Poradíte mi někdo kudy z toho ven? Díky.
ostravak píše: Hoši, máte špatnou představu o buzerantství.
tak ja mam ve svych letech predstavu docela jasnou. Jen jestli ji mas ty, podle toho co pises: "Pujc mi segru a ja ti ukazu ze nejsem teplous"![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Naposledy editováno 19.12.2014 06:12:51
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Myslím že SuperSic to popsal zcela jasně...
Nojo...ale MT-07 nemáš ten "hájtek" "PíáR"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
4 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
- XJR 1300 je na pohled pěkný stroj, teda až na ty zadní tlumiče, které vypadají, jako kdyby je vybrakovali z nějakého skůtru.
- o 40 kilo těžší
- zpřevodovaná je hrozně do rychla, třeba jednička je o 25% rychlejší než u NC700 při stejných otáčkách, nejspíš proto, aby netrhala dlažební kostky
- spotřeba 7-8l/100 km, servisní interval 6000 km.
- provozní náklady budou oproti NC700 dvojnásobné (4kč/km vs 2kč/km), což při mém ročním nájezdu 15tkm dělá roční úsporu 30kkč.
- papírově nádhernej krouťák 100 Nm, jenže když si uvědomíte, že 15% padne na to, musí rozpohybovat větší hmotnost, 25% na těžší převody, tak z toho vychází, že NC700 bude při rozjezdu svižnější, mimo jiné i proto, že diky vyššímu zdvihu má NC700 lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Jestli budeš mít Dráťo někdy cestu kolem Prahy, tak to můžem vyzkoušet jak je to ve skutečnosti. A doufam, že nebudeš podvádět a nezpřevoduješ si to do síly.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
XJR 1300 bych bral jako dekorační prvek do obýváku, ale jezdit bych na něm nechtěl.
Závěrem jedna špatná zpráva pro místní antiskůtristy: Zvykejte si, skůtrů se bude prodávat čím dál více, viz. třeba 2015 BMW R 1200 R je skůtr poloautomat, řadíte na něm bez spojky nahoru i dolu.
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
já mám za to, že ani moje Duckna by z toho nevyšla dobře
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/bigkiss.png)
1 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
lachtan1 píše: Pokrok se přátelé zastavit nedá a to ani u motorek,jinak by jsme jezdili koloběžkách a nebo na starých vraždách jako je TL1000S
Kurfa ...já bych třeba na Jaškově TLSku jezdil i rád
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
jen ta spotřeba 13l/100km...je trochu mimo ECO tabulky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 19.12.2014 10:16:11
nc700-----xjr1300
160kmh----213kmh
5.5s------3.3s zrychlení 0-100
12.3s-----6s zrychlení 0-140
7.7s------3.7s pružné zrychlení 60-100 na poslední kvalt
Naposledy editováno 19.12.2014 10:18:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
t_freedom píše: aha...takže věcnost je už ta tam... teď už jen invektivy a blití...
Myslím že SuperSic to popsal zcela jasně...
Nojo...ale MT-07 nemáš ten "hájtek" "PíáR"
Náhodou emtéčko taky mělo píár
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 19.12.2014 11:40:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
jack.fx píše: Podíval sem se na Dráťovo XJR 1300 vs moje NC700. Zde je pár detailů, které mi zaujaly
- XJR 1300 je na pohled pěkný stroj, teda až na ty zadní tlumiče, které vypadají, jako kdyby je vybrakovali z nějakého skůtru.
- o 40 kilo těžší
- zpřevodovaná je hrozně do rychla, třeba jednička je o 25% rychlejší než u NC700 při stejných otáčkách, nejspíš proto, aby netrhala dlažební kostky
- spotřeba 7-8l/100 km, servisní interval 6000 km.
- provozní náklady budou oproti NC700 dvojnásobné (4kč/km vs 2kč/km), což při mém ročním nájezdu 15tkm dělá roční úsporu 30kkč.
- papírově nádhernej krouťák 100 Nm, jenže když si uvědomíte, že 15% padne na to, musí rozpohybovat větší hmotnost, 25% na těžší převody, tak z toho vychází, že NC700 bude při rozjezdu svižnější, mimo jiné i proto, že diky vyššímu zdvihu má NC700 lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Jestli budeš mít Dráťo někdy cestu kolem Prahy, tak to můžem vyzkoušet jak je to ve skutečnosti. A doufam, že nebudeš podvádět a nezpřevoduješ si to do síly.
XJR 1300 bych bral jako dekorační prvek do obýváku, ale jezdit bych na něm nechtěl.
Závěrem jedna špatná zpráva pro místní antiskůtristy: Zvykejte si, skůtrů se bude prodávat čím dál více, viz. třeba 2015 BMW R 1200 R je skůtr poloautomat, řadíte na něm bez spojky nahoru i dolu.
Zvedám hozenou rukavici. Kolem Phy mám pár přátel a občas se tam vyskytuju.
Ohlinse jsou krásný.
Moje spotřeba: extrémní loudání 5,9L, výjížďkovej provoz 6,5-7L, bez mozku 8-9L.
Řetězovou sadu mám "originální", tzn. výchozí převod.
Motorka bez úprav, jen trochu upravené originální výfuky a laborace s předníma vidlema
Budíková maximálka 220 km/h
Kdybys měl cestu dolů na jih, můžu ti natrhnout kaďák tady.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Dráťa píše: Zvedám hozenou rukavici. Kolem Phy mám pár přátel a občas se tam vyskytuju.
Ohlinse jsou krásný.
Moje spotřeba: extrémní loudání 5,9L, výjížďkovej provoz 6,5-7L, bez mozku 8-9L.
Řetězovou sadu mám "originální", tzn. výchozí převod.
Motorka bez úprav, jen trochu upravené originální výfuky a laborace s předníma vidlema
Budíková maximálka 220 km/h
Kdybys měl cestu dolů na jih, můžu ti natrhnout kaďák tady.
bude veselo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Veverčák píše: SuperSic58> nejvetsim problemem MT-07 je to, ze se neda koupit . Jinak mi prijde jako velmi povedeny stroj,
Jo ty čekačky jsou síla, jak za totáče na emzety
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
SuperSic58 píše: Jo ty čekačky jsou síla, jak za totáče na emzety Já to vychytal hned zkraje sezóny, kdy ten humbuk ještě nebyl takovej, čekal sem jen 3 měsíce. Dnes už je to minimálně rok...
prej JEN tri mesice
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
jack.fx píše: Podíval sem se na Dráťovo XJR 1300 vs moje NC700. Zde je pár detailů, které mi zaujaly
- XJR 1300 je na pohled pěkný stroj, teda až na ty zadní tlumiče, které vypadají, jako kdyby je vybrakovali z nějakého skůtru.
- o 40 kilo těžší
- zpřevodovaná je hrozně do rychla, třeba jednička je o 25% rychlejší než u NC700 při stejných otáčkách, nejspíš proto, aby netrhala dlažební kostky
- spotřeba 7-8l/100 km, servisní interval 6000 km.
- provozní náklady budou oproti NC700 dvojnásobné (4kč/km vs 2kč/km), což při mém ročním nájezdu 15tkm dělá roční úsporu 30kkč.
- papírově nádhernej krouťák 100 Nm, jenže když si uvědomíte, že 15% padne na to, musí rozpohybovat větší hmotnost, 25% na těžší převody, tak z toho vychází, že NC700 bude při rozjezdu svižnější, mimo jiné i proto, že diky vyššímu zdvihu má NC700 lepší průběh krouťáku v nízkých otáčkách. Jestli budeš mít Dráťo někdy cestu kolem Prahy, tak to můžem vyzkoušet jak je to ve skutečnosti. A doufam, že nebudeš podvádět a nezpřevoduješ si to do síly.
XJR 1300 bych bral jako dekorační prvek do obýváku, ale jezdit bych na něm nechtěl.
Závěrem jedna špatná zpráva pro místní antiskůtristy: Zvykejte si, skůtrů se bude prodávat čím dál více, viz. třeba 2015 BMW R 1200 R je skůtr poloautomat, řadíte na něm bez spojky nahoru i dolu.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Takových volů se moc nenajde
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
2 reakcí na tento příspěvek co vybrat Honda CB500X nebo NC750S DCT
Mimochodom, odporucat nove cb500 ako lepsiu alternativu k nc750 moze len zufalec alebo neinformovany. Viezol som sa na oboch a to tesne po sebe a podla mna je cb500 takmer vo vsetkom horsia. Okrem hmotnosti, ale aj u 500vky je to tragedia. Najma ked si vezmete ze mt07 vazi este o 20kg menej pri vacsom objeme a vykone.