neudělá to něco z motorem? výfukové plyny musí být určitě nějak brzděný. Jestli budou stačit ten katalyzátor ve svodech. Tak jestli máte někdo zkušenosti,tak napište
1 reakcí na tento příspěvek Vykuchání yamaha fz6 s2
čezetdolf píše: vysral bych se nato a koupil radši ladák i jetej klidně než kurvit origo a bude to uplně jiná liga , navíc nikdy nevíš kdy se ti bude hodit (když bys chtěl jet třeba do rakouska), jinak je toho na foru napsáno hodně tak mrkni
1 reakcí na tento příspěvek Vykuchání yamaha fz6 s2
www.vyfuky-dominator.cz/fz6-fazer-od-2004.html
www.youtube.com/watch
nebo
vyfuky-hood.cz/nov%C3%A1_str%C3%A1nka_3.htm na nějaké vrtání bych se vyprdl,zvukově to furt nebude ono
sikos píše: Okolo 6000 se dají sehnat laďáky,sice bez homologace,ale s krásným zvukem např:
www.vyfuky-dominator.cz/fz6-fazer-od-2004.html
www.youtube.com/watch
nebo
vyfuky-hood.cz/nov%C3%A1_str%C3%A1nka_3.htm na nějaké vrtání bych se vyprdl,zvukově to furt nebude ono
"DOMINATOR" ... to už vyjde na stejno jak kdyby kompletně vybrakoval originál Jsou to jen snejtovaný roury a ještě k tomu mizerně...ten plíšek nemá daleko do alobalu
(Měl jsem to sundané v ruce )
1 reakcí na tento příspěvek Vykuchání yamaha fz6 s2
Naposledy editováno 17.01.2015 10:26:57
1 reakcí na tento příspěvek Vykuchání yamaha fz6 s2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání yamaha fz6 s2
2 reakcí na tento příspěvek Vykuchání yamaha fz6 s2
S2 má krapet jinší výfuk než jiný stroje a myslím, že laďák pod sedlo na místo origo za 6000kč nebude.
Kdo jste někdy viděl laďenou koncovku jistě mě dáte za pravdu, že je to klasický rezonátor a o nějakým ladění si to může nechat jen zdát.
Svody a kat ti zůstane takže bych motor až tak neřešil a pokud to řešit chceš použij WB lambda sondu a loguj data a pak uvidíš zda se něco změnilo proti originálu, dle mého názoru je kat taková brzda, že otevřená koncovka ničemu neuškodí, kupř u turbo motorů jsem používal za turbem jen rezonátor bez vlivu na EGT a A/F....
Takže pokud to zvládneš tak origo koncovku rozeber, vypreparuj přepážky a použij děrovaný trubky jako jsou v rezonátorech či origo "laďácích", přes trubku nerez síťka a pak kolem trubky vata, zadeklovat a hotovo. Dobrý je nezapomenout na konec výfuku udělat upevnění na případnou tlumivku, u mě to je jen dírka v tý trubce a tlumivka se zasune do trubky a západkou zapadne do tý dírky ale nikdy jsem to nepoužil.
Dělal jsem to na zx10r 06 kde jsou výfuky pod sedačkou, koncovka je nýtovaná, vnitřek lze vyndat, takže je to i vratné.
Fugo píše: Tak já s dovolením napíšu svůj názor...
S2 má krapet jinší výfuk než jiný stroje a myslím, že laďák pod sedlo na místo origo za 6000kč nebude.
Kdo jste někdy viděl laďenou koncovku jistě mě dáte za pravdu, že je to klasický rezonátor a o nějakým ladění si to může nechat jen zdát.
Svody a kat ti zůstane takže bych motor až tak neřešil a pokud to řešit chceš použij WB lambda sondu a loguj data a pak uvidíš zda se něco změnilo proti originálu, dle mého názoru je kat taková brzda, že otevřená koncovka ničemu neuškodí, kupř u turbo motorů jsem používal za turbem jen rezonátor bez vlivu na EGT a A/F....
Takže pokud to zvládneš tak origo koncovku rozeber, vypreparuj přepážky a použij děrovaný trubky jako jsou v rezonátorech či origo "laďácích", přes trubku nerez síťka a pak kolem trubky vata, zadeklovat a hotovo. Dobrý je nezapomenout na konec výfuku udělat upevnění na případnou tlumivku, u mě to je jen dírka v tý trubce a tlumivka se zasune do trubky a západkou zapadne do tý dírky ale nikdy jsem to nepoužil.
Dělal jsem to na zx10r 06 kde jsou výfuky pod sedačkou, koncovka je nýtovaná, vnitřek lze vyndat, takže je to i vratné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání yamaha fz6 s2
los-fazeros píše: stejně to udělá, tak ho nechte. Ano, vyvrtej,čím větší díra, tím lepsší, ať to není tak udušený
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchání yamaha fz6 s2
ed: Jo sorry, teď znova čtu, že se vlastně neptal, ale oznamoval že upravýýýý .
Naposledy editováno 17.01.2015 17:24:29