edit:preklep nic vic
Naposledy editováno 26.02.2008 00:16:31
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Na dlouhé cesty ve dvou bude určitě výhodnější vetší objem, ale třeba na enduru už to má své hranice oproti cruiserům typu Triumph Rocket-objem 2,3 litru, 142koní, 200Nm při 2500ot.
Výrobce uvádí,že na tomhle třívalci se dá zažít přetížení 1,2G, což může být docela psina! lol
2 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
takze svoji pravdu maji obe strany... at si kazdej jezdi na cem chce.... me by treba naka 6ka ala R6 nevadila... ale musel bych k tomu mit neco s velkym objemem...velky motory jsou navykovy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
Prusvih nastava, kdyz jde nekdo do litru jen pro ten pocit "mit litra". Moje XX ma vykonu na rozdavani, a pri jizde solo mam kolikrat plne ruce prace (ve dvou si divociny moc nelajznu), protoze na tu masinu fakt aby mel clovek zbrojak. Proc ne litr, ale pred kazdym otocenim heftem je treba trochu uvazovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
to ze tele zvednu dejme tomu do tech 80-100 a ve vetsi rychlosti uz to nedokazu a ze zx10 bych zvedl i ve 180ti pro me taky neni argument pro nakup 200ps motorky...
jak rikam... je to prijemne tam ty kone mit... ale ja nepouzivam az na vyjimky vsech 120 ani u TL....
v tom strahovským tunelu ale takhle tam jezdim taky, o tom jsem ale nemluvil....
vim že jednou tady psal něco ve smyslu : dneska jsem jezdil s kámošem po praze on hayabusa já zx10 a oba jsme to drželi věčně v červeným a pořád po zadnim a tak dále.....
ten den jsem taky jezdil po praze...sice v autě...ale jakmile jsem přidal tak mi prokluzovaly kola a celkově bylo mokro a namrzlo...ani to moc nezatáčelo. Dost pochybuju že by hayabusa v červeným se udržela na silnici.............byla totiž zima všude nasoleno a pošmourno,z toho vyvozuju to o tom kecání
Myslim že ted ta nová zx10r bude hustá...ta má prej nějakej čip...kterej pozná jesli bys dostal highsider nebo ne a podle toho tam dává výkon...na tom už bytěch koní využilo lidí více mam dojem. Jsem zvědavej za 5 let...kolik budou mít litry...250?
2 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
to same jako auta... nova kara s ESP taky dokaze jet rychleji nez starej sportak... ale jizda ve starem sportaku je porad pro me trosku jinej zazitek...
jinak my dva o tom asi nemusime polemizovat... kdyby sme vyznavali jizdu jako bubrak tak nejezdime na vydechlejch 2valcich:)
assassin>sefo: jj tak elektronika dokaze hodne... jasne ze pak budes rychlejsi... ale ja porad radsi budu pomaljesi s pocitem pilotaze.... nez rychlej ale s ovladanim simulatoru v PC... kam zatocis tam jedes atd....
to same jako auta... nova kara s ESP taky dokaze jet rychleji nez starej sportak... ale jizda ve starem sportaku je porad pro me trosku jinej zazitek...
jinak my dva o tom asi nemusime polemizovat... kdyby sme vyznavali jizdu jako bubrak tak nejezdime na vydechlejch 2valcich:)
tak jest...ty naše herky jsou hrozně zdechlý:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
1 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
ale ten graf u te R1 je nakej divnej... 75 kroutici moment? uz jen to ze tam chybi jednotky a evidentne je to nakej palcovej (libra na stopu nebo tak neco) system.... kdyby to byli koniky na kole tak to neni tak spatny a s tema 170ti na motoru by to i celkem sedelo....
ono ty italsky taky nejsou zadna divocina... kdysi sem na vystave u duc 996 prudil ze 124 koni je bida, ze to ma i moje letite TL a prodavac hned zacal hlasit ze italsky jsou jiny nez japonsky, silnejsi... a ted si kamos poridil obyc 999 a jede to stejne jak TL - motorove ... takze silnejch 124 vs slabejch 125 se moc nekona....
hele fakt nevim jak jede 140ti konovej monstr... ale myslim ze ty 180+- konovy japoncici jsou nekde jinde...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
ostra jizda znamena jet v horni ctvrtine otacek - to fakticky znamena jet minimalne 110-130 kdyz budu radit 1-3 tak jsem (ted to z hlavy nedam, takze by oko) na 110-240 ... o 4.,5.,6. stupni se asi zminovat nemusim
S tímto naprosto výstižným hodnocením musím jen souhlasit.A na litru jsem jel (VTR 1000SP1).Na rovinách,v rychlých zatáčkách,při brutální akceleraci víceméně v přímém směru,má litr smysl a dá se jeho potenciál i v provozu využít,tedy aspoň relativně.To však s nadsázkou dokáže i cvičená opice.Přijde zatáčkovitý úsek a jezdec na
litrovém supersportu za chvilku vidí jenom záda borců na šestkách,kteří navíc ani nemusí jet na supersportu.To je bez diskuze. Slovo do pranice.
Sefo>assassin> nevim jesli se dá Bubrákovi věřit.....už víckrát sem si řikal že ty jeho hlášky zaváněj kecama. Můj osboní názor
hele ze to rikas zrovna ty.. Falco preci neni zadna prizdosra.ska motorka uz... dyt je tam motor jako cyp.. aspon jsem si dycky myslel (bohuzel jsem se na tom nikdy nesvezl) ja jsem tu od nej uz dlouho nic necetl... ale to co pise mi prijde jako uplne para-normalni jezdeni na motorce... Proste ta ZXa jede... o tom preci nepochybuje vubec nikdo ne?
fakt to nechapu, proc tomu neveris..., kdyz mas motorku na ktere bys podle me mohl delat skoro to samy, jen o par km min, protoze ti to asi nejede 300 ale jen mozna 265...??? nebo kolik mas max?
Proste lita maximalkou po rovinkach.. kdo by si to taky daval v serpentynach ze jo... No nic... tak at ti to jezdi..
2 reakcí na tento příspěvek Kolik Anti-litrařů někdy jelo na litru?
jak rikam, kolem motorovejch brzd je toho hodne a mezi lidma jsou ohledne toho rozsireny dost bludy...
sors>assassin> vsak ja to nepopiram, ze to je nekde jinde, krom vykonu uz jen rychlostne treba 250kmh na monstru bez kapotaze je dost o zivot ..jo a kdyz mam na brzde 138,5 (je to jen skoro 140 no ) tak kolik ma motoor?
Připočti si tak asi 11%,soudě podle výkonových křivek z testů v různých časopisech.
Ale ono 140 koní u dvouválu je pocitově,proti stejnému stádu u čtyřválu,někde úplně jinde.Omlouvám se za malé odbočení.
assassin>u aut se ty ztraty merej celkem presne ze se nechaj valce dotocit bez brzdeni s vystavenou spojkou... nevim jestli se to uz tak nedela i na moto...ale dost mozna by se to dotaceni nelibilo mokry spojce vetsiny moto...
když sem se díval, jak se brzdil VlaHův Big, tak tomu napřed dal plný, pak to zaklapl a nechal chvilku točit, pak zmačkl spojku, zas to nechal, pak ju pustil, zase nechal atd... Všechno při zavřeném plynu.