hledám dvě motorky, jednu na cesty do práce a druhou na zábavu a popojíždění po ČR.
1. Podminky pro moto do práce jsou: nechci skútr, alespoň dvouválec, nezmar - každodenní týrání, nízká cena, servis: olej a ventilové vůle.
Hledal jsem po internetu co je v nabídce a co splňuje podmínky a došel jsem k názoru, že nejlepší motorka bude starý CB500. Poměr cena/výkon OK. Nenáročný servis a s cenou kolem 30 tisíc jí můžu případně po roce hodit do šmelcu bez nějakých výčitek.
2. Podmínky mota pro zábavu a "cestování po ČR": Silný čtyřválec, naháč, do 100 tisíc korun, klasický servis, frekventovaná motorka v čr.
Hledal jsem a dospěl jsem k závěru, že FZ1N bude dobrá volba. Jediný u čeho jsem se zarazil je to, že je to 20ti ventil a že je víc náchylná na spotřebu oleje.
Co vy na to? Budu rád za každou radu a názor.
To co chci jsem si rozmyslel, ale nemám s kým o tom pokecat u piva, tak alespoň tady.
Díky
Ale zase servisovat dve motorky, platit 2x pojisteni atd. To je pak nula k nule.
Nereknu, kdyby jsi resil motorku na dojizdeni a supersport...
A vubec cestovat na Nku, to chce alspon stitek...
A ja jdu spat...
Nevím jak daleko dojíždíš, ale na dojíždění do pracá bude nejlepší nějaká Yamaha YBR 125, spotřeba nula nula prd, taky bezúdržbová a povinný bude taky levný...
A na cestování po ČR si musíš vybrat ty Bandit 1200, GSX14, XJR....cokoliv z toho.
Podle mě dobrá volba - je fakt že by stačila na dojíždění i 250 nebo 350 ale tam jsou ceny jinde.
1 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu
KubaLC8 píše: Kolem 150 mas uz FZ8, to je idealni motorka
je to slaby, zere to a je to yamaha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu
Naposledy editováno 25.01.2015 13:25:23
1 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu
Po moto koukám v original stavu, chtěl bych jí v budoucnu opět prodat za trochu normální peníze.
Jakej je vlastně rozdíl mezi FZ8 a FZ1? Na 8 jsem jenom seděl, ale rozdíl byl max v řídítkách, jinak váhově pocitově stejný. Říkal jsem si, že radši FZ6 atd. než FZ8.
A do práce to bude fungovat tak, že motorku tejrám, proto levná stará motorka.
CB500, ER5, GS500 to jsou motorky na které jsem koukal. CB bude dobrý přibližovadlo. Ty větší objemy jako XJR, hornet jsou moc drahý na motorku na "zkurvení".
Skůtra? To ne. Budu radši chodit po svých. CBF250 je slabá.
Tyhle nahatý motorky mě teda jako univerzály nepřijdou. To spíš už ty GS nebo XT, to jsou univerzály.
A BMW mi nějak k srdci nepřirostlo. Dvácy jsou slabý, možná dvoutakt...ale.
To cestování po ČR jsem dal do uvozovek, to neni žádný cestování.
Rybiz5> Dobrá rada, nebo si podvážu nohavice.
Ano souhlas, do začátku je 150-ti koňový litr blbost. Na tom se shodneme
KuleUkolen píše:
Jakej je vlastně rozdíl mezi FZ8 a FZ1? Na 8 jsem jenom seděl, ale rozdíl byl max v řídítkách, jinak váhově pocitově stejný. Říkal jsem si, že radši FZ6 atd. než FZ8.
rozdil je asi 45 koni,25nm a 220ccm, coz neni uplne zanedbatelnej rozdil.
Ano souhlas, do začátku je 150-ti koňový litr blbost. Na tom se shodneme
ano.
SVSkritek píše: dejf.> Vsak ty mas stejnak jezdit pomalu a vysedavat po kavarnach, at nalakas nejaky baby, ktery nevedi, ze je to podlitr, na to!
to sem delal a nic z toho. Tak sem zacal s vysedavanim trochu jinde a jinym zpusobem A je to o dost lepci pocit akorat sem si zavrel vratka pred buchtama asi definitivne, pac na stary gate s roztrhanejma kolenama z toho vysedavani, se holky uz vubec nechytaj . Ale ted je f planu komba, nasel sem prima sekac, kde maj i motohadry
Tudiz se na me ty buchty budou letos lepit jak na bonbon...to je jasny.
motorku ma dneska kazdej pepik z vesnice, viz. treba ja. Doba kdy si zensky strikly do textilu z motorkare, uz sou davno pryc. Neska udelas vetsi paradu s bmw, vid skritku.
Naposledy editováno 25.01.2015 14:14:10
perfektní motorka, známá hlavně bezporuchovostí a bezúdržbovostí (jednou za 12 tisíc jsem ji zavezl do servisu, jinak jsem s ní nedělal nic, nic, nic, ani řetěz nemazal, má kardan) a navíc má perfektní ochranu proti větru a dešti, nejen na horní polovinu těla, ale také na nohy (plasty před kolenami a bočními průduchy a pokud jsou dole ty plastové deflektory, tak i na boty).
