globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Repliky dílů
 
6.12.2014 v 15:07
Ahoj,

kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.

Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.

Máte někdo špatné zkušenosti?

Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 10:17 | Nahoru | #61

dave-lister píše: assassin> Takovej Favorit nebo Felda je auto na věky, to dojezdí jen když to zrezne a rozpadne se to.....


mame v rodine "stavebni" feldu. ma nalitano kolem 160 tis a je to stare hnusne auto, ktere se musi kazdou chvilku varit. nulova vybava,zere 8ku, sezere nejaky ten olej.

a k tomu mame bmw 1999 s tachometrem 300 tis. a odhadem ze bude v realu mit tak 500 tis km.
auto jede, v elektrice, zere 6,5-7 a rekl bych ze je celkove v lepsim stavu jak felcka, ktera ma minimalne jednou tak mensi najezd...takze za me je felcka srac co driv stala majlant a po 100tis km uz je pomkalu zrala na odpis....

ja mam na sve lagune II na tacho 200tis a na motoru delal predchozi majitel akorat rozvody( a co ji mam ja 60tis km tak jsem na motoru delal jen spotrebak jako preventivne svicky letos a loni civky) jinak vubec nic. jinak laguna ma od bejvalky orvanou kastli az na plech a po trech letech to v tech mistech absolutne nerezne, parkuji celorocne venku a o auto se nestaram, meju jednou do roka... vyfukove potrubi puvodni (u vasich starych kvalitnich aut se po 2 letech musel menit propaleny vyfuk) a celkove nema moje 13 let stare auto jedinou znamku koroze a to ho mam slusne orvane od blbu co neumi parkovat. a ano mam silene nekvalitni a tolik proklinany renault. znacku, kterou mame v podobe 4 aut doma a nikdy nikde nas ani jedno nenechalo a nemaji zadnou znamku koroze.
zastavam uplne stejny nazor a pohled jako Assassin!

1 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

8.12.2014 v 12:09 | Nahoru | #62
Muze mi nekdo vysvetlit, proc nejaky auto nerezne, i kdyz je poskrabany a neco rezne samo od sebe..napr triletej peugeot partner na vnitrni hrane soupacek - na svarech..a to ze ta rez do tech dveri hloda fest..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 12:35 | Nahoru | #63

_monty píše: Muze mi nekdo vysvetlit, proc nejaky auto nerezne, i kdyz je poskrabany a neco rezne samo od sebe..napr triletej peugeot partner na vnitrni hrane soupacek - na svarech..a to ze ta rez do tech dveri hloda fest..



Rozdilna povrchovka, rozdilnej material...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 12:42 | Nahoru | #64

assassin píše: Rozdilna povrchovka, rozdilnej material...



Tak ted jeste aby to zacli psat v reklamnich prospektech..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 12:45 | Nahoru | #65

_monty píše: Tak ted jeste aby to zacli psat v reklamnich prospektech..



Tak ty dodavky se moc na "vydrz" nedelaj - obvykle je do tri let stejne lidi zdevastujou na vyhozeni - se koukni jak hnijou transity :)

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 12:50 | Nahoru | #66

assassin píše: Tak ty dodavky se moc na "vydrz" nedelaj - obvykle je do tri let stejne lidi zdevastujou na vyhozeni - se koukni jak hnijou transity :)



To je fakt..plechu je na tom plno, moc drahy nejsou, tak se to musi projevit..

Repliky dílů

8.12.2014 v 12:59 | Nahoru | #67
tak o kvalite plechu muze psat story treba FORD, ten ma na sracku zhnila mondea jeste po roce 2000.

ale naopak tuhle jsem si rikal co je vubec zac ta povrchova uprava aut, delam ve dreve a tam prsote sebelepsi barva vydrzi par let a je v coudu,ale auto je rvano myckou, saponaty, kaminky, snehem soli a ten lak mam po 13 letech jako novy.

