Téma: OT: filcka 1.3MPI
 
26.12.2014 v 18:41
Je tu někdo, kdo se vyzná v uvedené pomstě? Sestra si z čirého masochismu jednu pořídila na dojíždění, tak bych do toho potřeboval trochu proniknout. Základní servis je ok, ale pak pročítám články např. o čištění klapky a to by mě zajímalo.

Případně kdyby tu byl někdo ze vsetínska a chtěl s tím pomoct, bude vítán.
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 23:36 | Nahoru | #61

Vítězslav_Máří píše: Bývalo ve směšovači na přívodu.Jeden system měl malý filtr a druhý mosazné sítko.Ale říkám,dělal jsem to naposledy na Favoritu a za ty léta se toho dost změnilo.Jen vím,že třeba na ještěrkách u směšovače ten malý filtr u přívodu je taky a když je zacpaný bordelem z nekvalitního plynu,tak ještěrka taky chcípá,má problémy nastartovat a nedrží volnoběh.

má pravdu. A kor v tomto počasí je to sítko náchylný na čistotu. Obecně je blbost koupit takový auto ale resitelny to je. Prošel jsem si tím kdysi na Opelu Omega. Jede, nejede, nastartuje, zamrzne smesovac a časem se to naučíš i sám serizovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 11:43 | Nahoru | #62

DRN. píše: Jo otázka bokem, fakt kontrolujete kazdorocne ventily?


Mesic stará zkušenost, felda nejela, na plyn nedržela volnoběh, spotřeba 12+ na sto..
6 ventilu bylo bez vůle, udělaly se a auto zase funguje jak má. No spotřeba teda neni jak u anděla, me to furt bere kolem deseti, ale volnoběh drží, jde hezky za plynem.
Tak na ne koukni urcite, je to prace na patnáct minut a u plynu je potreba častější kontrola.

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 12:35 | Nahoru | #63

dva_hrnce píše: Mesic stará zkušenost, felda nejela, na plyn nedržela volnoběh, spotřeba 12+ na sto..
6 ventilu bylo bez vůle, udělaly se a auto zase funguje jak má. No spotřeba teda neni jak u anděla, me to furt bere kolem deseti, ale volnoběh drží, jde hezky za plynem.
Tak na ne koukni urcite, je to prace na patnáct minut a u plynu je potreba častější kontrola.


Buď máš starý LPG systém a nebo to máš rozeštelované. 1.3 musí stabilně jezdit za 8l LPG.
Za 10l LPG jezdila Škoda 120 či Favorit, kde nebylo žádné řízení.(přestavba z karburátoru) Chvilí jsem jezdil Škoda Superb 1,8T 110kw a tam jsem také udržel těch 10l LPG klidnou jízdou( To je jako jízda ve felicii na krev).

OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 13:21 | Nahoru | #64
Je fakt ze Jezdim dost na krev, ale nekdy mam i klidnou náladu a stejně nic.
Je to mpi, plyn je tam rok a pul asi, dávalo se vse nové, zezacatku jezdila kolem 8, asi by to chtelo poladit.
Jo a neni tam sekvence ale normal podtlak.
Ale tuhle jsem sáhl na reduktor a nebyl studeny ale zas jsem na něm po 50km jízdy udržel ruku, tak mozna membrána? Fakt nevim, kazdopadne asi vyměním vůz kdyz vse dobre dopadne, tak to zatim neřeším

1 reakcí na tento příspěvek OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 13:27 | Nahoru | #65
10litrů plynu je ve feldě fakt moc.
ono se to musí umět doladit-pokud to má zbytečně bohatou směs,tak to jede stejně,jen víc to žere.za 8 -jak píše anděl to musí reálně jezdit.hodně dělají i membrány v reduktoru-když jsou ztvrdlé,tak to nejde doladit....

OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 14:03 | Nahoru | #66
Tak pánové vyřešeno, stačilo dotankovat plyn Byla to první věc na co jsem se segry ptal, ptej je ho tam dost neb nedavno tankovala, no byl jsem linej ji vykramovat kufr abych se kouk na ukazatel. Stydím se. Děkuji za rady.

Nicméně nákup kabelu bude, takže budu potřebovat poradit s tím jak na něj.

Závada, která přetrvává je houpání na volnoběhu a pomalé padání otáček, zkusím sem vrazit video.

2 reakcí na tento příspěvek OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 14:06 | Nahoru | #67
Houpání volnoběhu.


