1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
Ten technický skvost Honda NR 500 (1979-1981) měl cca 130 při cca 20000. Uměl na tom jen Spencer, v 81 na ní jel 5. v Silverstone, ale nedojel...jinak když dojeli, tak za desítkou. Pak to zabalili a udělali 3V 2T.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
imoladu píše: JV> Dík za informace,hlavně NR 500.
NR 500 byla jen další zbytečná konstrukce 4taktu, která už v té době proti dvoutaktům neměla nárok ať už z normálními písty, tak s oválnými písty! Jen vyhozené peníze za vývoj, přímo do kanálu! Honda musela přejít na dvoutakty tříválce a později ještě zkonstruovat čtyřválec, když tříválec už nestíhal!
Co se týče Hailwoodovi 500 Hondy RC181, tak tam mám přesné informace z knihy udávané přímo Hondou. Výkon v roce 1967 byl 84,5K/12000
6-ti válec RC166B v roce 1967 měl 59,2/18500
Honda chtěla 4T. U NR500 aby stačila dvoutaktům, museli příjít se 120K. K tomu ale museli mít více ventilů a otáček. Proto přišli s oválnými písty a 20tis otáčkami. Motocykl ale neměl takovou lehkost ovládání, a byl poruchový. A tak přichází v roce 82 NS500 - 125K.
V roce 85 měla Spencerova NSR500 147K/11500 a jeho RS250 měla 75K.
V tomtéž roce měla tovární Yamaha OW81 142K. V té době už Suzuki začíná ztrácet, a má "pouhých" 130K
V 70. letech měly 2T 110-120K. V 90. letech měly od 160K až po 190K.
Mám ale hádanku. Vyrobil někdo Turbo závoďáka???
dohledal jsem to vstřikování. Už v roce 89 použila Honda vstřikování u tovární NSR250 v Japonském národním šampionátu. Protože ale pravidla neumožňovala přímé vstřikování do válce, motocykl nebyl rychlejší než karburátorový model. A tak Honda dala tento projekt na chvíli k ledu.
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Zaevidovana prihlaska Giacomo Agostiniho na GP v Brne 1975 do triedy 350tok s podpisom.
to je riadna sleha toto!!
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
se na roadracing nedívaji ani na TT ...
https://www.youtube.com/embed/0niPmkyXzNc
Asi se Ti, Rosho, podařilo dát sem půllitry namísto 250ccm, ale o to větší dík ode mně
Jako by mě "polila voda živá" když si to tam "dávají hustý" Doohan, Gardner, Kevin a Rainey,
i když Kevin při tom jeho "hop anebo trop", tentokrát bral trop ...
Naposledy editováno 29.01.2015 19:01:08
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
AKRO píše: Silvio se tam předvedl jako idiot! On jet chtěl, po havárii ještě dotlačil motorku na start, kdo mu z proražené nádrže všechno palivo vyteklo!
To máš pravdu Akro Já jsem Silvia poznal již jako staršího pána na závodech veteránů v mnoha zemích Evropy. A byla s ním docela sranda. Byl vždycky velice společenský, a když startoval u nás v Česku, tak se mu moc líbily naše český holky. Když odbočím od Silvia. Jawa V4 byla vyrobena, nebo lépe řečeno převrtána i pro třídu 500ccm. Startoval na tom Šťastný v Brně. Ví někdo z vás na kolik kubíků byl motor z 350tky převrtán? Já to dodnes nezjistil. Slyšel jsem, že snad 420ccm pak zase že 460ccm. Byl vyroben celý stroj, nebo jen motor?
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
AKRO píše: knizepekel> Měla být jen jedna, ale kdo ví? Objem byl prý asi 420 ccm a měl se dávat do rámu třistapadesátky, takže asi jen upravený motor na vyšší objem!
Tak to máme skoro stejné informace Akro Mám na Tebe otázku, protože hodně víš o našich strojích. Máš přehled, kolik bylo vyrobených strojů Čz 125ohc typ 855? Já vlastním kompletní motor, ale nic víc. Pak vím o třech dochovaných strojích ale slyšel jsem až nesmyslné počty údajně vyrobených motorek.
knizepekel píše: Tak to máme skoro stejné informace Akro Mám na Tebe otázku, protože hodně víš o našich strojích. Máš přehled, kolik bylo vyrobených strojů Čz 125ohc typ 855? Já vlastním kompletní motor, ale nic víc. Pak vím o třech dochovaných strojích ale slyšel jsem až nesmyslné počty údajně vyrobených motorek.
Já jsem slyšel, že ty tovární 125 ccm byly dohromady čtyři! Ale je to bez záruky! Podle výkresů dodaných z ČZ se pak údajně stavěly další motorky, dělali je jednotlivci i Svazarm a prý jich nakonec bylo dohromady okolo 20 kusů, možná prý i o něco víc! Také bez záruky! Zdá se mi to nějak moc, ale kdo ví? Ve starých programech jich bylo docela dost!
Naposledy editováno 01.02.2015 21:51:33