1 reakcí na tento příspěvek volný řetízek olejové pumpy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) volný řetízek olejové pumpy
Jinak řetízek jsem změřil. Když ho natlačím na doraz do leva a pak do prava tak vůle je 12mm. Zkoušel jsem ho i nadzvednout jestli nemůže vypadnout z ozubených kol, ale zas taková vůle tam není.
1 reakcí na tento příspěvek volný řetízek olejové pumpy
Na TA je víceřadý, vydrží mnohem víc. Pokud nebyl žádný problém a ničeho se za běhu nedotýká, nechej ho být.
vůle je tam vždycky,ale nesmí být moc.
často na něm bývá i malý napínak.
i takový malý řetěz může způsobovat za jízdy vibrace a chrastění.
no a když se urve,tak je to průser.
takže pokud máš stroj u kterého nejsou jasné skutečné najeté kilometry,tak je vhodné ho vyměnit(stává většinou pár stovek) a nebo ho alespoň vytáhnout a zkontrolovat jak moc je vytahaný a hlavně jestli není vytahaný nerovnoměrně-to je pak hodně špatně....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) volný řetízek olejové pumpy
Ještě jsem dnes rozebral svého TA600 taky potřebuju udělat spojku, řetízek je taky volný ale vůle je menší, je tam 10mm.
Ten můj TA600 má najeto 55tis a věřím že poctivých(akorát dostává čočku v terénu) TA650 mé kolegyně má na tacho 50tis ale je to dovoz z I takže tomu moc nevěřím(v blátě nejspíš nikdy nebyl).
1 reakcí na tento příspěvek volný řetízek olejové pumpy
PETARDAK píše: Ten řetízek je velmi krátký a čerpadlo má plynulý odpor(ne jako třeba na rozvodech,kde je řetěz namáhán "cyklicky" dle odporu nabíhajících vaček) je normální stav, že řetízek je poměrně volný a na novějších moto 15-20let se žádný napínák nepoužívá, za chodu se dopne odstředivou silou a je to jedna z věcí na moto, kterou sem za 35 let praxe asi ještě neměnil ani jednou...
tady s tebou vyjímečně nesouhlasím.
je faktem,že vycházím především z motorů aut,ale ten princip je stejný a už jsem viděl řetězy natolik opotřebované,že se utrhly,nebo vydřely svým průvěsem rýhu do okolního materiálu.
a k těm napínákům na moto-moje BMW ho má..
1 reakcí na tento příspěvek volný řetízek olejové pumpy
..petardak to napsal presne, ten retez by tam betzak vydrzel jeste dalsich 15+let,, ale pro me ok, vlastne sem rad, zxr vypada ze zustane doma-yountimer....
georgiss píše: je dobre, ze si to dal sem,,, taky sem menil "primarni retez" na zxr 750/viz foto/ - a to je retez/jednoduchej-ma automat i manual napinak/, kterej nikdo nikdy nevidel
no jo,jenže ty tam nemáš jen čerpadlo,ale i vyvažovací hřídel,nebo co to tam je....
1 reakcí na tento příspěvek volný řetízek olejové pumpy
..vyvazovak nerekbych,,
,je to cca 1,5roku zpet rozborka,,, motoru bylo od tej doby moc, uz nevim,.
1 reakcí na tento příspěvek volný řetízek olejové pumpy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |