barth_duben





Téma: Ze 125 na 175
1.12.2014 v 17:40
Zdravim, mám dotaz ohledně přehození motorů 175/477 a 125/488. Mám je obě kompletní pojízdný, ale chtěl bych do té dváci nacpat tu 175mu. Co jsem tu zjistoval, tak by měly být oba motory velikostně stejný až na žebrování, tak jestli tam vleze na výšku. Jde my hlavně o to jestli někdo jezdí s takhle zaměněnýma motorama a jestli měli problém s bengama. Na technickou to není problém přehodit zpět ale jde mi o ten provoz.
Předchozí
1 2
Následující

Ze 125 na 175

2.12.2014 v 15:05 | Nahoru | #31
KubalC8-nevím co nechápu,odpověď je na tři části v první píšu jak to má udělat,ve druhé co ho může potkat a ve třetí jak to zlegalizovat pokud má A2 a chce jenom silnější motor do rámu své motorky,protože si ji chce nechat,má ji rád a nerad by jí prodával kvuli silnější verzi.

Určitě bych použil origo kartery už jenom proto,že jsou tam ty origo čísla,jak se bude policajt domnívat,že ty čísla jsou přebroušené a vyražené sebereme mu TP pokud to bude mít do 4km tak tam snim zajede a pak už se budou pídit proč přebouchával číslo a pod.Takto upravených 125tek jezdí určo dost,je tam rozdíl asi tří žeber což už znát je,věřím,že ani na STK nikoho nenapadne,že je tam jinej obsah,ale kdo ví?

e-KubalC8-souhlas s tím,že při četnosti hlídek naší policie při cestách se asi bát nemusí.

Jenom pro ilustraci první dvě fotky 175(180) čtvrtá je 125tka rozdíl od hlavy k nádrži je viditelnej. http://www.cezetman...y/index.html?item=86

Naposledy editováno 02.12.2014 15:15:20

Ze 125 na 175

2.12.2014 v 15:47 | Nahoru | #32
Přebůchat čísla minimálně typ, udělat výmaz čísla motoru z TP a hotovo..nikoh nenavádim, jen takhle by to šlo...jestli si to někdo udělá jeho věc

(reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 16:21 | Nahoru | #33

Zdenalbenal píše: trigr> Já enom aby se chlapec nedivil...
A rozdíl ve výkonech stopětsedmy a dvácy ČZ je opravdu kulervoucí , že by mě stálo za to riskovat nebetyčný průser.

Přesně a to za ten průser zaručeně stojí ne přece tu nebudeme učit orla létat jen at si to přendá hlavně tady od PC to přendat fakt nepůjde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 16:49 | Nahoru | #34
KubaLC8> Já být tebou a ostatními, tak bych policajty nepodceňoval. Stejně tak jako všude jsou i mezi nimi motorkáři, veteránisti, myslivci atd. Mě asi dva roky zpět stavěli, když jsem jel na kejvě 250 (běžná silniční kontrola) a při tom jsem se dozvěděl, že oni oba o tom dost ví. Jedem mi hned přátelsky řekl že tam mám jiné výfuky a nádrž než bych měl podle roku výroby mít (mezityp). Poté jsem zjistil, že ten první má doma taky kejvačku a céčko a ten druhý, když byl mladší tak se v tom hrabal podobně jako mnoho dalších pubertů majících k dispozici starou motorku, šroubovák, pět druhů plochých klíčů a kladivo (já byl také takový).
Dále, jeden můj kamarád je polijat (dopravák), také jezdí na jawách a vyprávěl mi, jak jednou stavěl kejvačku 250 a frajer mu předložil doklady na malou 175. Řekl, že se nad ním slitoval, dělal jakoby nic a nechal ho jet. Frajer si poté určitě (jak tu někdo poznamenal) liboval za bukem, jak toho blba polijatja ochcal...
Hodně lidí si myslí, že policajt je vůl co celej den dřepí v autě nebo kanclu a po šichtě přijde domů, hodí nohy na stůl a sleduje pořad "Na stopě". A tím pádem ho přechčijou vařenou nudlí. Opak je pravdou.

Ze 125 na 175

2.12.2014 v 16:52 | Nahoru | #35
njn...klučinové na TZRkách a NSRkách s kitama, kterým to letí po rovinách 180 to nevadí, ale 175 motor už chce holt fyštróna, protože to každý pozná na pohled, hlavně fízlové po tom jdou a je to zbytečný honění za výkonem

Ze 125 na 175

2.12.2014 v 18:10 | Nahoru | #36
Já v 16 měl taky ČZ 125 s motorem 175, nikdy s tím nebyl žádný problém, ale už bych to neudělal, člověk má při každý silniční kontrole strach, je lepší jezdit legálně a bez stresu, víc si to užiješ.

Ze 125 na 175

2.12.2014 v 18:13 | Nahoru | #37
Děkuju všem za názory, teď už se jen rozhoupat. :) A chci se zeptat jestli jsou tedy kartery na obou typech stejné?..že bych tedy přehodil karter s číslem ze 125 do 175. Přijde mi to takové nejcitlivější.

Ze 125 na 175

2.12.2014 v 18:23 | Nahoru | #38
Ano, do karterů z 476 můžeš naskládat vnitřek z 477. Ty motory jsou prakticky stejné. Jiná je klikovka, píst, kroužky, čep, válec, hlava, štefty, karbec...snad jsem na nic nezapomněl.

(reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 18:29 | Nahoru | #39

KubaLC8 píše: Takovy moralisticky kecy miluju, posledni dobpou je slycham casteji a casteji v ruznych souvislostech.
U tebe teda predpokladam, ze ses ani jednou nesvezl na silnejsi motorce nez jsi mel RP, auto striktne od 18-ti a pod co?


Hold abychom byli ti správní vlastenci, tak musíme držet hubu a krok a nejlépe po smrti odkázat celý svůj majetek milovanému státu, který nám dáva víc než co si zasloužíme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 19:16 | Nahoru | #40
KubaLC8>

-výmena kľuky 476 na 477
-úprava piesta z nejakej Jawy/ČZ 250 (nepamätám) osústružením zhora aj zdola, aby boli od
čapu dodržané rozmery nahor, nadol
-výbrus valca podľa piesta na cca 218 ccm
-výmena výstupného koliečka prevodovky za väčšie (s tým sme dosť laborovali- 1,2 zuby)

Je fakt, že vložka, ktorá sa zasúva do blokov motora mala asi 1mm (hrúbka materiálu). Na horné ojničné oko sme používali bronzové puzdrá, ktorých nám v ZŤSke vyrobili kopu a po sezóne sa preventívne menili. Nalisovať nové a nastaviteľným výstružníkom upraviť na rozmer.
Trpeli lamely, ale tie sme si robili doma, uvariť korok, napchať do lamiel a zabrúsiť.

To boli časy.. Dnes sa vozím na nudnom malom Hornete

(reakce na) Ze 125 na 175

2.12.2014 v 19:46 | Nahoru | #41

opice247 píše: Ano dvácu mám s papírama a po čerstvý technický, tak jsem dostal chut na tu 175..proč nechat ležet ladem takovou sílu že? :) To si taky nemyslim, bojim se právě těch čísel, jestli jsou bengálci tak pečlivý aby kontrolovali čísla kdyby mě zastavili :)


Ze 125 na 175

2.12.2014 v 20:55 | Nahoru | #42
Ja by som do toho išiel. Doma mám ČZ175/450 na papieroch a mám v nej motor 250/455. Odjazdené 2 sezóny a 1x úspešne absolvovaná STK. To by musela byť poriadna razia, ak by išli počítať rebrá na valci.

Naposledy editováno 02.12.2014 21:18:15

Ze 125 na 175

3.12.2014 v 07:58 | Nahoru | #43
moralisti ale co, jako jsou určité meze, kam by člověk mohl zajít, tohle mi fakt přes limit nepřijde. Když sem byl mladší běžně jsme lítali na MZtách, ČZ 175 a to třeba i bez papírů na cokoliv, jak jsme měli A1 tak 150 nebo 175 byla prostě motorka, která splňovala výkon a hotovo. Dneska se z toho dělá všude problém atd ...

pro zakladatele tématu, je to tvoje rozhodnutí, důležité je, že to jde

Ze 125 na 175

3.12.2014 v 08:28 | Nahoru | #44
PČR a nebo technický bych se vůbec nebál. To jsou jen malé problémy, přes které se lze bez problémů dostat.
Největší problém ale nastane při nehodě, kdy např. srazíš na přechodu přebíhající dítě. V tomto případě bude po tobě pojišťovna vymáhat ,přesně dle zákona, veškeré plnění za škody a to i na zdraví a ošetření.
Sražený chodec ti pak lehce může zničit celý život. Tady jde už o milióny.

Takže máš 99% šanci, že tobě se to nestane. Ale pořád je tu docela velká možnost, že pro takovou kravinu, si zničíš život. Stojí to za to?

Ze 125 na 175

3.12.2014 v 08:56 | Nahoru | #45
Toho bych se zase nebál. Pokud bys srazil někoho, kdo ti tam vyloženě vběhnul, tak to není tvoje vina. Pokud by někdo náhodou zjistil, což na 99,99% nezjistí, že je tam motor 175ccm, tak budeš popotahován za jízdu bez příslušné skupiny ŘP. Nikdo ti ale nemůže přišít způsobení nehody jenom kvůli tomu, že na to nemáš papíry. To se řeší zcela odděleně a pojišťovna to tak musí brát. Nedávno sem někdo dával hezké vyjádření od PČR, které bylo přesně v tomto smyslu...

(reakce na) Ze 125 na 175

3.12.2014 v 09:24 | Nahoru | #46

Kynklačka píše: KubaLC8> Já být tebou a ostatními, tak bych policajty nepodceňoval. Stejně tak jako všude jsou i mezi nimi motorkáři, veteránisti, myslivci atd. Mě asi dva roky zpět stavěli, když jsem jel na kejvě 250 (běžná silniční kontrola) a při tom jsem se dozvěděl, že oni oba o tom dost ví. Jedem mi hned přátelsky řekl že tam mám jiné výfuky a nádrž než bych měl podle roku výroby mít (mezityp). Poté jsem zjistil, že ten první má doma taky kejvačku a céčko a ten druhý, když byl mladší tak se v tom hrabal podobně jako mnoho dalších pubertů majících k dispozici starou motorku, šroubovák, pět druhů plochých klíčů a kladivo (já byl také takový).
Dále, jeden můj kamarád je polijat (dopravák), také jezdí na jawách a vyprávěl mi, jak jednou stavěl kejvačku 250 a frajer mu předložil doklady na malou 175. Řekl, že se nad ním slitoval, dělal jakoby nic a nechal ho jet. Frajer si poté určitě (jak tu někdo poznamenal) liboval za bukem, jak toho blba polijatja ochcal...
Hodně lidí si myslí, že policajt je vůl co celej den dřepí v autě nebo kanclu a po šichtě přijde domů, hodí nohy na stůl a sleduje pořad "Na stopě". A tím pádem ho přechčijou vařenou nudlí. Opak je pravdou.



Asi nahoda, stejne bych se nebal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze 125 na 175

3.12.2014 v 09:30 | Nahoru | #47

hycomat píše: KubaLC8>

-výmena kľuky 476 na 477
-úprava piesta z nejakej Jawy/ČZ 250 (nepamätám) osústružením zhora aj zdola, aby boli od
čapu dodržané rozmery nahor, nadol
-výbrus valca podľa piesta na cca 218 ccm
-výmena výstupného koliečka prevodovky za väčšie (s tým sme dosť laborovali- 1,2 zuby)

Je fakt, že vložka, ktorá sa zasúva do blokov motora mala asi 1mm (hrúbka materiálu). Na horné ojničné oko sme používali bronzové puzdrá, ktorých nám v ZŤSke vyrobili kopu a po sezóne sa preventívne menili. Nalisovať nové a nastaviteľným výstružníkom upraviť na rozmer.
Trpeli lamely, ale tie sme si robili doma, uvariť korok, napchať do lamiel a zabrúsiť.

To boli časy.. Dnes sa vozím na nudnom malom Hornete



upravy by odpovidaly, ale ve finale se to stejne muselo kousat at jsi tma lil za olej cokoliv. nebo ne?

Ze 125 na 175

3.12.2014 v 11:26 | Nahoru | #48
Tak to vypadá, že si tady někdo myslí, že policajti nikdy neměli motocykly

1 reakcí na tento příspěvek Ze 125 na 175

3.12.2014 v 12:12 | Nahoru | #49
Kvůli prkotině se dá "pořídit" velký problém.
Dva příklady z mé blízkosti a z doby nedávné - jeden furiantsky zahodil papír od pokuty v řádu stovek korun.
Nedávno potřeboval úvěr na barák (a měl dobrý plat, takže si fandil) a dostal kulový.
Páč se octl v registru dlužníků.
Druhý před mnoha lety ručil za úvěr, kerému do zplacení chybělo pár desítek tisíc korun a věřitel přestal platit.
No a po pár letech exekuce na ručitele, vymáhaná částka dosáhla výše přes 320tis., takže pokud se se splátkou dluhu jedinkrát opozdí (má exekuci na plat, takže mu zbude existenční minimum), dojde o barák, kerý má několikanásobně větší cenu...
Takový je život.
Jak psal AndělČK - uvážit, jestli mě to stojí za to.
KubaLC8-možná, že se tomu buděš smát, jaký su posera, ale skutečně sem s papírama na pincka na velké motorce jel až s instruktorem autoškoly, když sem dělal velké papíry.
Možná su nejaký vadný, ale mě jaksi silné a velké motorky nelákajů, blbě se to železo ovládá a rychle sem nejezdil, ani když sem závodil...
A s tatíčkovým Spartakem sem popojížděl leda tak po poli, když sme trhali marhule(=meruňky).
Kdybych si za volant sedl bez otcova vědomí, bez papírů a chtěl jet na cestu, pěkně by mě zmaloval řiť.
Páč to byl rozumný člověk a věděl svoje.
A vůbec dělám věci okolím nepochopitelné, páč je dělám zadarmo...

(reakce na) Ze 125 na 175

3.12.2014 v 13:36 | Nahoru | #50

KubaLC8 píše: upravy by odpovidaly, ale ve finale se to stejne muselo kousat at jsi tma lil za olej cokoliv. nebo ne?



Bolo nás vtedy asi päť, ktorí sme mali túto úpravu a nikdy sa nikomu motor nezadrel(nekousl). Nevidím ani dôvod, prečo by sa mal. Olej M2T 1:33. Je fakt, že ísť 100 km plný plyn po diaľnici = asi je po motore.
Zabudol som napísať, že sa menil karburátor, z 26 na 28 mm (ak si dobre pamätám) a pretryskovanie sme riešili vyvŕtaním väčšej diery do hlavnej trysky, potom zaliatím otvoru cínom a následným vŕtaním tenkými vrtákmi metódou pokus - omyl.

(reakce na) Ze 125 na 175

3.12.2014 v 14:36 | Nahoru | #51
Zdenalbenal> Smat se urcite nebudu, je to ciste na tobe jak a co delas. To s tema uverama je ponekud neco naprosto jineho.

Ze 125 na 175

4.12.2014 v 10:40 | Nahoru | #52
Ale není, princip je totiž naprosto stejný - jak může z vlastní blbosti nebo neznalosti vzniknůt průser, mající dopad na celý život...
Napsal sem to právě proto, protože každá rada je drahá a nejdražší je špatná.

Ze 125 na 175

5.12.2014 v 13:56 | Nahoru | #53
Zkušenost proti mléku na bradě, tyhle diskuze miluji. Jen tak dál hoši

Ze 125 na 175

6.12.2014 v 00:03 | Nahoru | #54
zklopil bych na chvilku hlavu pak bych šel ve tvém případě třeba do 250
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Všemožné vůle poloautomatu ČZ 125/488 PeVeln 17 28.3.2020 v 08:19 Čadil
karbec, spojk koš, žarovka, baterie... ČZ 125/488 PeVeln 3 27.2.2020 v 13:17 udinar
zadní blatník čz 488 ČZ 125/488 PeVeln 1 10.2.2020 v 23:47 Petan69
Baterie, Kontrolky, Rozeta ČZ 175/487, ČZ 125/488 PeVeln 9 9.2.2020 v 12:31 CB600
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 46 22.1.2020 v 22:10 Popsa

globalmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist