![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
PS: samozřejmě nejsem blbej, ale bylo vadný gufero na klice
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 12.01.2015 20:39:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
PAW ?
3 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Jinak jen na okraj... byl jsem na testovacím dni Beta. Jezdil jsem všechny obsahy po sobě, 250 a 300 2T.... 350, 380, 430 4T takže jsem si pro sebe mohl udělat svůj názor co mi vyhovuje a co ne... 300 (2t) a 350 (4t) mi sedly nejvíc právě kvůli váze a točivosti motoru. Nebudu lhát, když bych měl love tak vezmu tu 350 (vyhrává jen o malej chlup
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Není nad to jet na testovací den v civilních hadrech
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/03/267768_55.jpg)
Naposledy editováno 12.01.2015 23:16:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Už jsem to sem jednou před nedávnem dával, ale možná v tom najdeš odpověď
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Tady vidíš, že týpek na travnatý "trati" přepálil lavici, drobet ho to koplo a šel ven... když se nebojíš vzít za 2T až do mrtva, tak seš profík!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
jpeg.cz/obrazek/O4o][img]http://jpeg.cz/images/2015/01/13/Gx1F.jpg[/img
Naposledy editováno 13.01.2015 18:25:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
4 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 14.01.2015 11:25:13
Balouch píše: Strhla se tu zajímavá diskuse a nějak mě to nutí taky přidat svou troškou do mlýna. Budu stručnej: Kdo to myslí s ježděním vážně a opravdu se chce něco naučit a někam se posunout měl by zvolit 2T... Všichni ostatní mohou klidně zvolit 4T...
No talenti,ten chlapec má pravdu.
toho chválím
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Myslim, že je jedno, jestli máš 2T nebo 4T, ale spíše ským jezdíš nebo jaké máš možnosti okoukání nebo dokonce rady od zkušenějšího. Někomu vyloženě 2T nemusí sednout a přitom se chce posouvat s tím 4T. 4T 250-350 je dost lehkej v uvozovkách a taky dost silnej na to, aby se sním dale dělat to co s 2T ne?
Zkrátky myslim, že je to o tom znát někoho lepšího a učit se od něj. Na 2T je jízda poněkud těžší a tak nevim, proč se zatěžovat tím, že se tam musí více hlídat spojka a aby byla motka v otáčkách atd. než na 4T si hlídat občas spojku, ale hlavně stopu? Určitě mi to vyvrátíš. Sem zvědavý na odpověď, zajímá mě to
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
3 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Jak jsem psal výše můj příspěvek byl mířený především na lidi, co to myslí s ježděním opravdu vážně a chtějí se to od základu naučit a né se pouze vozit pokud možno s co nejmenším úsilím a vlastní jezdeckou iniciativou... A další kritérium je, že se chtějí naučit všechno, tzn. kombinaci motokrosu, klasického endůra, ale hlavně extrémního endůra až trialu, protože co může být krásnějšího než ovládat všechny tyhle disciplíny najednou...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
2T tě svým charakterem mnohem více nutí pracovat se spojkou a její dokonalé ovládání je naprostý základ všech disciplín snad kromě motokrosu, kde je spíš žádoucí naučit se co možná nejplynuleji projet zatáčku s co možná nejmenším používáním spojky (třeba i na 125), což je pro většinu smrtelníků nadlidský úkol (hlavně s tím souvisí i správná a pohotová volba rychl. stupně.. No tady jsme spíš endůráci, takže pojďme dál...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Samotná váha 2T motocyklu dává pocit větší kontroly a umožňuje pomaličku získávat půdu pod nohama v náročnějších pasážích, kdy těžkého a na plyn okamžitě reagujícího 4T střílí dost začátečníků nemilosrdně na záda svých kolegů... Opravdu neni sranda při únavě levé ruky udržet pod kontrolou větší 4T v těžších pasážích neumožňujících povolení spojky...
Pokud se budeme bavit o nějaké snaze naučit se jezdit rychle po trati, tak naprostá většina začátečníků na většim 4T vůbec neřadí a jezdí všechno jednim kvaltem, ale takhle se jezdit nenaučí... Navíc ani neumí požívat zadní brzdu, protože si většinou libujou v brzdné síle motoru... To 2T tě cpe do zatáček a musíš se jinak ohánět, tedy stále se učit..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Každopádně Sally má určitě pravdu s 4T 250/350 na ně se určitě hodně uplatní dvoutaktní styl ježdění a jsou to parádní stroje, ikdyž samozřejmě těžší a jalovější, jenže problém je pro hobby jejich cena a údržba motoru...
A abych pouze nevyzdvihoval 2T proti 4T, tak je fakt, že moderní 2T 300 už člověka taky nutně nenutí k bůhví jaký iniciativě....Takže za mě moped pro člověka s ambicema se něco naučit........2T 125....pro línější tvory 2T 200
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)