Naposledy editováno 08.12.2014 13:00:50

2 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

8.12.2014 v 14:09 | Nahoru | #68
Brzdové destičky na předek Mondeo 1,8 TD - originál měněn za "něco" co mě dali v mototechně jako "střední cesta" kvality v roce 2012. Dnes ještě není konec 2014 a jsou téměř zhoblované!
Jako bzdí to OK, nikdy nic nevadlo, nikdy sem neměl pocit že to má jiné vlastnosti jako ty origo,..jen ,..ta výdrž teda!

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 14:53 | Nahoru | #69

assassin píše: No me prijde teda oprava drazsi nez je hodnota vozu - jak se jen tak "nevazne" opravuje vybehanej motor a vyrezla kastle ? Dotycny ma objednane nove auto, favo pujde do srotu...


U motoru není jistý zda jsou vyběhaný válce. Možná by stačilo zrepasovat hlavu, vyměnit simeringy, zabrousit ventily a zase by to frčelo. Karoserie je problém, maximálně bych opravoval plechy který jsou zvenku, pokud je to shnilý víc asi to nemá cenu opravovat. Jasně je to sráč kde se serou věci který u jiných aut vydržej věčně, ale zase pro práci to je maximálně jednoduchý auto kde se všude dobře dostaneš. Díly seženeš za babku, a je jedno jestli to je čína nebo originál.

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 14:55 | Nahoru | #70
Dolin> no zrovna desky jsou takova zvlastni vec ne? bud to pekne brzdi a nezere kotouce ale fest mizi a nebo opak,jednou jsem mel tvrdy co vydrzely s kotoucema 1:1(cca 40kkm) tak od ty doby radsi vzdy sahnu po mekkych co zmizi ale brzdi a nesezere kotouc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 14:55 | Nahoru | #71

assassin píše: No tak ono kolik lidi tu jezdi s atmosferickym 2+litrem bez ekokurvitek za 12+litru na sto? On by kazdej chtel aby to zralo 4max a nebylo v tom nic co by se rozbilo .... A kdyz se ty periferie co tuhle spotrebu umoznuji rozbijou zacne se tahat na svetlo vydrz atmosferickejch trilitrovejch dieselu od MB ...



...já s něčim takovym jezdim ...ale dá se jezdit i za míň

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 14:58 | Nahoru | #72
Dolin> Jasně, tyhle levné repliky dílů sice splňují všechny zákoné parametry, ale nemají tak velkou trvanlivost. Je potřeba si spočítat kolik ten díl stojí a kolik vydrží kilometrů. Pak se dá zjistit zda úspora několika stokorun se vyplatila.

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 15:01 | Nahoru | #73

Filous píše: ...já s něčim takovym jezdim ...ale dá se jezdit i za míň


To víš, dneska je jiná doba. Tohle bývalo dřívě běžné, dnes si za exota. :D

Repliky dílů

8.12.2014 v 19:36 | Nahoru | #74
tak ona byla i jiná litrová cena benzínu... dle situace používám 3.2FSI/2009 a pokud by ten benzín nešel do nákladů, tak bych to ze svýho (jako fyzická osoba) platit fakt nechtěl... rozuměj jako denodenní auto s nájezdem 50+ ročně... s tímhle pomalu jezdit nebudeš a pod 11L se prostě nedostaneš... abych jel po dálnici 120 tak na to fakt nepotřebuju 3.2/199kw...

Naposledy editováno 08.12.2014 19:37:01

Repliky dílů

8.12.2014 v 19:47 | Nahoru | #75
po tom co jsem si koupil Passata 3C s naftovým dvoulitrem, tak i já začínám věřit, že to museli konstruovat schválně, aby se to dojebalo. Co ty slavný vyvažováky? Díky protočení šestihranu už se zadřelo hodně motorů, přitom by stačilo tam dát čtyřhran, kvůli větší ploše. Co ty vstřikovače u CR motorů, vím o spoustě aut, kde odešly ještě to ani nemělo 100tis a jeden stál dvacet klacků! A co Transportery T5? Známý ho dával pryč po třetí výměně převodovky a to ani neměl najeto 300tis! Dalšímu se vysypala měsíc po záruce. Tohle nejsou opravy za pár babek co se zvládnou v garáži.