Pomalé padání otáček.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 14:17 | Nahoru | #68

Dolph-cz píše: nevím,kolik jsi řešil felicií ty,ale já desítky-možná stovky.jedná dělá to jiná zase tohle.
jediný spolehlivý způsob je vag,nebo jiný diag.nástroj.
rozhodně to co říkáš ty není pravidlem...


tak desítky ani stovky ne, ale celkem bych se divil, že to bude u některých fungovat jinak. Já byl poprvé v servisu po čištění na reset a...stejně to blblo, resetovali mi to 2x a 2x mi chtěli prodat novou škrtící klapku, na netu jsem se dočetl, že to mám nechat 1500+ km nechat "sednout" a světe div se...fungovalo to a pak to fungovalo pokaždé, jen už to netrvalo 1500km (při preventivním čištění).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 14:21 | Nahoru | #69
DRN.> díval ses na tu klapku? Jsou to tři nebo čtyři inbusy...sundáš ten plastový dekl s 1,3MPi a hned uvidíš na čem jsi..se vsadím, že to bude černé jak bota.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 14:38 | Nahoru | #70

DRN. píše: Houpání volnoběhu.


Pomalé padání otáček.



buď rád,že ti funguje alespoň takhle

a to myslím vážně,pokud to nekucká,nestřílí a volnoběh drží trošku vyšší a pomalu klesá...vůbec to neřeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 15:01 | Nahoru | #71

fockewulf píše: tak desítky ani stovky ne, ale celkem bych se divil, že to bude u některých fungovat jinak. Já byl poprvé v servisu po čištění na reset a...stejně to blblo, resetovali mi to 2x a 2x mi chtěli prodat novou škrtící klapku, na netu jsem se dočetl, že to mám nechat 1500+ km nechat "sednout" a světe div se...fungovalo to a pak to fungovalo pokaždé, jen už to netrvalo 1500km (při preventivním čištění).



vzhledem k tomu,že jsem se x-krát přesvědčil,že stejné auto může občas fungovat jinak ,než to bývá v drtivé většině...,tak proto jsem připustil,že tobě nějaké odpojování baterky pomohlo.
jinak bych napsal,že to je hovadina.

ale v žádném případě z toho nedělej pravidlo.jak už napsal anděl-adaptace jsou uložené v paměti eeprom,která se nevymaže po odpojení napájení.

to,že ti někde v nějakém servise mazali adaptace a udělali základní nastavení,ještě neznamená,že to udělali dobře-v tomhle směru už jsem toho taky zažil hromadu-jak mi někdo řekne"v tom to není,tohle už mi kontrolovali",tak to začínám rovnou právě tam...

no a poslední věc-protože se neživím rozdáváním rad po internetu,ale skutečnými opravami,tak si nějak nemůžu dovolit vyčistit někomu škrtící klapku,vzít peníze a poslat ho domů s tím,že
si to do 1500km sedne...tohle prostě nejde.
samozřejmě,když si to vyčistíš sám,tak si tím můžeš jezdit,jebat se a čekat,ale stejně si myslím,že ti co za mnou přijedou a nechají si udělat reset za který si vezmu 2kila na tom ve finále ušetří.

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 20:57 | Nahoru | #72

fockewulf píše: DRN.> díval ses na tu klapku? Jsou to tři nebo čtyři inbusy...sundáš ten plastový dekl s 1,3MPi a hned uvidíš na čem jsi..se vsadím, že to bude černé jak bota.


Nezbyl cas. Kdyz se to takhlenvyresilo, tak jse vymenil spotrebak, prosel konektory a tak nejak cele auto, na klapku i ventily kouknu priste.

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 21:01 | Nahoru | #73

Dolph-cz píše: buď rád,že ti funguje alespoň takhle

a to myslím vážně,pokud to nekucká,nestřílí a volnoběh drží trošku vyšší a pomalu klesá...vůbec to neřeš.

to pomale padani bych ani neresil, to houpani je dost otravne, pri tom poklesu otacek motor docela vyrazne zavibruje a pravidelne se to cele opakuje, je to videt az tak od pulky videa. Ale to je tak to jedine co je momentalne spatne, jezdi, nekucka, nestrili takze pokud by to vyresil nejakej servisni ukon tak bych to opravil.

1 reakcí na tento příspěvek OT: filcka 1.3MPI

27.12.2014 v 22:47 | Nahoru | #74
Drn: jojo to dela ta klapka...

OT: filcka 1.3MPI

28.12.2014 v 10:43 | Nahoru | #75
Tak to snad zmaknu, kabel jsem objednal tak uvidime.

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

28.12.2014 v 13:13 | Nahoru | #76

assassin píše: Drn: jojo to dela ta klapka...



...a nebo vyčištěná klapa bez základního nastavení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

28.12.2014 v 15:44 | Nahoru | #77

Dolph-cz píše: vzhledem k tomu,že jsem se x-krát přesvědčil,že stejné auto může občas fungovat jinak ,než to bývá v drtivé většině...,tak proto jsem připustil,že tobě nějaké odpojování baterky pomohlo.
jinak bych napsal,že to je hovadina.

ale v žádném případě z toho nedělej pravidlo.jak už napsal anděl-adaptace jsou uložené v paměti eeprom,která se nevymaže po odpojení napájení.

to,že ti někde v nějakém servise mazali adaptace a udělali základní nastavení,ještě neznamená,že to udělali dobře-v tomhle směru už jsem toho taky zažil hromadu-jak mi někdo řekne"v tom to není,tohle už mi kontrolovali",tak to začínám rovnou právě tam...

no a poslední věc-protože se neživím rozdáváním rad po internetu,ale skutečnými opravami,tak si nějak nemůžu dovolit vyčistit někomu škrtící klapku,vzít peníze a poslat ho domů s tím,že
si to do 1500km sedne...tohle prostě nejde.
samozřejmě,když si to vyčistíš sám,tak si tím můžeš jezdit,jebat se a čekat,ale stejně si myslím,že ti co za mnou přijedou a nechají si udělat reset za který si vezmu 2kila na tom ve finále ušetří.



Dělej si to jak chceš, já se s tebou nepřu, jen říkám, co fungovalo mně a několika známým pokaždé. Krom toho by mě zajímalo, v čem teda zákazník ušetří, když si nechá udělat reset za dvě kila nebo počká, aby si volnoběh sám sedl během těch 1500km. Jediný problém byl, že před vyčištěním to auto i chcípalo, po vyčištění nechcípalo, jen volnoběh sem tam visel-šel sklepnout dolů plynem nebo se vracel pomalu. Na jízdu vliv nula.

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

28.12.2014 v 16:10 | Nahoru | #78

fockewulf píše: Krom toho by mě zajímalo, v čem teda zákazník ušetří, když si nechá udělat reset za dvě kila nebo počká, aby si volnoběh sám sedl během těch 1500km. Jediný problém byl, že před vyčištěním to auto i chcípalo, po vyčištění nechcípalo, jen volnoběh sem tam visel-šel sklepnout dolů plynem nebo se vracel pomalu. Na jízdu vliv nula.



pokud ŘJ neví v jaké poloze má klapku,tak nebude směs optimální.neříkám,že to udělá 3 litry na 100km,ale 3,4,5 dcl klidně.záleží na konkrétní situaci,jak moc ta klapka byla zasraná a jak moc se to vyčištěním rozhodilo.a když těch pár deci vynásobíš 1500km,tak tam máš ty 2kila hned.

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

29.12.2014 v 23:34 | Nahoru | #79

Dolph-cz píše: 10litrů plynu je ve feldě fakt moc.
ono se to musí umět doladit-pokud to má zbytečně bohatou směs,tak to jede stejně,jen víc to žere.za 8 -jak píše anděl to musí reálně jezdit.hodně dělají i membrány v reduktoru-když jsou ztvrdlé,tak to nejde doladit....



LPG je tam opravdu cca 2 roky, tak by měly snad být ještě o.k., no zkusim to ještě k někomu hodit, 8 by bylo fajn, ted jsem spíš tak na 11 a sere mě to už z principu..

OT: filcka 1.3MPI

2.12.2015 v 13:37 | Nahoru | #80
Tak teď to neukazuje teplotu, který je to čidlo? na kelly jich vyjede spousta, berevný odlišení, podle čeho se to bere? je to na Škoda Felicia LXI EFF613, rok výroby 1997, výkon 50kW/

OT: filcka 1.3MPI

2.12.2015 v 21:49 | Nahoru | #81
To už je MPI vstřikování?

OT: filcka 1.3MPI

2.12.2015 v 22:21 | Nahoru | #82
Jednobod

OT: filcka 1.3MPI

3.12.2015 v 06:58 | Nahoru | #83
jo.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist