bude se pořizovat velké enduro. Požadavky: kubatura 600+, jednoválec ani náhodou, žádnou Itálii, Čínu, Němce ani Rakušáka. Ideál s kardanem, ale to není vyloženě podmínka. Cestovní rychlost na dálnici, aby zvládala v klidu 160. Rozpočet zhruba 50 000 čiště na motorku. Zatím nejvíce zaujala Africa 750 i když je dražší, Tiger 900 (starší model) a Super Tenere 750. Která je lepší, zkušenosti majitelů, na co trpí atd? Pokud je ještě jiná varianta splňující požadavky, tak sem s ní. Díky za rady a připomínky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
Jindřej píše: Za 50 enduro co bude jezdit cestovní rychlostí 160? Tvl odkud jsi spad. Na xtz s kuframa budeš rád, když si udržíš 100Km/h. Afrika jede ještě míň
Ty vole, asi si budu muset překalibrovat tacháč, ukaze mi o 40-50 % více, než píšeš
Běžně jezdím 140km/h s originál sekundárním převodem, podle mě rychlost, která Africe pasuje velmi dobře a motor není příliš vytočen, průměrnou spotřebu mám 4,7-5,2 ve všech svých režimech jízdy a určitě bych neřekl, že "nejede"
Díky 3 ventilům má solidní výkon na spodku a o tohle jde především. U takového stroje nepotřebuji, aby rval asfalt v 10 tis ot/min.
Každý ať si koupím to, co se mu především líbí, protože pak se snáz pobije s nedostatky, na mašině se musí cítit dobře a bezpěčně, jezděte třeba na šlapací tříkolce, ale nepiště tady hovadiny, kor takoví, kteří tyhle stroje viděli tak maximálně na obrázku
1 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
SniperFM píše: Ty vole, asi si budu muset překalibrovat tacháč, ukaze mi o 40-50 % více, než píšeš
Běžně jezdím 140km/h s originál sekundárním převodem, podle mě rychlost, která Africe pasuje velmi dobře a motor není příliš vytočen, průměrnou spotřebu mám 4,7-5,2 ve všech svých režimech jízdy a určitě bych neřekl, že "nejede"
Díky 3 ventilům má solidní výkon na spodku a o tohle jde především. U takového stroje nepotřebuji, aby rval asfalt v 10 tis ot/min.
Každý ať si koupím to, co se mu především líbí, protože pak se snáz pobije s nedostatky, na mašině se musí cítit dobře a bezpěčně, jezděte třeba na šlapací tříkolce, ale nepiště tady hovadiny, kor takoví, kteří tyhle stroje viděli tak maximálně na obrázku
Jo, to bys ho měl asi zkontrolova
Tuším, že max rychlost xtz je dle TP něco kolem 190 km/h (jel jsem 180 tachometrových a je to pomalu sebevražda). Předpokládám, že max rychlost těžší a slabší afriky bude tak okolo 170 kmh. Takže aby naložená motorka (tím myslím jako že jedu na dva týdny někam mimo, ne na nákup) jezdila v klídečku 140, se mi jaksi nepozdává.
Měl jsem velice zachovalej kus, kterej jsem kompletně zeservisoval a skutečně jezdit přes kolo v plný byl hnus.
Nahatá se ta motorka ale kolem těch 160 vodita dala, to zas jo
Anti píše: Proč se "Hondaři" za tu svou značku tak bijou?
Já se nebiju za Hodnu,i když je mi tato značka sympatická Já jen píšu svoje zkušenosti, které jsou na rozdíl od některých podložené praxí
Kdyby se mi líbily taliánské stroje, tak si taky koupím Dakara s motorem Ducati, ale prostě Africa mi učarovala v Motorrad katalogu 1991 a od té doby neslyším, nevidím
Každopádně moji další metou by měla být Super Tenere 1200 World Crosser, Afra zůstane jako veterán a vzpomínka na mládí.
No, nedá se říct, že bych jezdil po prázdnu, na Trandálu 150km/h snesitelných, na Africe 160 km/h. Ale tyto rychlosti nepatří mezi moje cestovní, tam je to 80-140 km/h.
Naposledy editováno 02.12.2014 16:13:58
2 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
a pri cestování s nalozenou v tandemu jsme se dostali na 4.27L což je myslím luxus.
