Naposledy editováno 30.12.2014 21:53:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
Na druhou stranu kdo by nechtěl koupit Oc II v plné palbě najeto 47 Tis. ježděnou ženou do práce. Nikdy nebouranou atd. atd.. za 137 tis. Značka finanční tíseň.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
han píše: Poggy> z čehož vyplývá, že se to vyplatí dělat jen u aut, které si drží na trhu nadhodnocené ceny. Octa, Sup, Passat,...
Pokud se budemem bavit o opravách z nových origi dílů, tak levný auta se opravovat "poctivě" moc nevyplatí. Francouzy a hlavně korejci mají navíc vyšší ceny ND. Klidně o 50-60 procent. To se ale dá zas otočit. Potom se ty auta opravují způsovem vyi výše. Jinak sei nedovedu představit, jak je možný, že někdo vydraží auto za 55 s hodnou cca 110 kde je rozpočet jen na díly 65, bez práce karosáře a lakýrníka a bez laku. Takže zas víc těhle levných aut budou opravány horším stylem (jetý díly, opravování hodně poškozených plechů tmelem a asi i u nějakéhé části díly z kradených aut apod.).
Tím nechci říct, že slušná nezávislá karosárna a lakovna nedokáže kvalitně opravit auto. Jen těch totálek je dost a ceny v držbách pojišťoven jsou dost vysoké na to aby to šlo opravdu kvalitně opravit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
E: Ještě mě napadlo: v profi autolakovně jsem byl jako zákazník asi 2x v životě a 90% aktuálního předmětu činnosti byly auta s aktuální prodejní bazarovou cenou vysoko nad půl míče. BMW F10, poslední A6, nějaké BMW E92 jsem tam zahlídl. Všechno auta max do 3 let stáří...
Naposledy editováno 31.12.2014 12:30:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
han píše: Poggy> z čehož vyplývá, že se to vyplatí dělat jen u aut, které si drží na trhu nadhodnocené ceny. Octa, Sup, Passat,...
Proč myslíš, že superbída a passat jsou cenově nadhodnocené?
Když se podívám na konkurenci (mondeo a alfa) ze stejného roku jako mám pašíka, tak cenově je mondeo stejné a alfa o malinko níž...
U té octávky taky nechápu, jak se to může vyplatit opravit. Leda že by k tomu vraku přišel extra výhodně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
Sup
Octa
Když jsi zmínil Mondeo, tak tady jsem namátkou vybral cenový ekvivalent Mondea
a myslím si, že to mondeo je jednoznačně lepší nabídka. Pochopitelně bez posouzení reálných stavů obou aut.
E: K té Octě by se jako ekvivalent tebou zmíněná Alfa hodila tato 159
Nerad bych tady ale vyvolal nějaký flame, každý ať kupuje co se mu líbí, jen si prostě myslím, že ceny některých aut na trhu ojetin jsou vyhnané poptávkou do nesmyslných rovin. To je celý
Naposledy editováno 31.12.2014 13:49:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
han píše: RomanSS> Mám takový dojem podle dlouhodobého procházení inzerce. Třeba tohle je namátkou výběr z našeho místního bazaru co má rád škodovky:
Sup
Octa
Když jsi zmínil Mondeo, tak tady jsem namátkou vybral cenový ekvivalent Mondea
a myslím si, že to mondeo je jednoznačně lepší nabídka. Pochopitelně bez posouzení reálných stavů obou aut.
E: K té Octě by se jako ekvivalent tebou zmíněná Alfa hodila tato 159
Nerad bych tady ale vyvolal nějaký flame, každý ať kupuje co se mu líbí, jen si prostě myslím, že ceny některých aut na trhu ojetin jsou vyhnané poptávkou do nesmyslných rovin. To je celý
No fuj, 1.6 v tak velkým autě. Já mám 2008 a tam jsou ceny konkurentů téměř vyrovnané. Ale i tak, ten rozdíl i u tebe zmiňovaných ročnících je tak malý, že bych to nenazýval "nadhodnocené".
A to mondeo je moc pěkné.
A taky nechci vyvolat flame. Vlastně s tebou i souhlasím. Je to dané poptávkou a úspěchem těch modelů.
Naposledy editováno 31.12.2014 13:55:05
1 reakcí na tento příspěvek zánovní octávka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
Tak já bych to rozdělil do více skupin. Praha apod. nevím. BMW, MB jsem nedělal. Vezmu manší město s menšíma firmama a leasingy.
1) Nový auta leasingovek a firem mají havarijko všechny. Takže tam se opravuje pořádně a opravují se většinou i velice malá poškození. Leasingy všechny a to i rýpanec po klíčích před vrácením auta leasingovce. Víceméně auta do 5ti let. Úplnejch totálek je v týhle cenový minimum. To musí být velká rána.
2) Auta tak cca 5-8 let už jsou trochu horší jsou u menších havárií taky v pohodě. Srnka, menší náraz na ředek nebo bok apod. Tam se člověk vejde do totálky i z nových origo dílů v pohodě. Věší rány vykoupí bazarista/překupník apod a stylem výše opraví. Většinou jde o auta s cenou 60-130 a po těch je asi největší poptávka jako ojetině. Taky už některý tyhle auta nemají havarijko a je pro soukromníka je rozdíl když autorizák opraví sice pořádně a z novejch dílů za 70 a někdo jinej to tmelem natáhne a nandá díly z vrakoviště za 30. Což bych viděl jako nejproblémovější skupinu z pohledu oprav po větších nehodách. Ono moc lidí asi nekupuje ojetinu za 300 000+. takže kde je největší poptávka bude vždy i nabídka. Taky těch aut jezdí hodně a hodně jich dostane nějakou ránu.
3) Auta 10 let + už se opravují hodně levně, díly se moc nemění, ale zas to už jsou auta který jsou za plánovanou životností a spíš na dojetí. Takže za 30-50 000 už rozumnej člověk u ojetiny nečeká extra stav.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
RomanSS píše: No fuj, 1.6 v tak velkým autě. Já mám 2008 a tam jsou ceny konkurentů téměř vyrovnané. Ale i tak, ten rozdíl i u tebe zmiňovaných ročnících je tak malý, že bych to nenazýval "nadhodnocené".
A to mondeo je moc pěkné.
A taky nechci vyvolat flame. Vlastně s tebou i souhlasím. Je to dané poptávkou a úspěchem těch modelů.
Rok 2008 je zrovna specifickej v tom, ze prisel novej model mondea a cenu si jakztakz drzi..dej tomu par let a rozdil se ukaze..koukni do roku 2006 , kdy zas prisel novej passat..a to nemluvim o roce 2001..tam uz jsou to nasobky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
_monty píše: Rok 2008 je zrovna specifickej v tom, ze prisel novej model mondea a cenu si jakztakz drzi..dej tomu par let a rozdil se ukaze..koukni do roku 2006 , kdy zas prisel novej passat..a to nemluvim o roce 2001..tam uz jsou to nasobky..
No ty starý mondea jsou cenově nízko kvůli pověstným naftovým motorům, nebo ne? To stejné laguna...
Laguna II, 1.9 dCi r.v.2006 průměrná prodejní cena plácnu 70kkč
Octavia II, 2.0 TDi r.v.2006 průměrná prodejní cena plácnu 160kkč
Jestli budu mít obě tyto auta vedle sebe, stejně zbořený, se stejnýma nákladama na opravu, u Octy se to vyplatí, u Renaulta asi sotva. Proto to co jsem říkal výše.
RomanSS> Laguna II dle mé zkušenosti trpí spíše na poruchy elektroinstalací. Není to ale zas taková katastrofa, nejhorší na tom autě je v podstatě pověst, což je fajn pro kupující bez předsudků.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
RomanSS píše: No ty starý mondea jsou cenově nízko kvůli pověstným naftovým motorům, nebo ne? To stejné laguna...
No B6ka taky passatum povest zrovna nevylepsila..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
_monty píše: No B6ka taky passatum povest zrovna nevylepsila..
jj, oproti 1.9 to je radost. Mně se zatím problémy vyhýbají, ikdyž hodně much se muselo pořešit v záruce. (kupováno nové)
Nepojízdný to bylo vlastně 2x, kvůli hovadské parkovací brzdě.
Naposledy editováno 02.01.2015 09:41:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
RomanSS píše: jj, oproti 1.9 to je radost. Mně se zatím problémy vyhýbají, ikdyž hodně much se muselo pořešit v záruce. (kupováno nové)
Nepojízdný to bylo vlastně 2x, kvůli hovadské parkovací brzdě.
Jo epb me z tech udelatek v novejch autech taky poradne desi :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
assassin píše: Jo epb me z tech udelatek v novejch autech taky poradne desi :)
a ta el. parkovací brzda (servem ovládaná brzda) je něco jiného než u dvojkových oktávek podržení ve svahu při rozjezdu (tam si to nějak natlakuje brzdy)?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
karf píše: a ta el. parkovací brzda (servem ovládaná brzda) je něco jiného než u dvojkových oktávek podržení ve svahu při rozjezdu (tam si to nějak natlakuje brzdy)?
Hele nejak se nepidil po tom jak je delanej asistent rozjezdu, ale pokud ma auto normalni rucku - paku, tak myslim ze je ten rozjezdovej asistent resenej jinak nez tim servem co taha za lanka rucky u epb...
Co sem rychle googlil tak je to delany pres esp-abs, takze to "slape" na "normalni" brzdy
Naposledy editováno 02.01.2015 11:12:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
RomanSS píše: jj, oproti 1.9 to je radost. Mně se zatím problémy vyhýbají, ikdyž hodně much se muselo pořešit v záruce. (kupováno nové)
Nepojízdný to bylo vlastně 2x, kvůli hovadské parkovací brzdě.
A v zime musi taky hrozne ulehcovat jizdu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zánovní octávka
_monty píše: A v zime musi taky hrozne ulehcovat jizdu..
jo to má každy DSG automat
karf píše: a ta el. parkovací brzda (servem ovládaná brzda) je něco jiného než u dvojkových oktávek podržení ve svahu při rozjezdu (tam si to nějak natlakuje brzdy)?
EPB má na zadní nápravě na každém kole elektromotůrek a ten brzdí.
Kděžto autohold ovládá brzdy.
monty> jj, na kravení ve sněhu si musím půjčovat quattro. Pašík je na sněhu k ničemu.