Ale zas pokud píšeš o cestě třeba do Španělska - ujet to na tom půjde, ale nebude to nic pozitivního ani pro tebe ani pro motorku, kamarád ji na podzim koupil a není nadšenej ani z přejezdu kolem 100 kiláků po dálnici, naopak na SER jezdí další kámoš po ose do Albánie i ve dvou a byl spokojenej.
Samozřejmě nejlepší by bylo obě ty motorky aspoň na půl dne vyzkoušet, ale je mi jasný že to jednoduchý není, pro sebe bych to asi zařídit uměl ale každej ty lidi od kterejch by to šlo půjčit kolem sebe nemá.
Čau, Tom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S ktm 690 enduro na dlouhé cesty???
Riderr píše: KubaLC8> však sem ti výše ohodnotil i kapotu, jen promiň, místo 950 superendura sem škrábnul 990, nečekal jsem, že se bude řešit slovíčkaření.
Proč by jsi měl 690 oddělat? Máš s tím zkušenosti? díky.
Porad je to jednovalec s velkym pomerem vykon/objem, po nejake te desitce tisic kilometru bude zralej na generalku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S ktm 690 enduro na dlouhé cesty???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S ktm 690 enduro na dlouhé cesty???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S ktm 690 enduro na dlouhé cesty???
1 reakcí na tento příspěvek S ktm 690 enduro na dlouhé cesty???
yeuop píše: no vidis.. ja koupil stare XT600 s najetyma 34 tis. km.... pri 91 tis. km jsem ji zgeneralkoval a jezdi bez poruch... ted ma 169 tis. km
Ja videl XR 600, co melo najeto pres 100 tis. km a v motoru pry vse puvodni. Ale jak rikam, KTM ma mnohem vyssi pomer vykon/objem, takze u toho bych s podobnym najezdem nepocital.
Riderr píše: KubaLC8> však sem ti výše ohodnotil i kapotu, jen promiň, místo 950 superendura sem škrábnul 990, nečekal jsem, že se bude řešit slovíčkaření.
Proč by jsi měl 690 oddělat? Máš s tím zkušenosti? díky.
Pokud budes velkoobjemovej jednovalec tahat na dalnici nekolik stovek kilometru v kuse, rozhodne mu to neprida na zivotnosti. Zkusenost se starsim modelem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S ktm 690 enduro na dlouhé cesty???
Riderr píše: SirIndy> dle staré lc4 advíka tipuji životnost na 60 000km, mě jde o to, zda vydrží motor cestu 9000km, je jasné, že na další cestu podobného stylu bych sáhl do motoru, dejme tomu, že bych tam vyrážel se zkontrolovanou mašinou co má najeto 17 000km :)
co je zivotnost? je to blbost, pokud se k tomu stavis dobre, motor vydrzi klidne pres 100tkm
1 reakcí na tento příspěvek S ktm 690 enduro na dlouhé cesty???
690 mám, dělám z ní něco podobného, načteného mám toho o 690 spousty včetně ověřování v praxi na své motorce
pořád je to jedna z mála lehkých a terénně schopných motorek co zvládne i cestu, při porovnání s Advíkem 950 tem má navrch v pohodlí a na silnic, v terén zvládne strašně moc, ale ta váha je v terénu znát právě v tom riziku a přáípadném zamrdání ...zvedat 10x čtvrt tuny je prostě zájul
rozdělil bych to na dvě oblasti - technika-mechanika a pohodlí
Pohodlí budeš řešit sedlo, nádrže, masku - vše je řešitelné, potěší i lepší stupačky a tlumič řízení
technika - nebál bych se rámu a tlumučů, podvozek je velmi dobrý, budeš řešit uchycení nádrže aka podsedlovky, zadní nosiče a vstup do nádrže
předělat vstup do nádrže aby tam nepadal bordel, vymenit palivový filtr, náhradní palivové čerpadlo se taky bude hodit, samotného vstřikování bych se tolik nabál
projdi všechny konektroy, čidla a vše očisti a pevně uchyť ať s tím emáš další "záhadnýů problém
má jiné brýle a uchycení osy - tedy větší rejd, dále má čidlo tlaku oleje, jinak uchycené sedlo, zvětšený objem na skutečných 690 a to větším zdvihem - prostě v podstatě drobnosti, o některých se ani pořáídně nedočteš, že s eto lisí, ale vše beru jako zlešení takže bych se díval od 2012 nahoru, 2014 je pak už zase jinak má už fly-by-wire, 2 svíčkovou hlavu jkao duke atd.