Téma: OT: filcka 1.3MPI
 
26.12.2014 v 18:41
Je tu někdo, kdo se vyzná v uvedené pomstě? Sestra si z čirého masochismu jednu pořídila na dojíždění, tak bych do toho potřeboval trochu proniknout. Základní servis je ok, ale pak pročítám články např. o čištění klapky a to by mě zajímalo.

Případně kdyby tu byl někdo ze vsetínska a chtěl s tím pomoct, bude vítán.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 20:57 | Nahoru | #31

AndělČK píše: Felicie MPI jako spousty jiných aut zapaluje i vstřikuje 2+2. Takže v případě, že odejde částečně zapal. modul, tak poběží na 2 válce. Má totiž jen 2 cívky.

Nejlepší bylo vícebodové vstřikování u Peugeot 405. Tem měl 4 vstřikovače a ke všem vedl jeden kabel. Takže všechny vstřikovali najednou.



já vím jak to funguje...,ale i tak se stává,že jede na 3 a je to vadným modulem...

ale to je jedno,nicméně souhlasíš tím,že vadný modul a svíčky se prostě projevují jinak,že?

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 20:59 | Nahoru | #32

assassin píše: Poggy: na felicii neni pristupna bez demontaze? Ja na g3 shodil jen filtr klapku otevre ruco a odrbal to tam hadrem namocenym v cistici brzd a ok... .



jo,na fele je to stejně jednoduché,ale problém je,že ŘJ si prostě neumí poradit s náhlou změnou průtoku vzduchu...

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 20:59 | Nahoru | #33

DRN. píše: Jo otázka bokem, fakt kontrolujete kazdorocne ventily?



Záleží kolik najedeš. Ale doporučuji to aspoň jednou za 50tis km udělat. Je to otázka 15min.
U LPG se většinou velké změny dějou ihned po namontování. Pak si sedla sednou a již to není tak horké.

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:01 | Nahoru | #34

DRN. píše: Jo otázka bokem, fakt kontrolujete kazdorocne ventily?


ventily kontrola cca co 20 tis??někdo to nedělá vůbec-dokud je jede-většinou se to udělá až když foukne těs. pod hlavou a pod..

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:04 | Nahoru | #35

assassin píše: Poggy: na felicii neni pristupna bez demontaze? Ja na g3 shodil jen filtr klapku otevre ruco a odrbal to tam hadrem namocenym v cistici brzd a ok... Ale nejspis je golf nejakej blbuvzdornejsi jak pise dolph...

drn: hele kabel mam doma, soft ne.... Klido pujcim....


Dík, ale já ho koupím, třeba se bude hodit i jindy.

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:05 | Nahoru | #36

AndělČK píše: Pokuď to běží na benzín +- v pohodě, tak není důvod. Jinak modul mám náhradní. Koupil jsem ho na Aukru za 1Kč + 59Kč pošta. Ale za 400tis km jsem ho ještě nepoužil. Ale mám ho do zásoby.Co kdyby mi za dalších 400tis odešel.


Tak ti nevim, kazda druha rada co jsem cet bylo zkontrolovat ten modul.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:06 | Nahoru | #37

Dolph-cz píše: já vím jak to funguje...,ale i tak se stává,že jede na 3 a je to vadným modulem...

ale to je jedno,nicméně souhlasíš tím,že vadný modul a svíčky se prostě projevují jinak,že?



Já se tedy přiznám, že za posledních 10let jsem neviděl vadný modul na feldu 1.3. Vím že tam měli nějaký problém na začátku výroby, ale to už je tak dlouho, že už to ani není pravda.Ale pokuď by motor běžel na 3 válce, tak to již musí být mechanická závada. U fábie 1.4MPI problémů už bylo více.

Ano vadný modul a svíčky se určitě projevují jinak.

Naposledy editováno 26.12.2014 21:08:52

OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:06 | Nahoru | #38
Tak tedy svicema to nezchranim, na plyn to +- jede, az ne to padani otacek, holt to musi do servise kvuli tomu plg co?

Ad ventily, segra najezdi vicemene houby, ale procital jsem si servisku a upoutalo me to tam.

1 reakcí na tento příspěvek OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:15 | Nahoru | #39
Tohle je v kabině, přepínač uprostřed je start na benzín, od určitejch otáček se přepíná, zapnutý napravo je snad všechno na plyn, na ten to nastartuje a hned chcípne, nalevo je to furt na benzín, ta kontrolka uplně vlevo při zapnutí zapalka svítí červěně, při normání jízdě netuším, nevšiml jsem si, ale na provoz na benzín se rozsvítí oranžově a pak to chcípně. Benzínu je tam dost a neni uplně starej.
Omlouvám se za fotky, líp to nešlo.













(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:17 | Nahoru | #40

assassin píše: Poggy: na felicii neni pristupna bez demontaze? Ja na g3 shodil jen filtr klapku otevre ruco a odrbal to tam hadrem namocenym v cistici brzd a ok... Ale nejspis je golf nejakej blbuvzdornejsi jak pise dolph...


Jde to, ale není to ono, respektive jí nevystíš pořádně. Je lepší ty 4 šroubky povolit a kartáčkem na zuby nebo plochým štetcem s tvrdými chlupy jí vydrbat z obou stran.

edit: Dolph byl rychleší. Jsem nedočetl druhou stranu.

Naposledy editováno 26.12.2014 21:17:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:17 | Nahoru | #41

AndělČK píše: Já se tedy přiznám, že za posledních 10let jsem neviděl vadný modul na feldu 1.3. Vím že tam měli nějaký problém na začátku výroby, ale to už je tak dlouho, že už to ani není pravda.Ale pokuď by motor běžel na 3 válce, tak to již musí být mechanická závada. U fábie 1.4MPI problémů už bylo více.

Ano vadný modul a svíčky se určitě projevují jinak.



abych řekl pravdu,tak ty felicie už taky lovím hodně z paměti a netvrdím,že nutně ten motor jel vyloženě na tři válce,ale prostě některý válec více či méně vynechával...
samotná vysokonapěťová část byla asi z logického hlediska ok,ale asi to někde probíjelo,nebo co...,někdy byly i na té liště praskliny,jak je to zalité zespod tou pryskyřicí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:19 | Nahoru | #42

DRN. píše: Tohle je v kabině, přepínač uprostřed je start na benzín, od určitejch otáček se přepíná, zapnutý napravo je snad všechno na plyn, na ten to nastartuje a hned chcípne, nalevo je to furt na benzín, ta kontrolka uplně vlevo při zapnutí zapalka svítí červěně, při normání jízdě netuším, nevšiml jsem si, ale na provoz na benzín se rozsvítí oranžově a pak to chcípně. Benzínu je tam dost a neni uplně starej.
Omlouvám se za fotky, líp to nešlo.















len splynovač vypadá jako klasické BRC,to by neměl být problém v případě opravy...
zajeď s tím na konzultaci za nějakým plynařem,oni už tě navedou na stopu..

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:22 | Nahoru | #43

Dolph-cz píše: abych řekl pravdu,tak ty felicie už taky lovím hodně z paměti a netvrdím,že nutně ten motor jel vyloženě na tři válce,ale prostě některý válec více či méně vynechával...
samotná vysokonapěťová část byla asi z logického hlediska ok,ale asi to někde probíjelo,nebo co...,někdy byly i na té liště praskliny,jak je to zalité zespod tou pryskyřicí...



Souhlas. Mám stejný názor.

1 reakcí na tento příspěvek OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:24 | Nahoru | #44
Takže to tedy chcípá i na benzín? To je nová informace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:31 | Nahoru | #45

AndělČK píše: Takže to tedy chcípá i na benzín? To je nová informace.

jednou mi to chciplo pri parkovani, nevim jestli to nebylo soferem neb tech nekolik km predtim jsem prijel ok. Zitra to povymenuju, slozim a muzu lip otestovat.
Prozatim mam za ukol promerit tu lambdu, jeste neco?

2 reakcí na tento příspěvek OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:34 | Nahoru | #46
Jestli ti to chcípá jen na plyn,máš ucpané sítko u směšovače,ale sám ho nečisti,mohlo by to tudy utíkat.Na zkoušku úniků plynu tu mám zkoušečku,ale je to už celkem dlouho,co jsem to nedělal,naposledy Favority.

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:36 | Nahoru | #47

Dolph-cz píše: len splynovač vypadá jako klasické BRC,to by neměl být problém v případě opravy...
zajeď s tím na konzultaci za nějakým plynařem,oni už tě navedou na stopu..


Koukam membrany nejsou velka polozka + neco za praci, pokud by to bylo jenom to tak super. Musim pohledat nejakou osvedcenou firmu tady v okoli, driv to jezdilo do noveho jicina coz neni uplne za rohem kdyz to auto neni uplne ok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:37 | Nahoru | #48

Vítězslav_Máří píše: Jestli ti to chcípá jen na plyn,máš ucpané sítko u směšovače,ale sám ho nečisti,mohlo by to tudy utíkat.Na zkoušku úniků plynu tu mám zkoušečku,ale je to už celkem dlouho,co jsem to nedělal,naposledy Favority.

ja se v tom sam hrabat radsi nebudu i kdyz jsem nasel nejake navody jak na membrany doma atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:37 | Nahoru | #49

DRN. píše: jednou mi to chciplo pri parkovani, nevim jestli to nebylo soferem neb tech nekolik km predtim jsem prijel ok. Zitra to povymenuju, slozim a muzu lip otestovat.
Prozatim mam za ukol promerit tu lambdu, jeste neco?



Vem si do ruky ještě nějaký kontaktol či konkor a nebo něco podobného a prostříkej všechny konektory co najdeš. Sice to možná nevyřeší tvůj problém, ale nebudeš možná řešit jiný problém příště.

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:40 | Nahoru | #50

assassin píše: Ja na g3 cistil klapku kazdejch par tisic a nasledne sem nic pres vag neresil, ono se to casem usadilo samo



no ale nez se to na te felicii usadi, tak to par set km pekne sere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:42 | Nahoru | #51

DRN. píše: ja se v tom sam hrabat radsi nebudu i kdyz jsem nasel nejake navody jak na membrany doma atd.



Membrány si bezproblémů vyměníš, ale seřídit pak LPG systém je už vyšší liga. Proto je tohle lepší svěřit servisu. Ale pokuď si chceš hrát, tak to také seřídíš. Jen ti to bude déle trvat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:44 | Nahoru | #52

Vítězslav_Máří píše: Jestli ti to chcípá jen na plyn,máš ucpané sítko u směšovače,ale sám ho nečisti,mohlo by to tudy utíkat.Na zkoušku úniků plynu tu mám zkoušečku,ale je to už celkem dlouho,co jsem to nedělal,naposledy Favority.



Jaké sítko v reduktoru? Tam by žádné být nemělo.

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:48 | Nahoru | #53

AndělČK píše: Membrány si bezproblémů vyměníš, ale seřídit pak LPG systém je už vyšší liga. Proto je tohle lepší svěřit servisu. Ale pokuď si chceš hrát, tak to také seřídíš. Jen ti to bude déle trvat.

napoprve bych do toho sam nesel, mozna by me servisak nechal koukat pod ruce

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:51 | Nahoru | #54

AndělČK píše: Vem si do ruky ještě nějaký kontaktol či konkor a nebo něco podobného a prostříkej všechny konektory co najdeš. Sice to možná nevyřeší tvůj problém, ale nebudeš možná řešit jiný problém příště.

jasne, tyhle bezny veci udelam zejtra aaz bude kabel zkontrolat vsechno at pak segra neni nekde prekvapena, jinak svice jsem vzal brisk silver, dle prevodni tabulky prima nahrada predepsanejch championu

OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 21:59 | Nahoru | #55
Tak system je italskej, je mozny ze je polska nadrz? Neb mam papir v polstine kde je datum konce te nadrze a na italskem papiru je u neceho cesky napsano zruseno, system je brc. Coz odpovida jak te ovladaci krabicce tak reduktoru.

Jo tak co jsem si tak nejak prelozil, zrusena je ta nadrz z puvodniho systemu a je tam nejaka polska.

Naposledy editováno 26.12.2014 22:15:56

OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 22:29 | Nahoru | #56
trocha nostalgie tohle jsem řešil před mnoha lety - felda na plyn najeto 1/4 milionu

jednou mi odešel zapalovací modul, ale to bylo hned poznat, ze to jelo na míň válců

čistění klapky naporpvé při 200tis takže solidně zasráno a díky otmu velká změna v pohybu po vyčitění nepomohla ani odpojená baterka dle návodu a stejně to bylo peklo na jízdu, čekat pár set km s emi nechtělo takže VAG a nastavit bylo hotovo,

co se plynu týče tak s tím jsem kromě jedněch svíček co se s LPG moc nesnesly jsem řešil jen několkrát střelení do sání - jednou díra v aairboxu a jednou ztráta víčka oleje na bloku motoru, prostě jednou za čas to bylo třeba nechat znovu seřídit

OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 22:31 | Nahoru | #57
začni ventilama, svíčky obyč jednobod(nedávat plynový). Často odchází krokovej motůrek foto č.2(na hadici mezi reduktorem a sáním) většinou se nahrazuje manuálním škrtícím šroubem. To že při přepnutí do plynu zdechne je způsobeno odpojením benz vstřiků a puštěním plynu a nějakou tu setinku trvá než tam gas dofrčí.Na přepínači poloha pravá jízda a starty pouze plyn, střední automat-po dosažení nastavené teploty vody v reduktoru a dosažení otáček motoru(nastaveno v řj lpg) přepíná samo a levá pozice pouze jízda na benzín. Pokud to jakoby přepne na plyn a nejede tak ti tam nejde gas. Zkoukni nejprve filtr a pak zda otevíraj všechny cívky popřípadě vedení plynu.
Jinak nádrž určitě polsko a ostatní brc italy. Agc 01 bla bla je typové schválení od dovozce autogascentrum.

OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 22:35 | Nahoru | #58
Ahoj, taky mám feldu a plyn. Ventilový vůle kontroluju s každou výměnou oleje, stejně je to chvila, tak co...
Jestli ti to sporadicky chcípá a jenom na plyn, vyměnil bych _všechny_ filtry lpg co v systému jsou (minimálně je jeden u nádrže a jeden v mot. prostoru před reduktorem).

OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 22:43 | Nahoru | #59
pokud to na plyn jede normálně tak to filtrem nebude a on tam bude mít jen jeden. Filtr u nádrže jsem ještě neviděl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 23:03 | Nahoru | #60

AndělČK píše: Jaké sítko v reduktoru? Tam by žádné být nemělo.

Bývalo ve směšovači na přívodu.Jeden system měl malý filtr a druhý mosazné sítko.Ale říkám,dělal jsem to naposledy na Favoritu a za ty léta se toho dost změnilo.Jen vím,že třeba na ještěrkách u směšovače ten malý filtr u přívodu je taky a když je zacpaný bordelem z nekvalitního plynu,tak ještěrka taky chcípá,má problémy nastartovat a nedrží volnoběh.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist