Téma: prosím o radu
15.12.2014 v 12:38
Ahoj všem. Poradíte začínajícímu motorkáři?Koupil jsem si Kawasaki VN800 a vyskytnul se mi takový problém: Při zařazeni jedničky se chci rozjed a sotva popouštím spojku tak motor zhasne,ale dělá to jen někdy a spíš po nastartováni. je jedno jestli je motor studený nebo zahřáty a někdy to střeli do vzduchového filtru. Stačí nechat seřídit motor??? děkuju
1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu
Nejprve si bud jistý, že máš dobře zaklapnutý stojánek a čidlo v pořádku. Ale dle střílení bude nejspíš pes zakopaný jinde
1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu
ale co to stříleni do vzdch. filtru?
Filip1979> Ahoj Filipe. Tady, z tepla domova se radí těžko. Já bych ti doporučil - zajeď tady a věř, že problém bude vyřešený. Máš to kousek. Já tam servisuju a špica. Je to člověk ještě ze staré poctivé školy. Stejně, jestli to máš čerstvě doma, tak by to chtělo omrknout podrobněji, případně seřídit, co bude třeba.
Tak hošku - to je moje rada a tvoje rozhodnutí. Měj se.
Tak hošku - to je moje rada a tvoje rozhodnutí. Měj se.
1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu
Ahoj chlape Mám model 97 a tam žádné čidlo na stojánek není. VN je technika krále klacka, žádná zbytečná elektronika, ale poctivá mechanika. Já měl podobný problém potom, co jsem natankoval u jednoho rádoby dobrého pumpaře, který za cenu vyšší, než je běžná přidává do benzínu ethanol jako bonus. Rozhodilo mi to karburátor a odnesly to svíčky. Vyjel jsem asi půlku tohohle sejrajtu, dolil jsem to stovkovou Vervou a už to jelo celkem normálně. Vylej si benzín z nádrže někde stranou a nalij tam čerstvý, pak to natoč a nech to alespoň dvě minuty běžet na volnoběh, motor se alespoň trošku ohřeje, to nikdy není na škodu a zkus to projet a pokud Ti to nechce jet hned po nastartování, tak se není čemu divit, žádný stroj za studena nepodává maximální výkon. A abych byl nezapomněl. Každý rok si nech seřídit karburátory a vyměň olej, nečekej až budou najeté kilometry na výměnu. Olej po nalití do motoru začíná reagovat a po roce by se měl vyměnit. To není z mé hlavy, ale jsou to rady mých kamarádu mechaniků. Hodně šťastných kilometrů a vítr ve vlasech
Víťa
Víťa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prosím o radu
čau Víťo já mam r.v.96 a čidlo na stojánku mám a jen jsem ho prostříkál WDčkem a je po problému. Ale seřídit to musím, protože to žere i trávu kolem cesty. olej mám vyměněný i filtr. už jen to počasí:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prosím o radu
Filip1979> Nazdar Filip, chcem sa opytat , ci si zehnal manual , ja ho tiez zhanim v cestine ,alebo slovencine. Diky za odpoved
1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu
Zdar chlapi koupil jsem také vn 800 r.v.1999 a chci se zeptat jak má být našponovaný řetěz nemám s tím totiž žádné skušenosti tak prosím oradu dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prosím o radu
drak78> Průhyb řetězu má být dle manuálu 25 až 30 mm.. Protože je řetěz dost dlouhý a tedy má sklon k vytahování, držel bych se spíše těch 25 mm. Při prvním měření změř průhyb na několika místech, tedy změř, kousek popojeď, zase změř a.t.d. Velikost průhybu by neměla kolísat. Pokud ano, je řetěz v některých místech nepravidelně vytahaný a je zralý na výměnu. (To se stává často). Tak zdar !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prosím o radu
bedka52> dík za radu dnes to vyskouším ,podle toho jaký má průvěs tak ho budu muset skutečně vyměnit a raději celou řetězovku
drak78> Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko? Jestliže je průhyb rovnoměrný a nemění se po otočení kola (tedy je vytahaný rovnoměrně) bohatě stačí jen šponovákama seřídit napnutí.Teprve, když je řetěz vytahaný nerovnoměrně, nebo je vytažený nad míru, je dobré přemýšlet o výměně. Vytažení řetězu se měří mezi
20-ti články žetězu. To zn. že rozteč mezi 1. a 21. čepem je dle normy 317,5 až 318,2 mm. Servisní limit, tj. míra, kdy musí být řetěz bezpodmínečně vyměněn je 323 mm.
Pokud dojde na výměnu řetězu, doporučuji Zlatý ČZ. Mnohem méně se vytahuje, než japonský originál. Výměna řetězovky při výměně řetězu je většinou nezbytnost. Zdraví Beďka.
20-ti články žetězu. To zn. že rozteč mezi 1. a 21. čepem je dle normy 317,5 až 318,2 mm. Servisní limit, tj. míra, kdy musí být řetěz bezpodmínečně vyměněn je 323 mm.
Pokud dojde na výměnu řetězu, doporučuji Zlatý ČZ. Mnohem méně se vytahuje, než japonský originál. Výměna řetězovky při výměně řetězu je většinou nezbytnost. Zdraví Beďka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrola, seřízení, oprava motoru Kawasaki VN 800 | Reno_666 | 3 | 1.10.2024 v 22:20 Kohlstein |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 3 | 14.6.2024 v 17:54 Kral111 |
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |