurování motorek

16.2.2015 v 23:05 | Nahoru | #1
supr cteni neco se mi potvrdilo neco je novy diky

1 reakcí na tento příspěvek Restaurování motorek

17.2.2015 v 11:23 | Nahoru | #2
Poklona pánovi k přístupu, jistě má k práci předpoklady a tedy i cit.

Bohužel řada lidí stále víc restauruje než konzervuje, škoda každého hezkého původního laku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Restaurování motorek

17.2.2015 v 13:56 | Nahoru | #3

Lála píše: Poklona pánovi k přístupu, jistě má k práci předpoklady a tedy i cit.

Bohužel řada lidí stále víc restauruje než konzervuje, škoda každého hezkého původního laku.



Jenom dotaz????
A jak by jste chtěli konzervovat toto??



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Restaurování motorek

17.2.2015 v 14:24 | Nahoru | #4
bimbo750> Ještě jednou...škoda každého pěkného původního laku....čemu na tom nerozumíš?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Restaurování motorek

17.2.2015 v 15:05 | Nahoru | #5

Lála píše: bimbo750> Ještě jednou...škoda každého pěkného původního laku....čemu na tom nerozumíš?



Tak že ,to to bys nechal v původním laku?????
Viz foto .......





Někdy to holt při nejlepší vůli nejde........

Naposledy editováno 17.02.2015 15:13:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Restaurování motorek

17.2.2015 v 16:25 | Nahoru | #6
bimbo750> Ten červenej šroubovák máš ohlej.

(reakce na) Restaurování motorek

17.2.2015 v 16:30 | Nahoru | #7
bimbo750> Tak to je jasný, že to někdy nejde....jenom jsem tím chtěl říct, že je některých motorek škoda, pokud se zcela zrenovují (např. vč. původního lanku s linkami - v případě Jawy), hodně lidí chce mít hlavně toho "nablejskanýho veterána" a nechají si zrenovovat třeba krásnou uloženku.

(reakce na) Restaurování motorek

17.2.2015 v 18:10 | Nahoru | #8

PEPAFJR píše: bimbo750> Ten červenej šroubovák máš ohlej.



Nejenom ten......

Restaurování motorek

17.2.2015 v 18:22 | Nahoru | #9
Bimbo750: A proč by toto nešlo nechat v původním laku? Napiš důvod, dost by mě to zajímalo.

(reakce na) Restaurování motorek

18.2.2015 v 10:01 | Nahoru | #10

bimbo750 píše: Jenom dotaz????
A jak by jste chtěli konzervovat toto??



co takhle to poradne umyt to bude krasa....potom bude ta konzervace presne to co to potrebuje a vyfuky sezenes origo starsi...

Restaurování motorek

19.2.2015 v 11:28 | Nahoru | #11
Pěkné čtení.. Taky mám raději originál patinu,než jen nablýskané pozlátko,které vypadá novější,než když vyjelo nové z fabriky,pokud to není tedy vyloženě hromada rezu.
Ten rám ze 634 umýt,tak se potom teprve vidí,jak na tom je a ne hned ho pískovat a stříkat.Chce si to s tím fakt někdy vyhrát.Celý spodek je krásně mastný od oleje,tak to je ta nejlepší konzervace.

1 reakcí na tento příspěvek Restaurování motorek

19.2.2015 v 12:01 | Nahoru | #12
Bimbo nic ve zlém, restauroval jsem originální stavy v daleko horším aktuálním stavu. Jde všechno! Otázkou je účel toho stroje a smysl použití. Jde ale úplně všechno (mimo mrtvé kozy, ta opravdu nejde..). Spíše jde o to, že ty origo "stavy" mají obecně - většinou smysl u předválek, u méně častých motorek a ne u tuctové 634 z toku 1976.

(reakce na) Restaurování motorek

19.2.2015 v 12:20 | Nahoru | #13

Dolin píše: Bimbo nic ve zlém, restauroval jsem originální stavy v daleko horším aktuálním stavu. Jde všechno! Otázkou je účel toho stroje a smysl použití. Jde ale úplně všechno (mimo mrtvé kozy, ta opravdu nejde..). Spíše jde o to, že ty origo "stavy" mají obecně - většinou smysl u předválek, u méně častých motorek a ne u tuctové 634 z toku 1976.



Sehnat pěknou origo předválku už je v dnešní době málo reálné, a těch poválek v origu stavu, které stále jsou bude také čím dál méně...i díky některým renovátorům...634 je zatím nezajímavá...ale jednou jí někdo ocení právě zase v origo stavu...

Restaurování motorek

19.2.2015 v 12:21 | Nahoru | #14
bromep>

smoula> dolin>

jo Já se s V
áma vůbec nepřu....
Každej na to máme svůj názor a každej to dělá po svém....

A tak je to spravne ,tak to má( biŤ)
Jinak asi budu renovovat motorku, která někde 20-30let stála ve stodole v suchu a prášilo se na ní.
A jinak třeba 634, která 8 let stála v kůlně a střechou na ní pršelo.

Jinak souhlas z Dolinem -jak píše (tuctová 634 z roku 1976) renovace se nemůže nikdy vyplatit a ZAPLATIT...

Otázka je co je tuctovka????
Sleduješ jak poslední dobou jdou i 634 do ceny a začínají pomalu nebejt????

Třeba taková JAWA 350 typ 360 panelka???
Když náhodou,tak bez papírů a šrot. A to je náhoda....250 ještě jak takš sou...
EDIT
Koukal jsem ,že se teď na AUKRU vydražila JAWA 634, dvoubudíkovka po renovaci ...za 50 000kč.

http://aukro.cz/jawa...634-i5063239086.html

Naposledy editováno 19.02.2015 12:52:03

1 reakcí na tento příspěvek Restaurování motorek

19.2.2015 v 20:12 | Nahoru | #15
Já to nemyslel nijak jako ve zlém. Doufám že pochopeno!

(reakce na) Restaurování motorek

19.2.2015 v 21:04 | Nahoru | #16

Dolin píše: Já to nemyslel nijak jako ve zlém. Doufám že pochopeno!



Dolin>
jasný vůbec se neomlouvej....

Naposledy editováno 20.02.2015 20:24:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist