paolo_novy Přidat reklamu

Téma: čínské enduro vv mx 450
 
6.2.2015 v 19:48
Zdravím vás,uvažuju o koupi činského endura vv mx 450,chci poprosit jestli o něm někdo něco nevite,hlavně jak to vydrži,a ještě jestli ji někdo nema na valašsku nebo někde pobliš chtel bych se na ni podivat jak to vypada,a popovidat sim o ni,děkuji za odpovědi

čínské enduro vv mx 450

6.2.2015 v 19:56 | Nahoru | #1
Tady si počteš až až.

čínské enduro vv mx 450

6.2.2015 v 20:31 | Nahoru | #2
Tady se můžeš mrknout osobně VV MX 450 ve Zlíně

1 reakcí na tento příspěvek čínské enduro vv mx 450

6.2.2015 v 21:57 | Nahoru | #3
Hele, až to nedejbože koupíš, dej si do profilu svoji fotku, aby jsem viděl toho, kdo to může koupit

čínské enduro vv mx 450

6.2.2015 v 22:45 | Nahoru | #4
Hele tady máš test,je to sice na motarda,ale moc velkej rozdíl v tom nebude.
Pepa testuje čínu......

2 reakcí na tento příspěvek čínské enduro vv mx 450

6.2.2015 v 22:52 | Nahoru | #5
Zde mas jeste alternativu, taky china...skoro AJP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské enduro vv mx 450

6.2.2015 v 23:02 | Nahoru | #6
trigr>

To je trochu divný srovnání ne? Když už kritizuješ, přečetl sis o té motorce něco?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské enduro vv mx 450

7.2.2015 v 08:56 | Nahoru | #7
trigr>

Před několika dny proběhl v Autosalonu TV Prima test čínského motarda VVMX450R testovacím jezdcem Pepou Sršněm, Pepa tvrdě otestoval čínského motarda a zde můžete vidět video.
Test dopadl pro VVMX450R velmi dobře a Pepovi se motorka moc líbila.

(reakce na) čínské enduro vv mx 450

7.2.2015 v 10:36 | Nahoru | #8
Bramborovy_kral> Když tyhle testy jsou taky na prd Jako né že tomu Pepa nerozumí ale spíš by chtělo vědět jak se bude motka chovat po třech sezonách..Jako jestli se to celé nerozpadne. Ale to asi nikdo dřív nezjistí že?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské enduro vv mx 450

7.2.2015 v 11:01 | Nahoru | #9
soccer> proc je to divne srovnani? Lisi se jen obsahem, ale jsou obe na hobby jezdeni. To ze je AJP z casti China je pravda, hlavne slabsi modely...to neni kritika...ver ze proti AJP ani VV rozhodne nic nemam. Spis naopak

Naposledy editováno 07.02.2015 11:17:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské enduro vv mx 450

7.2.2015 v 12:17 | Nahoru | #10
trigr>

BMW je taky z části China...

(reakce na) čínské enduro vv mx 450

7.2.2015 v 14:00 | Nahoru | #11
soccer> ano pokud ma cinsky motor od Loncinu tak ano. Jestli chapes vyraz cina hanlive tvuj problem. Na AJP jsem jezdil, temer na vsech modelech a to ze tam jsou cinske komponenty vcetne ramu a vetsiny z nabizenych motoru je hola pravda. Ja s tim problem nemam..srovnani s VV jsem psal slovicko "skoro" . Tak ze ti preju hezky den.

(reakce na) čínské enduro vv mx 450

7.2.2015 v 18:43 | Nahoru | #12
alesmoto>Já sem zatim jen zbiram informace jestli to stoji za to či né,ty si na tom jel?či viděl kdyš mě tu řikaš take kecy,

1 reakcí na tento příspěvek čínské enduro vv mx 450

7.2.2015 v 18:50 | Nahoru | #13
jinak vá moc dějuji ale to co ste mi tu napsali to už vím,spiš sem chtel znat zkušenosti nekoho kdo to ma jak se to chová,atd,tože je ve zlině prodejna vim ale,prodejce ji samozdřejmě vychvalí,chtel sem znat nazor lidi co to maji.

čínské enduro vv mx 450

7.2.2015 v 19:18 | Nahoru | #14
Já bych řek, že to odpovídá ceně. Neviděl bych v tom nějakou tragédii. Důležitý je hlavně jaká je dostupnost dílů atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské enduro vv mx 450

7.2.2015 v 19:37 | Nahoru | #15
kysi> Přečti si vlákno na offmotu, viz. odkaz výše. Zkušenost? Cituju jeden inzerát, který byl dlouho na inzerci, naposledy cca měsíc zpět. To jsou ty pravé zkušenosti přímo od majitele..

Zánovní moto, rok 2011.. Nejeto 90MTH (to najede víkendový jezdec za ROK a ne za 3 roky..), cena 47tis (Funglovka byla cca za 100? nyní po 90 MTH neprodejná za 47tis..)

"jezdeno naprostym zacatecnikem velmi levny provoz" a tohle mě dostalo  :a1: 

11/2012 spojkovy kos+loziska,pruziny,retezova sada,loz.pr.kolo,riditka WRP (po roce nutná výměna spojkového koše?!)

07/13 kontrola motoru pri cca 27MH,menena pistni sada,rozvodak,2vidlicky razeni+4 kolecka
Takže po cca teřch měsících nutná GO motoru a převodovky!!!

10/13 central Showa z CRF 450 02/14 starter,prepakovani zad.tl.

08/14 zadni kolo,magneto+kab. svazek Obe pneu cca 80 %,asi rok stara aku,

Po třech letech musel měnit zadní kolo, alternáto, aku..

"Velice levný provoz"  :lol:  Ano, beru, že díly jsou za hubičku  :a11: 

(reakce na) čínské enduro vv mx 450

8.2.2015 v 00:21 | Nahoru | #16
c.j.> Tolik dílů bych do japonce jako víkendový hobík nenacpal ani za 10 let.

čínské enduro vv mx 450

8.2.2015 v 11:20 | Nahoru | #17
No,na RMZ450 jsem menil spojkovy kos v cca 80 mth, takze to zase tak divny neni. Ty ostatni veci jsou celkem bezna udrzba.
Spis bych se jenom bal toho, ze tu skonci zastoupeni a sehnat cokoli bude dost problem. Coz u znamejsich znacek vetsinou nehrozi...

Naposledy editováno 08.02.2015 11:21:31

1 reakcí na tento příspěvek čínské enduro vv mx 450

8.2.2015 v 11:38 | Nahoru | #18
Po 27 mth měněná pístní sada Tk je to buď ukrutnej střelec nebo je ta motorka ukrutnej shit. Ale spíš to bude to druhý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské enduro vv mx 450

8.2.2015 v 14:15 | Nahoru | #19
SuperSic58> Tak to já asi střelec nebudu - mám na tom přes sto mth, odjetý seriál offroadmaratonů a pár hobby závodů a pár společenských vyjížděk. Motor prvně otevřu asi tento týden............respektive se alespoň chci podívat na ventilové vůle Změřím kompresi - tlaky - a když to bude v normě, píst tam klidně nechám dál. Možná, že řekneš, že jsem dobytek, ale když to funguje, nelezu do toho a snažím se opravovat jen to, co se porouchá.
Zatím to byly ložiska v přepákování, v obou kolech, jedna špice ulomená klackem v kole, blatník zlomený o strom, páčka přední brzdy, páka zadní brzdy, přerušovač blinkrů, dotáhnout šrouby na volnoběžce starteru, gufera vidlic, přetryskování karburace a seřízení na laďák Creptus a jinak oleje a filtry.
Jo a na jedněch závodech v roce 2013 jsem spálil spojku - tak jsou tam lamely z Hondy (neznačkový produkt byl cenově stejný jako čína, ale měli to u nás v krámu za rohem)

1 reakcí na tento příspěvek čínské enduro vv mx 450

8.2.2015 v 14:22 | Nahoru | #20
Spíše si myslím, že zřejmě panáček tam ukopl něco v převodovce, a když už to musel otevřít, tak ten píst vyměnil jako prevenci - ono to vše na tento stroj je za hubičku. A tady se z toho udělá po 27Mth generálka motoru
Jinak komplet Showu - jak předek, tak zadek mám doma v garáži také - a nějak rozdíl jako hobík proti noname čínskému odpružení nevidím.

(reakce na) čínské enduro vv mx 450

8.2.2015 v 14:53 | Nahoru | #21
Brůča.> Je to možný, kdovíjak s tim zacházel, to nevíme. Já mam taky čínskou hadimršku do terénu, táhne už 7. sezónu a jen leju benál a jezdim

(reakce na) čínské enduro vv mx 450

8.2.2015 v 19:10 | Nahoru | #22

Brůča. píše: SuperSic58> Tak to já asi střelec nebudu - mám na tom přes sto mth, odjetý seriál offroadmaratonů a pár hobby závodů a pár společenských vyjížděk. Motor prvně otevřu asi tento týden............respektive se alespoň chci podívat na ventilové vůle Změřím kompresi - tlaky - a když to bude v normě, píst tam klidně nechám dál. Možná, že řekneš, že jsem dobytek, ale když to funguje, nelezu do toho a snažím se opravovat jen to, co se porouchá.
Zatím to byly ložiska v přepákování, v obou kolech, jedna špice ulomená klackem v kole, blatník zlomený o strom, páčka přední brzdy, páka zadní brzdy, přerušovač blinkrů, dotáhnout šrouby na volnoběžce starteru, gufera vidlic, přetryskování karburace a seřízení na laďák Creptus a jinak oleje a filtry.
Jo a na jedněch závodech v roce 2013 jsem spálil spojku - tak jsou tam lamely z Hondy (neznačkový produkt byl cenově stejný jako čína, ale měli to u nás v krámu za rohem)



No, zapomněl jsi, že se nějaký věci řešili ještě než jsi motorku koupil v záruce - startér, nový zadní kolo a říkal jsi myslím ještě něco. Ale zas ke cti slouží, že funguje záruka a není to jako u KTM, kde vinou konstrukčních chyb dojde k závadě za tisíce, ale záruka je snad jen 2 mth

Řekl bych, že největší problém pro enduro ježdění je startovatelnost po pádu . Je to dost ničemný a funguje to špatně i s Keihinem. Tohle se projevuje na více kusech, o kterých vím.
Dál Sršeň v testu zmiňuje karbec Mikuni čas videa 1:44, což je asi chyba marketingu. Potom už říká, že se dá za pár tisíc (8000,-) dokoupit Keihin (Honda 450 Japan) čas videa 4:42. Jenže už neříká, že to není ten Keihin FCR 39, který se používá na renomovaných značkách, ale nejspíš jen Keihin made in china. Zas je fakt, že za cca 3000,- se dá koupit dobrý Keihin třeba z KTM.
Taky si můžete všimnout, že testuje verzi R, která už má specifikace Keihin v základu a přesto říká, že motor je ucukaný a doporučuje vyměnit karburátor . Ten test je fakt směšnej, naprosto zaplacená raklama, nic z čeho by se měl dělat nějaký závěr.
důležitý je, že to v realu jede a motor funguje pěkně a drží . Pokud někdo neposouvá svý limity, neodhazuje motorku v každým výjezdu, .... tak zánovní stroj za bazarovou cenu do 50000,- myslím dobrá volba. Na trati to zvládne hodně slušný kalup, je to jen o rukách. A v terénu na tom Brůča projel to, co jezdím na Bergu, takže to projede v pohodě jakýkoliv CC a enduro u nás. V dobrých rukách nebude problém ani Drapák rodeo.
Reálně i pocitově mi motorka přišlo dost těžká oproti EXC, Berg 4T.
V autosalonu Sršeň testoval i enduro verzi, ale byl to jeden z nejhorších testů od něj.
Pro mě má ten stroj moc mínusů a nový bych za tu cenu nekoupil ani omylem. Byl jsem dost skeptický k tý motorce, ale Brůča měl odvahu to zkusit a ukázalo se, že to jede, protože ty závody offroadmaratonu nejsou úplně jednoduchý a techniku prověří dobře.
To AJP mě láká na svezení fest a snad nějaký ten testík brzy klapne.
Odkaz na sránky dovozce

čínské enduro vv mx 450

8.2.2015 v 20:40 | Nahoru | #23
To Brůča a Janek:

Chlapi, Mr. Vizingr by vám měl koupit aspoň jedno pívo, protože když to takto střízlivě zhodnotíte, udělá si potenciální uživatel solidní obrázek.

Když jsem před dvěma lety po Vizingrovi chtěl pár odpovědí na moje otázky, odpověď jsem dostal jedinou, "dojeďte k nám a poplkáme"... Ale jet si 700 km splknout a vyslechnout ódy na neznámou motorku a ještě od někoho kdo to prodává se mi pochopitelně nechtělo...

Dík za vaše hodnocení.

Naposledy editováno 08.02.2015 20:41:35

čínské enduro vv mx 450

10.2.2015 v 09:34 | Nahoru | #24
On je tam karburátor Keihin originál Japan. Jen s tryskama a s jehlou pro naše podmínky zcela nevhodnou. Otryskoval jsem to podle Hondy - alespoň hodně podobně, už to alespoň startuje - většinou na druhý pokus (nevím, proč se porvé jen motor propláchne a chytne to až na druhý pokus ) ale písmená kombinace na jehle je taková, že jsem ji nenašel ani v Keihinu pro Hondu, ani pro Yamahu a ani pro KTM. No a dát cca 1000Kč za jehlu s výsledkem pokus omyl se mě nechce. Nejraději bych si nějakou jehlu půjčil, vyzkoušel a poté eventuelně pořídil vlastní.
Pokud někomu bude vyhovovat cca 30koní a hrubější ovládání - spojka, brzdy - tak by to mohl mohl snad provozovat i s origo membránovým karburátorem - tam to startuje, ale po přidání to díky absenci akcelerační pumpičky nevystřelí vpřed, ale pomalu se to rozmotává po takovým jakoby zakopnutí - což je v terénu naprosto na prdlačku.
Keihin to při jízdě krmí obstojně, ale startovatelnost se hóóóóóóóódně zhoršila.Což je v terénu naprdlačku možná víc než cukanec při akceleraci.

Na AJP jsem se svezl a schází mě tam výkon. U mě půl výjezdu rychlost a druhá půl technika - u AJP technika už od úpatí............většinou se to ale na vršek vyškrábe. Větší obsah na AJP a lehce odlehčit a bude to nejlepší stroj na trhu - sání u krku, ventilátor, vstřikování, nádrž pod sedlem a pod.

čínské enduro vv mx 450

11.2.2015 v 21:31 | Nahoru | #25
Tak dneska jsem byl v Klatovech pro pár maličkostí a prvně otevřít motor - prvně jsem se díval na ventily - jeden sací měl menší vůli než by měl mít, tak se měnila podložka. Jinak tlaky OK, takže píst ponechán a bude se testovat další sezonu.

Okukoval jsem tam nové stroje a zjistil, že Keihin je montován jen za příplatek na přání zákazníka - takže je tam i stroj, co testoval Sršeň a má to podtlakový membráňák. Jen jiné tlumiče a pár CNC věcí, jiná řidítka a větší přední kotouč.

Dokonce se tam prodává i VV MX 250 R...............a hele - má to stejný motor jako AJP, jen osazený karburátorem místo vstřikování a navíc kickpákou. Výkon o cca 2koníky menší než AJP.
Zajímavostí je, že 450 je jednomístná, ale 250 je dvoumístná..................a myslím, že cena do kila je oproti AJP dost zajímavá - rozdíl cca 40 000Kč je důvod k zamyšlení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist