1 reakcí na tento příspěvek Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie
k teme - zie to velmi zaujimavo a tesim sa na cestopis (ak sa trochu rozjazdim, rad by som tam niekdy zabludil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie
Komorerth píše: gio9> to je prave vyhoda NC. Da sa na tom relativne solidne cestovat, zere to malo, dlhy servisny interval. To cloveku ostane dost penazi na to aby mohol jazdit. Preto fandim NC lebo som nazoru ze radsej sedlat nove NC a jazdit po europe ako lestit V-stroma alebo GSo v garazi a nemat love pomaly na nic
k teme - zie to velmi zaujimavo a tesim sa na cestopis (ak sa trochu rozjazdim, rad by som tam niekdy zabludil
Woe, co to meleš za hovadiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie
ospravedlnujem sa Ladajsovi, ze mu plevelim oftopicom vlakno
A jen tak pro zajímavost, tak já dal za toho stroma jen 190tis. samozřejmě to byla funglovka. Takže kde vidíš problém? Jo a jezdím po celé Evropě a nikde nežebrám Hold je to dneska drahej koníček.
A nebo mě to připadá, že si myslíš jak je ta NC750X nejlepší a nic jinýho neuznáváš, tak to haníš
A pokud neumíš počítat, tak 185tis. je oproti 190tis. neskutečnej rozdíl Takže se měj a už nebudu reagovat, páč to nemá smysl
3 reakcí na tento příspěvek Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie
priemerna spotreba rocnikov 2013/2014 podla spritmonitoru:
Vstrom - 4,18 = 1,46 kc / 1km
NC750x - 3,62 = 1,27 kc / 1km
modelova cena benalu "across the europe" 35 kc
modelova cesta Brno-Asturie - 2377km tam / spolu 4754 km
naklady na benal Vstrom - 6940 kc
naklady na benal NC750x - 6037 kc
to je prosim 1 cesta nijak daleko, rozdiel cca 15%. A to pred spotrebou Stromu ako cestovatelskeho stroju davam klobuk dolu. (moje osobne sympatie ma a uvazujem o nom niekedy do buducna). Ist niekam na severny polarny kruh, tak si pri v podstate podobnom konforte (beriem jeden jazdec = jedna moto)moze jazdec NC dovolit par norskych obedov v restauracii k tomu a naklady sa vyrovnaju - tam budu Stromisti skrabat Majku na lavicke na odpocivadle - a sam urcite vies, ze norska kuchyna stoji za to. Preto ja osobne jazdim po europe / malej azii relativne malym dieslovym sedanom. Pretoze su naklady ktore ovplyvnit mozem a su naklady ktore musim nechat tak. Preto pisem este raz - chapem a respektujem nazor ludi, ktori si zvolili NC vo verzii X pre cestovanie po Europe. Odvezie ich to v pohode a bezpeci, nie je to ziadna kazova a nedotiahnuta mr*ka
Naposledy editováno 17.12.2014 08:47:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie
ja mam 13 starou vranu za 160 000, to by te asi kleplo zere 6l na 100 a servis je drahy a vis co? me to nesere, protoze jezdim na tom na cem chci! a nemusim resit kompromisy..
1 reakcí na tento příspěvek Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie
teraz som si sadol na moto a dufam, ze prvy rok objazdim aspon Slovensko, Rakusko. Naklady pre cestovanie su dolezite. A kto hovori ze nie su, tak bud nemusi peniaze riesit (a v tom pripade mi nedochadza preco ludia tahaju zo sebou hnus v konzervach) alebo proste nema prehlad o cene penazi. ja bohuzial domov nosim nejaku vyplatu a musim z nej vyzit. A chcem aby kazda blba koruna nasla svoje zmysluplne miesto. Moja obhajoba NC zacala tym, ked tu vyssie bolo napisane (a vlastne aj v inych vlaknach) ze NC su mrdky a nie je to vhodne na nic. ja tvrdim, ze naklady na prevadzku riesi mnozstvo motorkarov a automobilistov, len vela ludi to nechce priznat. tam je NC velmi zaujimavou volbou a nedivim sa ludom, ze s nou jazdia aj do portugalska a podobne. fandim im.
Mne osobne je jedno, kto cim jazdi. Nie su to moje peniaze, nie je to moj cas. Ale v zasade nemam rad reci hrdinov, ktori sa nchadzaju medzi vsetkymi hobikmi. Buzny v reklamami olepenych cyklodresoch na celoperach, co sa zadychaju na kopci u Pryglu su jedna kategoria. Hustekruti pozeri na cestivnych endurach s megasuper obleckami, ktori diskutuju aku adrenalinovu naloz zazili na lokalnej polnacke su tomu moc podobni. K tymto elaboratom ma motivoval titus a gio9
Naposledy editováno 17.12.2014 13:58:22
1 reakcí na tento příspěvek Španělsko 2015 - Galicie, Asturie, Kantábrie
Mýtné: mýtné se platí ve Španělsku a Francii i za motorky. Ve Francii mají motorky slevu oproti plechovkám, ve Španělsku zpravidla ne. Zpoplatněné úseky ve Francii a za kolik: odkazy pod www.dalnicni-znamky.com/dalnicni-poplatky-francie.html jsou staré a neplatné. Nejnovější jsou na FR mýtné 2014 ,motorky jsou 5.třída. Tranzit Saarbrucken-směr Paříž-Bordeaux vyjde na motorce na cca 56 éček jen na mýtném jedna cesta. Vyhýbat se španělskému mýtnému na A8 je strašně neefektivní, muselo by se přes (centra) města a to vážně na konci cesty nee. V úvahu tedy připadá komplet placená cesta Ml.Boleslav-Rozvadov-Norimberk-Mannheim-Saarbruecken-Troyes-Orleans-Tours-Poitiers-Bordeaux-Bayonne-Irun-Bilbao-Avilés.
Mým favoritem je ale (ve FR neplacená) cesta: M.B.-Rozvadov-Norimberk-Karlsruhe-Besancon-Montlucon-Anguleme-Bordeaux-Bayonne-Irun-Bilbao-Avilés. To je hrubý nástřel. Rozdíl je na mýtném cca 224 Euro (2 motorky, tam a zpátky) minus 2 noclehy navíc (kemp á 12Euro na osobu*2=24 Euro, tam a zpět = 48Euro). Levnější varianta je i kratší, spotřeba bude větší, ale protože cesta je cíl, nevadí to. Zase toho člověk uvidí daleko víc než z pitomé dálnice. Navíc v kempech kempy ve Francii se dále dá ušetřit, pokud má člověk v kapse vhodnou kartu, například ACSI Camping card.
Naposledy editováno 18.12.2014 15:28:03
Naposledy editováno 28.12.2014 18:23:16
Komorerth píše: ja som mozno blby, niekto na druhu stranu nechape fakt, ze som uvadzal cennikove ceny, pretoze sa clovek o nejake hodnoty opriet musi. Zoberme si priklad nakladov na cestu. Beriem a uvazujem Stroma vs NC750x
priemerna spotreba rocnikov 2013/2014 podla spritmonitoru:
Vstrom - 4,18 = 1,46 kc / 1km
NC750x - 3,62 = 1,27 kc / 1km
modelova cena benalu "across the europe" 35 kc
modelova cesta Brno-Asturie - 2377km tam / spolu 4754 km
naklady na benal Vstrom - 6940 kc
naklady na benal NC750x - 6037 kc
mě je ten rozdíl buřt..jedu na tom co ma koule...a jestli to je o litr držší no a co..když se cítím lépe na svém stroji
to je prosim 1 cesta nijak daleko, rozdiel cca 15%. A to pred spotrebou Stromu ako cestovatelskeho stroju davam klobuk dolu. (moje osobne sympatie ma a uvazujem o nom niekedy do buducna). Ist niekam na severny polarny kruh, tak si pri v podstate podobnom konforte (beriem jeden jazdec = jedna moto)moze jazdec NC dovolit par norskych obedov v restauracii k tomu a naklady sa vyrovnaju - tam budu Stromisti skrabat Majku na lavicke na odpocivadle - a sam urcite vies, ze norska kuchyna stoji za to. Preto ja osobne jazdim po europe / malej azii relativne malym dieslovym sedanom. Pretoze su naklady ktore ovplyvnit mozem a su naklady ktore musim nechat tak. Preto pisem este raz - chapem a respektujem nazor ludi, ktori si zvolili NC vo verzii X pre cestovanie po Europe. Odvezie ich to v pohode a bezpeci, nie je to ziadna kazova a nedotiahnuta mr*ka
to jsou kecy..sru na to jaký je rozdíl..jedu na motce co má koule..a je mi fuk že to je o litr dražší...
Naposledy editováno 28.12.2014 18:26:23
Sinner píše: Komorerth> Nezlob se na mne, ale ta tvá filozofie o cenách cestovních strojů a možnosti jezdit, kulhá na všechny čtyři. Jediné co bych řek, že je dobrý mít mašinu které věříš, a která se dá všude opravit. A to jsou dnes hlavně staré vrány. Osvědčená kladiva i s třeba vyšší spotřebou a ne tak dobrými jízdními vlastnostmi. Je to trochu tak jako když se dívám jak někteří pořád špekulují jaké plexi dát aby nefoukalo. Přijde mi to jako už skoro pitomost, na motorce prostě fouká. A cestování na motorkách není prostě finančně výhodné ani komfortní. Cestování na motorkách je emocionální. Věřím, že bychom zde našli spoustu motorkářů kteří by rádi vyrazili na na dovolenou v sedle koně. A je jim úplně pumpička kolik by to stálo. V každém případě ti přeji aby se ti cesta vydařila. Jás se asi teď nepodívám pěkně dlouho nikam, ale to už je jiná truchlivá píseň.
naprcccs píše: Komorerth> to jsou ale kraviny..ne každý jezdi stylem ala kalkulačka
ja mam 13 starou vranu za 160 000, to by te asi kleplo zere 6l na 100 a servis je drahy a vis co? me to nesere, protoze jezdim na tom na cem chci! a nemusim resit kompromisy..
dobře honzo
Komorerth píše: ja som autom precestoval relativne dost. Vyraz relativne pouzivam preto, lebo prosti mnohym ludom je to prd vo virivke. Ale precestoval som skandinaviu, spanieslo, balkan, turecko, vychod / zapad USA, havaj. A samozrejme okolite krajiny moc neratam, to beriem ako samozrejmost
teraz som si sadol na moto a dufam, ze prvy rok objazdim aspon Slovensko, Rakusko. Naklady pre cestovanie su dolezite. A kto hovori ze nie su, tak bud nemusi peniaze riesit (a v tom pripade mi nedochadza preco ludia tahaju zo sebou hnus v konzervach) alebo proste nema prehlad o cene penazi. ja bohuzial domov nosim nejaku vyplatu a musim z nej vyzit. A chcem aby kazda blba koruna nasla svoje zmysluplne miesto. Moja obhajoba NC zacala tym, ked tu vyssie bolo napisane (a vlastne aj v inych vlaknach) ze NC su mrdky a nie je to vhodne na nic. ja tvrdim, ze naklady na prevadzku riesi mnozstvo motorkarov a automobilistov, len vela ludi to nechce priznat. tam je NC velmi zaujimavou volbou a nedivim sa ludom, ze s nou jazdia aj do portugalska a podobne. fandim im.
Mne osobne je jedno, kto cim jazdi. Nie su to moje peniaze, nie je to moj cas. Ale v zasade nemam rad reci hrdinov, ktori sa nchadzaju medzi vsetkymi hobikmi. Buzny v reklamami olepenych cyklodresoch na celoperach, co sa zadychaju na kopci u Pryglu su jedna kategoria. Hustekruti pozeri na cestivnych endurach s megasuper obleckami, ktori diskutuju aku adrenalinovu naloz zazili na lokalnej polnacke su tomu moc podobni. K tymto elaboratom ma motivoval titus a gio9
rád si s tebou tu polňačku dám