paolo_novy Přidat reklamu

Téma: zkušenost polský válec 8. výbrus
Ahoj,
máte někdo reálné zkušenosti s poským válcem 8. výbrus. Jak to jede? Vyplatí se, nebo dát ČR na výbrus. A co klika, repas, nebo koupit novou ckr?

zkušenost polský válec 8. výbrus

4.1.2015 v 18:55 | Nahoru | #1
Zkušenost ti neřeknu. Ale komplet sada i s ložiskama, těsněním i karbecem mi leží rok na půdě

zkušenost polský válec 8. výbrus

4.1.2015 v 19:08 | Nahoru | #2
Poláky nebrat je to hrozná sr.čka

zkušenost polský válec 8. výbrus

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2015 v 20:09 | Nahoru | #3
Polak kus od kusu, vetsinou nelicujou kanaly. Nech vybrousit origo. Zalezi co s tou puvodni klikou mas, v jakej je stavu ojnice a hlavne cepy ( u nas je kompletne repas vymenou za 1400, na to dlabu a jdu do ckr.

zkušenost polský válec 8. výbrus

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2015 v 20:15 | Nahoru | #4
přesně tak, polský nelícujou a je to nekvalitní

zkušenost polský válec 8. výbrus

Skvělá odpověď, děkuji! 4.1.2015 v 22:15 | Nahoru | #5
polskej jsem musel vyhodit, jak se ohřál tak se kousal zmetek...

1 reakcí na tento příspěvek zkušenost polský válec 8. výbrus

5.1.2015 v 11:43 | Nahoru | #6
jako všechno z polska....odtud nepřišlo nic kvalitního

(reakce na) zkušenost polský válec 8. výbrus

5.1.2015 v 15:50 | Nahoru | #7
ja1> jo krowky a takove ty oplatky obalene oriskama

zkušenost polský válec 8. výbrus

5.1.2015 v 18:13 | Nahoru | #8
Krowki

zkušenost polský válec 8. výbrus

24.1.2015 v 18:40 | Nahoru | #9
Polský válec žádná sláva, otřepy po lisování v sacím a výfukovým kanále, špatně nalisovaná (zalitá) vložka. Motor je po kompletní opravě, všechna ložiska, gufera, pouzdra, nová klika na jehlách, píst, kroužky, utěsněno papírem a gasket tmelem, nový karburátor.
Motor nemá sílu, i když startuje na první šlápnutí.
Po vrácení starého originál válce velké zlepšení.
Polsko nebrat!

zkušenost polský válec 8. výbrus

11.6.2017 v 22:51 | Nahoru | #10
zdravím, na pekáčovi to mám a největší problém co sem měl bylo že mi píst narážel do hlavy , tomu se dá předejít buďto když tam šupnete takový měděný těsnění a nebo ,jako já, to stočíte na soustruhu ale to je potřeba si dávat bacha a průběžně kontrolovat vzdálenost mezi pístem a hlavou třeba kouskem plastelíny, a kroužky (po doporučení od sesy) jsem vyměnil pač ty z té sady mají povrch jako šmirgl ale jinak kanály lícujou docela v pohodě a když se mi něco nelíbilo tak sem to vzal trochu pilníčkem , teď to mám sotva zajetý ale i tak (na pincka) táhne úplně ok ale když zapřemýšlím kolik to dalo práce asi bych taky radši nechal vybrousit ten starej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 Dony69 13 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas


TOPlist