Jinak úplné stejné pal. cerpadlo ma třeba LC8 a regulátor ma stejný se spoustou motorek a nejenom japoncu, takže ty keci co ma Anti jsou slusne řečeno hloupost.
Osobne bych neměnil.
Naposledy editováno 02.12.2014 18:04:42
2 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
Ale zase na druhou stranu, dojed na sil. pneu na Ukrajinu, prezout na spunty a hurá do kopců, v tandemu to zase nedá motorka která jede na pohodu 160km/h cele odpoledne
Rad jezdim mimo asfalt, a na dovolené zásadně na východ popřípadě jihovychod, a tam po vedlejších silnicích a tam Afka jako ryba ve vodě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
[quote=Dan-Afrika]...takže ty keci co ma Anti jsou slusne řečeno hloupost./quote]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
V terénu nejsou koně zas tak důležité, jde spíš o kroutak, když dáš na AT laďák a KNko tak jde motor používat již okolo 1000ot. Jinak od cca 1800ot.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
Tu použitelnost od tisíce otáček ti závidím.Holt motor původem z čopru. Ta moje mrcha začíná fungovat až tak od třech tisíc.Pod tři se jí chce jen když je zima.Holt stříkačka.Na druhou stranu stačí kabel a noťas a může se ladit.
Ďuričko píše: Jo Afrika je tak skvělá,že jí lidi nepochopitelně prodávají a kupují silnější BMW atd...160kmh v pohodě rozhodně nejede,to už je na hranici a jízda už v ten moment rozhodně není příjemná,takže si člověk dálniční přesuny v zahraničí,kde je povolená vyšší rychlost,neužije!Naopak!
No já bych řek, že důvod prodeje AT a koupě BMW je spíš ten , že majitel má zájem o cestování po Evropě, po asvaltu s dlouhými přesuny po dálnici. Na takové cestování je AT opravdu škoda. Velká část AT jezdí na na Mitas E09 nebo něčem podobném a na tom jezdí 160 km/hod jen magor. Možná, že to je důvod tvé špatné zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
Pokud chce cestovat, tak základ je znát svůj stroj
Čím jednodušší tím lepší.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
Dan-Afrika píše: Anti> Jasný, ale většina závad se projevuje díky množství ujetých km.
Pokud chce cestovat, tak základ je znát svůj stroj
Čím jednodušší tím lepší.
Přesně tak .Člověk který si koupí enduro do 50000Kč.,nemůže na ni sednout a vyjet např.do Albánie.Je potřeba se s motorkou seznámit,naučit se opravovat co nejvíce věcí.Např.já koupil Biga v zoufalém stavu za 27tis.a abych mohl jezdit takové trasy,tak jsem do něj investoval už 100tis.a v pohodě se naloženej vejdu do 5ti litrů.Samozřejmě jsou v tom důležité a méně důležité věci.Teď ale jezdím v relativním klidu i když stát se může ledacos.Každopádně je blbost řešit u těchto motorek rychlost na dálnici.
Nic proti majiteli tohoto příspěvku ale myslím,že po těchto diskuzích moc moudrý není,což se dalo čekat.Většinou každý brání tu svou krásku a ani já nejsem schopen mu říci "tuhle si kup"protože to nedokážu posoudit.Jestli že někomu sedí např.Tenerka,nemusí sedět jinému.Někdo chválí Afriku,jiný na ni nadává.Tím chci říci,že nezáleží na tom co my ostatní mu tady radíme ale důležité je,aby si našel motorku která mu bude sedět a může to nakonec být třeba původně zavrhovaná Italka.
1 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
Jinak mít prachy a místo, tak bych k ní pořídil něco dalšího z té doby (Tenére nebo SuperTenére, Big, Africu 650, XLV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
Brian1986 píše: XLV
To jsem málem koupil a biju s edo hlavy, že ne...
1 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
1 reakcí na tento příspěvek Velké enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké enduro
ratatui píše: XTeZeto> ten zvar vyzera fakt na grc to ako keby sa dakto doma ucil .
no docela jsem koukal když mi ten rám přišel z lakovny. Ta rez co byla kolem každýho sváru to celkem maskovala.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 12 | 22.4.2024 v 22:29 Peter26 |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 0 | 20.4.2024 v 18:28 Peter26 |
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin | Kadlina | 16 | 4.4.2024 v 21:40 Anti |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |