paolo_novy Přidat reklamu

Téma: suzuki gs500E r.v.1979
19.1.2015 v 09:42
Zdravím ve spolek,mám GS500 E r.v.1979, a velký problém s nastartováním po delší době stání, a kyž se povede ji natočit po dlouhým přemlouvání tak jede na dva až tři válce, ale pokaždé vynechává jinej, nevíte náhodou někdo čím by to mohlo být? Kdyby vynechával pořád ten samej válec tak bych si asi poradil, ale takhle nevím a ani mě nenapadá čím by to mohlo být!!! :( díky

suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 09:46 | Nahoru | #1
nevim jak je to tam resene, ale problem bych videl v rozdelovaci

suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 10:12 | Nahoru | #2
myslíš kladívka odtrh a td?

suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 10:14 | Nahoru | #3
Já bych řekl že vyschnou karburatory..
Nemá kohout polohu PRI?

suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 10:14 | Nahoru | #4
Já bych řekl že vyschnou karburatory..
Nemá kohout polohu PRI?

suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 10:44 | Nahoru | #5
A když ji natočíš jen na 2-3 válce, chytnou po chvíli i ty zbylé válce? Pokud ano, tak je to tak, jak píše Hrnec - vyschnou karburátory - po dlouhém stání nejdříve otočit kohout na chvíli do polohy PRI.

1 reakcí na tento příspěvek suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 10:51 | Nahoru | #6
Na mém Gs bylo vždy potřeba po delším stání zaplavit karburatory.

Naposledy editováno 19.01.2015 10:57:47

(reakce na) suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 10:58 | Nahoru | #7

prcek752 píše: A jak se ti podařilo nahodit ten třetí válec??Když GS 500 má jen dva??To my hlava nebere



ta stará jich má víc...

taky bych to viděl na ty karburátory...

Naposledy editováno 19.01.2015 11:00:19

suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 11:09 | Nahoru | #8
má polohu pri, to vždy zaplavím, ale po každé nejde nákej a po každé jinej, ale když sundám faju a nechám ji jen položenou na svíčce tak to jede, zkoušel jsem to přehodit za jednu co jela a nic, tak káblama to nebude taky,už jsem z toho jitrnice:(

suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 11:15 | Nahoru | #9
mi to dělá taky, ale zatím vždy pomohlo odkalení karburátorů

1 reakcí na tento příspěvek suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 11:24 | Nahoru | #10
a to děláš jak? :)

(reakce na) suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 11:42 | Nahoru | #11
elvira1975> nevím, jak u tebe, ale na mém dvouválci je dole vypouštěcí šroub

E: je-li to správný obrázek, tak č. 11. Mělo by to být na všech +- stejné


Naposledy editováno 19.01.2015 11:44:27

1 reakcí na tento příspěvek suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 12:25 | Nahoru | #12
to jsem zkoušel, ale kolega mi tu tvrdí, že by to mohly dělat aj cívky horší?

1 reakcí na tento příspěvek suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 13:26 | Nahoru | #13
Odkalit, vyčistit karbce, nevzpomenu si, jestli jsou u tohoto typu už rovnotlaké, pokud ano, zkontrolovat membrány. Jinak vyměnit svíčky, ale jestli pomůže sundání a jen volné nasazení fajfky na svíčku, takže se vytvoří pomocné předřazené jiskřiště, může být rozštelovaný odtrh, nebo vadný kondenzátor. Takže očistit kladívka a seřídit, jinak je slabší sekundární napětí a to dokáže dělat pěkné brikule.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 20:26 | Nahoru | #14
J.M.K.> jj, jsou tam ještě karby s přímo ovládanými šoupaty...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 20:28 | Nahoru | #15
elvira1975> kdyby sis s tím nevěděl rady, tak napiš Mopakovi , GS 500 i GS 550 (4hrnky) má doma a né jednu...a je od Šumperka

(reakce na) suzuki gs500E r.v.1979

19.1.2015 v 20:38 | Nahoru | #16

2stroke píše: elvira1975> kdyby sis s tím nevěděl rady, tak napiš Mopakovi , GS 500 i GS 550 (4hrnky) má doma a né jednu...a je od Šumperka



a kdyby sháněl 450, tak to má pro změnu Hipík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki gs500E r.v.1979

20.1.2015 v 00:09 | Nahoru | #17
2stroke> Děkuju za upřesnění. To pak musí být pakárna štelovat lanka na synchro, i když to na nákresu vypadá, že je tam průběžná hřídelka s páčkami, které teprve zvedají šoupata. Pak se nejspíš každá zvlášť šteluje šroubkem.

(reakce na) suzuki gs500E r.v.1979

20.1.2015 v 19:45 | Nahoru | #18
J.M.K.> jj, všechny ty 4 karby jsou namontované na držáku a jsou ovládané průběžnou hřídelkou - k té vedou 2 lanka od plynové rukojeti - jedním lankem se šoupata zvedají, druhým lankem se dají rychle zavřít, resp. u mé GS to funguje tak, že když je to druhé lanko dopnuté, tak se mi nevrací plynová rukojeť - tzn. dá se to použít jako jistá forma tempomatu/ulevovače pravé ruky/zápěstí - chce to ale pořádně seřídit...já mám to druhé lanko úplně povolené

suzuki gs500E r.v.1979

21.1.2015 v 01:09 | Nahoru | #19
...to bude benzínem, tedy spíš absencí benzínu po delším stání....jak je napsáno výše, nechat zaplavit, případně odkalit před startem...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 5 Včera v 18:56 standicz
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E ViraxRider 10 Včera v 10:13 Krautkopf
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg


TOPlist