Navíc o ní lidi říkají, že není zábavná to je subjektivní pohled, ale beru že pro většinu lidí asi ne, ale o to víc by měla splňovat to co od ní čekáš a určitě bude jízda na ní hoooodně vzdálená od té druhé motorky, jak píšeš silný čtyřválec.
Jinak tuto motorku v západní Evropě hodně používají policajti a messengeři a proč asi? Prostě proto že na té motorce opravdu mezi servisy není třeba vůbec nic dělat, je to nezmar, prostě ta motorka je o tom jen jezdit, jezdit a jezdit. Věřím že najetých 200 tisíc km pro tuto motorku ještě vůbec nic neznamená a bude jezdit dál.
Jinak měl jsem ji, tady mám nějaké další info Honda Deauville 650
Ještě když zmiňuješ CB500, tak je to taký dobrá motorka, díky své nižší váze je i živější, ale jak bude mrholit, pršet nebo foukat, tak je Deauvillka prostě lepší. Na CB500 budeš mít taky mnohem více zaprasené nohy a boty, jak bude mokrá cesta. Jediný problém cena, že ne pořád na ně člověk natrefí kolem 30 tis., je to spíš o náhodě, ale vím že to jde. Tu svou jsem tak prodal, ale proto že jsem ji položil a měl jsem tedy polepené a měněné plasty, tak pokud člověk nehledá krásnou voňavku, ale něco jako pracovní stroj, tak třeba u mě by to byla jasná volba, za tu cenu co jsem jí prodával bych si ji koupil.
Naposledy editováno 25.01.2015 17:23:18
1 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu
No jo BMW, se libi. Jenze kdyz se mnou nejaka jede na moto, tak jsem nejlepsi pilot. A pri podobnem stylu v aute jsem najednou blazen
Hele, nwm. Nemaj jeste nekde nejake vyprodeje novejch? Pouzita komba, za me jedine profesionalne vycistit. Jinak samozrejme z hlediska bezpecnosti dobre, pokud je cena do 3000kc ...
Naposledy editováno 25.01.2015 15:20:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jedna motorka do práce a druhá na zábavu
jinak nevim s tim jezdenim v tandemu..holky co si sednou bez problemu za nakyho borce, co ani neznaj, musej bejt docela vyhrably...uz sem vez par holek docela hanbarskym tempem a voni byly uplne fklidu. Sic nejsem magor, ale v jejich kuzi bych se sam za sebou posral strachy
Naposledy editováno 25.01.2015 15:23:31
Jo tak to je v poho.
No vsak taky jeste nehledas nutne matku svejch budoucich deti . Ale nepausalizoval bych. o motorkarich si taky kde kdo mysli, jak na tom jezdi nejaci dementi. A pak z toho slejzaj ajtaci, doktori, pravnici stejne jako delnici. A stejne tak jako batuzky jezdej i jinak uplne normalni holky, i kdyz je to jeste o level vys, ohledne kouli, sedet jako batoh.
I kdyz je pravda, ze vetsina nedomejsli, jakej je to mazec spadnout treba i jen ve 100kmh. A jak se da spadnout lehce, ale to ani spousta pilotu...
Naposledy editováno 25.01.2015 15:41:06
1 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu
dejf.> Takže jediná výhoda je, že FZ8 je levnější než FZ1, jak to tak pozoruju.
seikos> Jo, tohle není moje poprvé, ty genofonde :D
Roman2bk> Díky, ta Honda Deauville je zajímavá. Zaujaly mě ty integrovaný kufry. Nakonec to, ale moje kafe nebude. Alespoň to CBčko jsi mi stvrdil.
Tak jste si probrali co na sebe, jak vám dupou králici apod. alespoň tahle diskuze k něčemu byla. Tak názor jsem nezměnil, jdu hledat hezký FZ1 a ucházející CB500.
1 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu
1kolda1 píše: a co to GS500? je to vzducháč, rychlejc se ohřeje, nemusíš řešit chladič, míň žere, je fakt že míň jede, ale i tak bych řek že do práce stačí. Navíc bych řek že bude levnější, nebo za stejný ale lepší stav
Jen GS žerou více oleje než CB, ale když si člověk zvykne, tak mi přišlo zábavnější
KuleUkolen píše: ....
Roman2bk> Díky, ta Honda Deauville je zajímavá. Zaujaly mě ty integrovaný kufry. Nakonec to, ale moje kafe nebude. Alespoň to CBčko jsi mi stvrdil.
tak pak už jen zbývá popřát, ať narazíš na dobré kusy
2 reakcí na tento příspěvek jedna motorka do práce a druhá na zábavu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 3 | 31.5.2024 v 06:04 ALFA70 |
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | šimon474 | 0 | 30.5.2024 v 18:11 šimon474 |
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 | PidaCZ | 7 | 2.5.2024 v 16:27 Gahan37 |
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 | mta | 1 | 9.4.2024 v 09:27 yan71 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |