http://www.kolamadol...-motoslalom-kodo049/
1 reakcí na tento příspěvek MotoGymkhana (Motoslalom) sezóna 2014
A co zimní závod?
Všem přeji do nového roku štěstí, zdraví a jediná povolená infekce je MotoGymkhna. Mějte se fajn a brzo se zase uvidíme, Váš #9 Mimo.
Náhodně jsem vybral pár fotek, tak se bavte.
1 reakcí na tento příspěvek MotoGymkhana (Motoslalom) sezóna 2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGymkhana (Motoslalom) sezóna 2014
Měl by případně někdo další zájem o toto video s anglickými titulky? Pro mě samotného je cena docela vysoká, ale pokud by mělo více lidí zájem, tak bych do toho šel.
Naposledy editováno 06.01.2015 15:52:22
1 reakcí na tento příspěvek MotoGymkhana (Motoslalom) sezóna 2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGymkhana (Motoslalom) sezóna 2014
1 reakcí na tento příspěvek MotoGymkhana (Motoslalom) sezóna 2014
Jen pro vysvětlenou CBF 600, čtyřválec dlouhé převody a skoro z nuly se bez spojky sbírá jen hodně neochotně, váha cca 220 tomu taky nepomáhá. Jak se říká, musíš přizpůsobit jízdní styl dané motorce.
Nejde mi při spojkování o to projet obrat, ale o to, že mám hodně pomalý výjezd.
Co vím, tak někteří to v obratu nechávají ,,padat" , ono je to doslova. Nechat padat motorku k zemi, ale tím, že ve správný moment přidáš plyn přes spojku a při takovém poloměru zatáčky, se motorka sama odstředivou silou zvedne. Výhoda je v tom, že motorka jde rychleji do obratu, rychleji se napřímí a motor díky otáčkám má přes spojku dostatek síly.
Nevýhoda je, že pokud to neumíš motorka ti skutečně spadne (jezdí se to v ten moment na rovnováhu). Zrovna tak, pokud špatně načasuješ spojku.
Běžně se to cvičí jako obrat ze zastavení nebo obrat na kluzkém povrchu, obě cvičení mají přímý vliv na dovednost.
PS: Zatím teorie. Obraty z místa jsem již dříve cvičil, tak tak trochu vím o čem to je. Zatím úroveň rokkie, není to vůbec jednoduché. Mlátit s moto o zem často nemůžu, mám jen jednu a novou.
Nějakou teorii jsem již nastudoval od Japonců dříve, ale video k tomu nemám. Našel jsem jen toto, což není technicky provedeno zcela správně - borec se taky učí.
Naposledy editováno 10.01.2015 14:27:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGymkhana (Motoslalom) sezóna 2014
Já mám s dvácou opačný problém - jedničku přetáčím a dvojku podtáčím, chtělo by to převod nějak mezi. Takže zatím jezdím jedničku proti brzdě, protože i v rotaci krokem to jede na 3000 a je schopné se to pozbírat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGymkhana (Motoslalom) sezóna 2014
maspe píše: PAP28> podle mě to právě na čtyřválcích hodně dohánějí upraveným sekundárním převodem. Myslím že i Maty to tak má. Třeba to RRo zde - ta rozeta je pekelná.
Já mám s dvácou opačný problém - jedničku přetáčím a dvojku podtáčím, chtělo by to převod nějak mezi. Takže zatím jezdím jedničku proti brzdě, protože i v rotaci krokem to jede na 3000 a je schopné se to pozbírat.
Jo já vím, takové videa jsem viděl už před čtyřmi lety. Mít motorku čistě na blbnutí mezi kužely určitě bych si ji upravil. Já chci mít moto bez úprav, přeci jen byla kupovaná zcela k jinému účelu než gymkhana. A na druhou stranu, chtěl bych se naučit jezdit s tím co mám. Časy pro mě nejsou zas tak rozhodující. Zastávám názor, že důležitější je zvládnout techniku jízdy, pak můžeš jezdit na čemkoliv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGymkhana (Motoslalom) sezóna 2014
Osobně jsem z tohoto důvodu zavrhl (po jednom neúspěšném pokusu) slalom na VFR, protože v plným rejdu je ruka opřená o nádrž a nejde přidat (což jsem zjistil, když jsme jí s Mimem zvedali ze země) a na volnoběh na jedničku to jede 15km/h, musel by se změnit sekundár, nebo spojkovat jak blázen, nebo furt tavit brzdy, a taky zvednout řídítka, a to radši na slalom budu trápit dvácu.
Naposledy editováno 10.01.2015 19:51:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MotoGymkhana (Motoslalom) sezóna 2014
maspe píše: PAP28> jasně, pokud to bereš tak, že jezdíš se seriovkou, tak je spojkování jasná volba.
Osobně jsem z tohoto důvodu zavrhl (po jednom neúspěšném pokusu) slalom na VFR, protože v plným rejdu je ruka opřená o nádrž a nejde přidat (což jsem zjistil, když jsme jí s Mimem zvedali ze země) a na volnoběh na jedničku to jede 15km/h, musel by se změnit sekundár, nebo spojkovat jak blázen, nebo furt tavit brzdy, a taky zvednout řídítka, a to radši na slalom budu trápit dvácu.
Tak se dívám na řídítka co mají MPD Japan a mají je opravdu zvýšené oproti sérii.
Každopádně tato mašina se mi líbí a docela rád bych se na ní někdy svezl, jen tak.
Když už je zima a máme tu okurkovou sezónu.
Nahodím anketu : jaký motocykl by jste si vybrali pro gymkhanu?
PAP28 píše: Tak se dívám na řídítka co mají MPD Japan a mají je opravdu zvýšené oproti sérii.
Každopádně tato mašina se mi líbí a docela rád bych se na ní někdy svezl, jen tak.
Když už je zima a máme tu okurkovou sezónu.
Nahodím anketu : jaký motocykl by jste si vybrali pro gymkhanu?
Nějaký tipy na pár typů bych měl, ale vono to jde v podstatě se vším ne? Je teda jasný, že s něčím líp, s asi něčím hůř, ale tenkrát, když jsem koupil Pan Europeana, jsem čuměl na youtube na videa od japončíků a čuměl jsem , co ti malí drobní ťamani dovedou s takovou těžkou kravajznou (330 kg).