1 reakcí na tento příspěvek čínské enduro vv mx 450
Pepa testuje čínu......
2 reakcí na tento příspěvek čínské enduro vv mx 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské enduro vv mx 450
To je trochu divný srovnání ne? Když už kritizuješ, přečetl sis o té motorce něco?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské enduro vv mx 450
Před několika dny proběhl v Autosalonu TV Prima test čínského motarda VVMX450R testovacím jezdcem Pepou Sršněm, Pepa tvrdě otestoval čínského motarda a zde můžete vidět video.
Test dopadl pro VVMX450R velmi dobře a Pepovi se motorka moc líbila.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské enduro vv mx 450
Naposledy editováno 07.02.2015 11:17:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské enduro vv mx 450
BMW je taky z části China...
1 reakcí na tento příspěvek čínské enduro vv mx 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské enduro vv mx 450
Zánovní moto, rok 2011.. Nejeto 90MTH (to najede víkendový jezdec za ROK a ne za 3 roky..), cena 47tis (Funglovka byla cca za 100? nyní po 90 MTH neprodejná za 47tis..)
"jezdeno naprostym zacatecnikem velmi levny provoz" a tohle mě dostalo :a1:
11/2012 spojkovy kos+loziska,pruziny,retezova sada,loz.pr.kolo,riditka WRP (po roce nutná výměna spojkového koše?!)
07/13 kontrola motoru pri cca 27MH,menena pistni sada,rozvodak,2vidlicky razeni+4 kolecka
Takže po cca teřch měsících nutná GO motoru a převodovky!!!
10/13 central Showa z CRF 450 02/14 starter,prepakovani zad.tl.
08/14 zadni kolo,magneto+kab. svazek Obe pneu cca 80 %,asi rok stara aku,
Po třech letech musel měnit zadní kolo, alternáto, aku..
"Velice levný provoz" :lol: Ano, beru, že díly jsou za hubičku :a11:
Spis bych se jenom bal toho, ze tu skonci zastoupeni a sehnat cokoli bude dost problem. Coz u znamejsich znacek vetsinou nehrozi...
Naposledy editováno 08.02.2015 11:21:31
1 reakcí na tento příspěvek čínské enduro vv mx 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čínské enduro vv mx 450
Zatím to byly ložiska v přepákování, v obou kolech, jedna špice ulomená klackem v kole, blatník zlomený o strom, páčka přední brzdy, páka zadní brzdy, přerušovač blinkrů, dotáhnout šrouby na volnoběžce starteru, gufera vidlic, přetryskování karburace a seřízení na laďák Creptus a jinak oleje a filtry.
Jo a na jedněch závodech v roce 2013 jsem spálil spojku - tak jsou tam lamely z Hondy (neznačkový produkt byl cenově stejný jako čína, ale měli to u nás v krámu za rohem)
1 reakcí na tento příspěvek čínské enduro vv mx 450
Jinak komplet Showu - jak předek, tak zadek mám doma v garáži také - a nějak rozdíl jako hobík proti noname čínskému odpružení nevidím.
Brůča. píše: SuperSic58> Tak to já asi střelec nebudu - mám na tom přes sto mth, odjetý seriál offroadmaratonů a pár hobby závodů a pár společenských vyjížděk. Motor prvně otevřu asi tento týden............respektive se alespoň chci podívat na ventilové vůle Změřím kompresi - tlaky - a když to bude v normě, píst tam klidně nechám dál. Možná, že řekneš, že jsem dobytek, ale když to funguje, nelezu do toho a snažím se opravovat jen to, co se porouchá.
Zatím to byly ložiska v přepákování, v obou kolech, jedna špice ulomená klackem v kole, blatník zlomený o strom, páčka přední brzdy, páka zadní brzdy, přerušovač blinkrů, dotáhnout šrouby na volnoběžce starteru, gufera vidlic, přetryskování karburace a seřízení na laďák Creptus a jinak oleje a filtry.
Jo a na jedněch závodech v roce 2013 jsem spálil spojku - tak jsou tam lamely z Hondy (neznačkový produkt byl cenově stejný jako čína, ale měli to u nás v krámu za rohem)
No, zapomněl jsi, že se nějaký věci řešili ještě než jsi motorku koupil v záruce - startér, nový zadní kolo a říkal jsi myslím ještě něco. Ale zas ke cti slouží, že funguje záruka a není to jako u KTM, kde vinou konstrukčních chyb dojde k závadě za tisíce, ale záruka je snad jen 2 mth
Řekl bych, že největší problém pro enduro ježdění je startovatelnost po pádu . Je to dost ničemný a funguje to špatně i s Keihinem. Tohle se projevuje na více kusech, o kterých vím.
Dál Sršeň v testu zmiňuje karbec Mikuni čas videa 1:44, což je asi chyba marketingu. Potom už říká, že se dá za pár tisíc (8000,-) dokoupit Keihin (Honda 450 Japan) čas videa 4:42. Jenže už neříká, že to není ten Keihin FCR 39, který se používá na renomovaných značkách, ale nejspíš jen Keihin made in china. Zas je fakt, že za cca 3000,- se dá koupit dobrý Keihin třeba z KTM.
Taky si můžete všimnout, že testuje verzi R, která už má specifikace Keihin v základu a přesto říká, že motor je ucukaný a doporučuje vyměnit karburátor . Ten test je fakt směšnej, naprosto zaplacená raklama, nic z čeho by se měl dělat nějaký závěr.
důležitý je, že to v realu jede a motor funguje pěkně a drží . Pokud někdo neposouvá svý limity, neodhazuje motorku v každým výjezdu, .... tak zánovní stroj za bazarovou cenu do 50000,- myslím dobrá volba. Na trati to zvládne hodně slušný kalup, je to jen o rukách. A v terénu na tom Brůča projel to, co jezdím na Bergu, takže to projede v pohodě jakýkoliv CC a enduro u nás. V dobrých rukách nebude problém ani Drapák rodeo.
Reálně i pocitově mi motorka přišlo dost těžká oproti EXC, Berg 4T.
V autosalonu Sršeň testoval i enduro verzi, ale byl to jeden z nejhorších testů od něj.
Pro mě má ten stroj moc mínusů a nový bych za tu cenu nekoupil ani omylem. Byl jsem dost skeptický k tý motorce, ale Brůča měl odvahu to zkusit a ukázalo se, že to jede, protože ty závody offroadmaratonu nejsou úplně jednoduchý a techniku prověří dobře.
To AJP mě láká na svezení fest a snad nějaký ten testík brzy klapne.
Odkaz na sránky dovozce
Chlapi, Mr. Vizingr by vám měl koupit aspoň jedno pívo, protože když to takto střízlivě zhodnotíte, udělá si potenciální uživatel solidní obrázek.
Když jsem před dvěma lety po Vizingrovi chtěl pár odpovědí na moje otázky, odpověď jsem dostal jedinou, "dojeďte k nám a poplkáme"... Ale jet si 700 km splknout a vyslechnout ódy na neznámou motorku a ještě od někoho kdo to prodává se mi pochopitelně nechtělo...
Dík za vaše hodnocení.
Naposledy editováno 08.02.2015 20:41:35
Pokud někomu bude vyhovovat cca 30koní a hrubější ovládání - spojka, brzdy - tak by to mohl mohl snad provozovat i s origo membránovým karburátorem - tam to startuje, ale po přidání to díky absenci akcelerační pumpičky nevystřelí vpřed, ale pomalu se to rozmotává po takovým jakoby zakopnutí - což je v terénu naprosto na prdlačku.
Keihin to při jízdě krmí obstojně, ale startovatelnost se hóóóóóóóódně zhoršila.Což je v terénu naprdlačku možná víc než cukanec při akceleraci.
Na AJP jsem se svezl a schází mě tam výkon. U mě půl výjezdu rychlost a druhá půl technika - u AJP technika už od úpatí............většinou se to ale na vršek vyškrábe. Větší obsah na AJP a lehce odlehčit a bude to nejlepší stroj na trhu - sání u krku, ventilátor, vstřikování, nádrž pod sedlem a pod.
Okukoval jsem tam nové stroje a zjistil, že Keihin je montován jen za příplatek na přání zákazníka - takže je tam i stroj, co testoval Sršeň a má to podtlakový membráňák. Jen jiné tlumiče a pár CNC věcí, jiná řidítka a větší přední kotouč.
Dokonce se tam prodává i VV MX 250 R...............a hele - má to stejný motor jako AJP, jen osazený karburátorem místo vstřikování a navíc kickpákou. Výkon o cca 2koníky menší než AJP.
Zajímavostí je, že 450 je jednomístná, ale 250 je dvoumístná..................a myslím, že cena do kila je oproti AJP dost zajímavá - rozdíl cca 40 000Kč je důvod k zamyšlení.