Myslím si, že je nesmysl porovnávat např. favority a fabie. Technologie a znalosti o materiálech byly úplně někde jinde. A řekl bych, že dost podstatný tehdy bylo plánování na trhu. Kdo si tehdy myslel, že jednou bude v rodině víc aut než má členů? Na rozdíl ode dneška. Viz další věci, pračku jsme měli přes dvacet let a teď za posledních deset už máme druhou. O ostatních spotřebičích ani nemluvě. Ale o ekonomii toho moc nevím, tak to berte jen jako názor laika ;)

2 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů

8.12.2014 v 20:41 | Nahoru | #76
Uncompromised: ctyrhran by zase praskl - a nadimenzovat ctyrhran aby to vydrzel tak zas bude brutalne predimenzovana hridel ... Hele nikdo te nenuti jezdit zanovnim pasikem a nebo t5 ... Muzes si najit fajnovyho brouka a t3 :) znam jednoho co si ze strachu pred sypajici se t5 koupil t4 s petivalcem bez turba a uz je ten motor KO :)

Tak CR je jiste na technologii a materialy narocna vec - ale opet, emise a spotreba - zit ve meste kde kazdy dieselovy auto je bez ekokurvitek by se ti asi nelibilo - ono teda by to asi ani nebylo na dlouho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 20:49 | Nahoru | #77

assassin píše: Podle me motory kde se po 35tis musi nasypat 75tis jsou spis vyjimka - taky dost divny ze to neresi zaruka kdyz je to jasne zpusobeny vadou materialu...

V mem okoli je spousta sluzebaku/byvalych sluzebaku a vsechny maj pres 200tis a nic zasadniho se na nich nemenilo ...

Auta co pamatuju z doby kterou tu vydavate "ze to byly jeste kvalitni auta" mely vesmes do 200tis a bud ten motor byl uz KO (na GO ktera se nevyplatila) nebo je sezrala rez ....

Jezdis nakym tim starym kvalitnim autem co ma touhle dobou neco mezi pul milionem a milionem a nic se na nem nerozbiji?



Bylo to po záruce...takže si to majitel platil sám i když to je výrobní vada.

Jinak jezdím koncernovým autem, dvouhmota mi mlátí už od 5 tis km od nova, odešlo mi ABS za 30 tis....samo že po záruce... jezdím ale dost málo, tak doufám že mi to aspoň do 150tis km vydrží

Jinak takový malý špek z dneška. Auto X a v něm vodní pumpa SKF a rozvodová sada CONTITECH vše montováno před třemi měsíci a najeto na dílech 25tis km /autodoprava/....pumpa teče a jedna z kladek ze sady CONTI chrastí jak těsně před smrtí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 20:57 | Nahoru | #78

assassin píše: Uncompromised: ctyrhran by zase praskl - a nadimenzovat ctyrhran aby to vydrzel tak zas bude brutalne predimenzovana hridel ... Hele nikdo te nenuti jezdit zanovnim pasikem a nebo t5 ... Muzes si najit fajnovyho brouka a t3 :) znam jednoho co si ze strachu pred sypajici se t5 koupil t4 s petivalcem bez turba a uz je ten motor KO :)

Tak CR je jiste na technologii a materialy narocna vec - ale opet, emise a spotreba - zit ve meste kde kazdy dieselovy auto je bez ekokurvitek by se ti asi nelibilo - ono teda by to asi ani nebylo na dlouho...



Ona by stačila drážkovaná hřídelka na olej. čerpadle a nemusí to mít ani o gram víc... ale ono se netestuje až tak moc, aby se na to přišlo před sériovou výrobou. Otestovali to až majitelé, kterým se to sype. Pokud to ovšem není záměr....

Jinak k tvému rýpání k T4...ten motor vydrží s menšíma /některé i absolutně bez problému/ problémama mnohem dýl, než motor v T5 když budou mít oba stejné podmínky..provoz,servis.
Navíc motor 2.5TDI pětivál v T4 je mnohem spolehlivější, než 2.5PD motory a 2.0CR motory v T5.
2.5TDI jede, nesype se... 2.5TDI PD jede,ale sype se a 2.0CR 4vál nemá výkon akorát řadíš jak magor,stačí naložené auto a mírný kopec a táhneš se krokem.

Naposledy editováno 08.12.2014 21:10:31

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 20:59 | Nahoru | #79

DucS píše: Bylo to po záruce...takže si to majitel platil sám i když to je výrobní vada.

Jinak jezdím koncernovým autem, dvouhmota mi mlátí už od 5 tis km od nova, odešlo mi ABS za 30 tis....samo že po záruce... jezdím ale dost málo, tak doufám že mi to aspoň do 150tis km vydrží

Jinak takový malý špek z dneška. Auto X a v něm vodní pumpa SKF a rozvodová sada CONTITECH vše montováno před třemi měsíci a najeto na dílech 25tis km /autodoprava/....pumpa teče a jedna z kladek ze sady CONTI chrastí jak těsně před smrtí



Ale jo, znam spoustu pripadu kdy se neco po.... Ja spis jen odmitam soudy ze "vse stoji za hovno" a "ze se schvalne konstruuje aby se to rozbijelo"

Ad dvouhmota - ono tezko jde udelat primovstrikovej ctyrvalec s jemnym chodem - a sestivalce a vetsi si dnes nikdo nekoupi kvuli spotrebe - tak se holt automobilka snazi ty maly motory udelat aspon trosku funkcni - bohuzel to obcas vyzaduje komplikovana technicka reseni - a ta byvaji nachylna na zavady (taky na zachazeni) ono treba ta dvouhmota driv odejde cloveku co jezdi mezi 900 a 1500rpm a hypnotizuje ukazatel prumerne spotreby nez cloveku co jezdi normalne .. Atd atd...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:02 | Nahoru | #80

DucS píše: Ona by stačila drážkovaná hřídelka na olej. čerpadle a nemusí to mít ani o gram víc... ale ono se netestuje až tak moc, aby se na to přišlo před sériovou výrobou. Otestovali to až majitelé, kterým se to sype. Pokud to ovšem není záměr....



Drazkovana hridel je trosku jinde financne - a koukni co lidi kupuji - korejce za 200max - tak holt tradicni vyrobci musi nabidnout auto s podobnou cenou... A levny auto s nekompromisnima technickyma resenima vyrobit nejde ...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:15 | Nahoru | #81

assassin píše: Drazkovana hridel je trosku jinde financne - a koukni co lidi kupuji - korejce za 200max - tak holt tradicni vyrobci musi nabidnout auto s podobnou cenou... A levny auto s nekompromisnima technickyma resenima vyrobit nejde ...



U auta v průměru za 750tis kč ti připadá drážkovaná hřídelka jako nějaký zbytečný luxus?
A korejci u dávno levní nejsou. Možná jen v tom absolutním základu...ale takovou třídu na v dnešní době skoro každá automobilka.

Naposledy editováno 08.12.2014 21:20:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:19 | Nahoru | #82

assassin píše: Drazkovana hridel je trosku jinde financne - a koukni co lidi kupuji - korejce za 200max - tak holt tradicni vyrobci musi nabidnout auto s podobnou cenou... A levny auto s nekompromisnima technickyma resenima vyrobit nejde ...



Moc tomu nerozumim,jsem laik , ale lidi asi nechteji kupovat ty predrazeny skoro cesky vergly co skoro vydrzi jak ten korejec.Radsi si koupim toho korejce za 200 .Taky jednoho mam jako druhe auto pro zenu,pred tim mela Renaulta a ten byl jeste horsi na zpracovani nez trabant
Howkh

Naposledy editováno 08.12.2014 21:22:03

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:21 | Nahoru | #83

DucS píše: U auta v průměru za 750tis kč ti připadá drážkovaná hřídelka jako nějaký zbytečný luxus?
A korejci u dávno levní nejsou. Možná jen v tom absolutním základu...ale takovou třídu na v dnešní době skoro každá automobilka.



Vytesat do kamene

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:24 | Nahoru | #84

Rotak1 píše: Moc tomu nerozumim,jsem laik , ale lidi asi nechteji kupovat ty predrazeny skoro cesky vergly co skoro vydrzi jak ten korejec.Radsi si koupim toho korejce za 200 .Taky jednoho mam jako druhe auto pro zenu,pred tim mela Renaulta a ten byl jeste horsi na zpracovani nez trabant
Howk



No tak to mozna jede linka na trojkovou oktavku a na rapida na smeny protoze vyrabej na sklad - asi aby plnili petiletku :)

Uz sem to tu psal jednou(spis vickrat) - kdybys neco vyrabel a lidi po tom byli jako divi - objevil by se "konkurent" z koreje co by prodaval levneji - ale tobe by prodeje neklesly - sel bys s cenou dolu, jen aby to v porovnani s korejcem nevypadalo predrazeny?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:25 | Nahoru | #85
DucS> Taky je otazka co ti nabidne evropska automobilka za cca 300 a treba ta korejska.U te evropske si musis doplacet dvere,okna,volant a zaklepani na dvere a pozdrav

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:32 | Nahoru | #86

Rotak1 píše: DucS> Taky je otazka co ti nabidne evropska automobilka za cca 300 a treba ta korejska.U te evropske si musis doplacet dvere,okna,volant a zaklepani na dvere a pozdrav



A u Korejske dostanes navonenou bidu a ne auto

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:33 | Nahoru | #87

DucS píše: U auta v průměru za 750tis kč ti připadá drážkovaná hřídelka jako nějaký zbytečný luxus?
A korejci u dávno levní nejsou. Možná jen v tom absolutním základu...ale takovou třídu na v dnešní době skoro každá automobilka.



Obavam se ze u auta za 750tis jsou u kupujicich jine priority a ty paradicky kvuli kterejm za to daj ty prachy stoji balik. Obavam se ze auto "bez vybavy" ale s technicky propracovanym motorem by asi lidi za 750 nekoupili...

Ta hadka uz me nebavi - nevim proc kdyz je to tak spatne - proc vlastne vy kteri vite jak je to sizeny a ze nejvetsi zlo je koncern jezdite zanovnima koncernama a ne 20let starou atmosferou aspon 3.5litru...

Ja takovym autem jezdim a rikam ze se to sere stejne nebo vic nez ty novy a to ve sve dobe bylo auto za vic nez mega a to tenkrat milion byly jiny prachy...

(reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:37 | Nahoru | #88
assassin> Jasne ze ne (i kdyz je to fakt predrazeny,holt ego a pomyslne zvetseni pera neco stoji),ale prijde cas kdy budou muset pac si myslim a snad spravne ze lidi prehodnoti nazor.Nikoho se nezastavam,sam mam Koktu 1 ftédéíčku ,a na tachu ( nezamenovat s opravdovym najezdem) neco malo pres 330 000,Sam jsem najel pres sto a zatim nic zasadniho,spotrebak jako brzdy,rozvody filtry,oleje,pred 10 tis spojka a ten kouzelnej dvouhmotak,kterej sel zamenit za obyc s tretinovou cenou a auto jezdi dal ale nic nevydrzi vecne a i ta moje kokta jednou zamava a nebude rentabilni to opravovat stejne jako kazde jine vozidlo.Jen je otazka kdy lidi zmoudri a ukazi predrazenim vecem FUCK OFF

Naposledy editováno 08.12.2014 21:38:15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:39 | Nahoru | #89
Dawe02> Myslim ze jsou si vsichni rovni,krom cenovek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů

8.12.2014 v 21:43 | Nahoru | #90
Rotak1> Zalezi jak na to koukas. Ja rozdil vidim a vnimam velmi. Navic vim jak HMC engineering funguje a to je neskutecne ze jim to vubec jezdi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist