Určitě bych použil origo kartery už jenom proto,že jsou tam ty origo čísla,jak se bude policajt domnívat,že ty čísla jsou přebroušené a vyražené sebereme mu TP pokud to bude mít do 4km tak tam snim zajede a pak už se budou pídit proč přebouchával číslo a pod.Takto upravených 125tek jezdí určo dost,je tam rozdíl asi tří žeber což už znát je,věřím,že ani na STK nikoho nenapadne,že je tam jinej obsah,ale kdo ví?
e-KubalC8-souhlas s tím,že při četnosti hlídek naší policie při cestách se asi bát nemusí.
Jenom pro ilustraci první dvě fotky 175(180) čtvrtá je 125tka rozdíl od hlavy k nádrži je viditelnej. http://www.cezetman...y/index.html?item=86
Naposledy editováno 02.12.2014 15:15:20
Zdenalbenal píše: trigr> Já enom aby se chlapec nedivil...
A rozdíl ve výkonech stopětsedmy a dvácy ČZ je opravdu kulervoucí , že by mě stálo za to riskovat nebetyčný průser.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
Dále, jeden můj kamarád je polijat (dopravák), také jezdí na jawách a vyprávěl mi, jak jednou stavěl kejvačku 250 a frajer mu předložil doklady na malou 175. Řekl, že se nad ním slitoval, dělal jakoby nic a nechal ho jet. Frajer si poté určitě (jak tu někdo poznamenal) liboval za bukem, jak toho blba polijatja ochcal...
Hodně lidí si myslí, že policajt je vůl co celej den dřepí v autě nebo kanclu a po šichtě přijde domů, hodí nohy na stůl a sleduje pořad "Na stopě". A tím pádem ho přechčijou vařenou nudlí. Opak je pravdou.
KubaLC8 píše: Takovy moralisticky kecy miluju, posledni dobpou je slycham casteji a casteji v ruznych souvislostech.
U tebe teda predpokladam, ze ses ani jednou nesvezl na silnejsi motorce nez jsi mel RP, auto striktne od 18-ti a pod co?
Hold abychom byli ti správní vlastenci, tak musíme držet hubu a krok a nejlépe po smrti odkázat celý svůj majetek milovanému státu, který nám dáva víc než co si zasloužíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
-výmena kľuky 476 na 477
-úprava piesta z nejakej Jawy/ČZ 250 (nepamätám) osústružením zhora aj zdola, aby boli od
čapu dodržané rozmery nahor, nadol
-výbrus valca podľa piesta na cca 218 ccm
-výmena výstupného koliečka prevodovky za väčšie (s tým sme dosť laborovali- 1,2 zuby)
Je fakt, že vložka, ktorá sa zasúva do blokov motora mala asi 1mm (hrúbka materiálu). Na horné ojničné oko sme používali bronzové puzdrá, ktorých nám v ZŤSke vyrobili kopu a po sezóne sa preventívne menili. Nalisovať nové a nastaviteľným výstružníkom upraviť na rozmer.
Trpeli lamely, ale tie sme si robili doma, uvariť korok, napchať do lamiel a zabrúsiť.
To boli časy.. Dnes sa vozím na nudnom malom Hornete
opice247 píše: Ano dvácu mám s papírama a po čerstvý technický, tak jsem dostal chut na tu 175..proč nechat ležet ladem takovou sílu že? :) To si taky nemyslim, bojim se právě těch čísel, jestli jsou bengálci tak pečlivý aby kontrolovali čísla kdyby mě zastavili :)
pro zakladatele tématu, je to tvoje rozhodnutí, důležité je, že to jde
Největší problém ale nastane při nehodě, kdy např. srazíš na přechodu přebíhající dítě. V tomto případě bude po tobě pojišťovna vymáhat ,přesně dle zákona, veškeré plnění za škody a to i na zdraví a ošetření.
Sražený chodec ti pak lehce může zničit celý život. Tady jde už o milióny.
Takže máš 99% šanci, že tobě se to nestane. Ale pořád je tu docela velká možnost, že pro takovou kravinu, si zničíš život. Stojí to za to?
Kynklačka píše: KubaLC8> Já být tebou a ostatními, tak bych policajty nepodceňoval. Stejně tak jako všude jsou i mezi nimi motorkáři, veteránisti, myslivci atd. Mě asi dva roky zpět stavěli, když jsem jel na kejvě 250 (běžná silniční kontrola) a při tom jsem se dozvěděl, že oni oba o tom dost ví. Jedem mi hned přátelsky řekl že tam mám jiné výfuky a nádrž než bych měl podle roku výroby mít (mezityp). Poté jsem zjistil, že ten první má doma taky kejvačku a céčko a ten druhý, když byl mladší tak se v tom hrabal podobně jako mnoho dalších pubertů majících k dispozici starou motorku, šroubovák, pět druhů plochých klíčů a kladivo (já byl také takový).
Dále, jeden můj kamarád je polijat (dopravák), také jezdí na jawách a vyprávěl mi, jak jednou stavěl kejvačku 250 a frajer mu předložil doklady na malou 175. Řekl, že se nad ním slitoval, dělal jakoby nic a nechal ho jet. Frajer si poté určitě (jak tu někdo poznamenal) liboval za bukem, jak toho blba polijatja ochcal...
Hodně lidí si myslí, že policajt je vůl co celej den dřepí v autě nebo kanclu a po šichtě přijde domů, hodí nohy na stůl a sleduje pořad "Na stopě". A tím pádem ho přechčijou vařenou nudlí. Opak je pravdou.
Asi nahoda, stejne bych se nebal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175
hycomat píše: KubaLC8>
-výmena kľuky 476 na 477
-úprava piesta z nejakej Jawy/ČZ 250 (nepamätám) osústružením zhora aj zdola, aby boli od
čapu dodržané rozmery nahor, nadol
-výbrus valca podľa piesta na cca 218 ccm
-výmena výstupného koliečka prevodovky za väčšie (s tým sme dosť laborovali- 1,2 zuby)
Je fakt, že vložka, ktorá sa zasúva do blokov motora mala asi 1mm (hrúbka materiálu). Na horné ojničné oko sme používali bronzové puzdrá, ktorých nám v ZŤSke vyrobili kopu a po sezóne sa preventívne menili. Nalisovať nové a nastaviteľným výstružníkom upraviť na rozmer.
Trpeli lamely, ale tie sme si robili doma, uvariť korok, napchať do lamiel a zabrúsiť.
To boli časy.. Dnes sa vozím na nudnom malom Hornete
upravy by odpovidaly, ale ve finale se to stejne muselo kousat at jsi tma lil za olej cokoliv. nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175
Dva příklady z mé blízkosti a z doby nedávné - jeden furiantsky zahodil papír od pokuty v řádu stovek korun.
Nedávno potřeboval úvěr na barák (a měl dobrý plat, takže si fandil) a dostal kulový.
Páč se octl v registru dlužníků.
Druhý před mnoha lety ručil za úvěr, kerému do zplacení chybělo pár desítek tisíc korun a věřitel přestal platit.
No a po pár letech exekuce na ručitele, vymáhaná částka dosáhla výše přes 320tis., takže pokud se se splátkou dluhu jedinkrát opozdí (má exekuci na plat, takže mu zbude existenční minimum), dojde o barák, kerý má několikanásobně větší cenu...
Takový je život.
Jak psal AndělČK - uvážit, jestli mě to stojí za to.
KubaLC8-možná, že se tomu buděš smát, jaký su posera, ale skutečně sem s papírama na pincka na velké motorce jel až s instruktorem autoškoly, když sem dělal velké papíry.
Možná su nejaký vadný, ale mě jaksi silné a velké motorky nelákajů, blbě se to železo ovládá a rychle sem nejezdil, ani když sem závodil...
A s tatíčkovým Spartakem sem popojížděl leda tak po poli, když sme trhali marhule(=meruňky).
Kdybych si za volant sedl bez otcova vědomí, bez papírů a chtěl jet na cestu, pěkně by mě zmaloval řiť.
Páč to byl rozumný člověk a věděl svoje.
A vůbec dělám věci okolím nepochopitelné, páč je dělám zadarmo...
KubaLC8 píše: upravy by odpovidaly, ale ve finale se to stejne muselo kousat at jsi tma lil za olej cokoliv. nebo ne?
Bolo nás vtedy asi päť, ktorí sme mali túto úpravu a nikdy sa nikomu motor nezadrel(nekousl). Nevidím ani dôvod, prečo by sa mal. Olej M2T 1:33. Je fakt, že ísť 100 km plný plyn po diaľnici = asi je po motore.
Zabudol som napísať, že sa menil karburátor, z 26 na 28 mm (ak si dobre pamätám) a pretryskovanie sme riešili vyvŕtaním väčšej diery do hlavnej trysky, potom zaliatím otvoru cínom a následným vŕtaním tenkými vrtákmi metódou pokus - omyl.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
olej do tlumiče ČZ 125/488 | Stapio | 8 | 27.3.2022 v 20:28 cmiral |
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 | Stapio | 9 | 13.2.2022 v 21:46 Stapio |
Válec ČZ ČZ 125/488 | Stapio | 7 | 31.1.2022 v 18:30 Destroyer |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |