1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na litra
Takze pokud ti jde o vydrz, MUSIS jit do kompromisu a to jsou sportouring gumy (roadsmard / roadsmart2 atd). I na tech se muzes svezt "kurva rychle", navic lip drzi napriklad na mokru kdyz te chytne dest. Ale 2:20 bych na nich v Brne nejezdil (NE ZE BY NEBYLI JEZDCI CO TO DAJ !) ale ja mezi ne nepatrim
Ozzy_ píše:
Takze pokud ti jde o vydrz, MUSIS jit do kompromisu a to jsou sportouring gumy (roadsmard / roadsmart2 atd). I na tech se muzes svezt "kurva rychle", navic lip drzi napriklad na mokru kdyz te chytne dest. Ale 2:20 bych na nich v Brne nejezdil (NE ZE BY NEBYLI JEZDCI CO TO DAJ !) ale ja mezi ne nepatrim
Mno v tom s tebou souhlasím ale stejně bych si netrouf na k6 dát touringové pneu. Na mokru jezdím jen výjmečně takže nic. Staré Q1 držely solidně(nestěžoval jsem si) ale když sem jel tak hlavně ke konci životnosti se rychle střed ojížděl což snad vícesměsová vyřeší.
Ja treba jezdil SS gumy az kdyz jsem motorku zacal brat pravidelne na okruh. Pokud jezdis jen po silnici, a nenazmolis pri tom gumy (jinak receno nic po nich nechces), zbytecne nechavas nevyuzitou gumu na asfaltu. Ale kazdej si na to musi prijit sam, zas nema cenu tam nazout neco a pak tomu neverit.
At si kazdej jezdi na cem chce. Podle me vic zalezi na tom aby byla guma kulata, pak se pekne svezu. Ne az tak na tom jak je mekka nebo od jakeho je vyrobce. Dobrej jezdec se podle me pozna tak, ze pozna kdy guma zacina klouzat a ze uz je na hrane.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na litra
O.X.H. píše: Za me supercorsy, kdyz vidim, ze si nekdo da na sporta qualifiery, rikam si, ze se asi nema moc rad
Dle mého mezi těma gumama, jestli jsou to qualifiery nebo super měkké Pirelli, není tak propastný rozdíl na silnici. Daleko větší vliv má jezdec, stav pneu a motorky.
Naposledy editováno 18.11.2014 20:42:12
3 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na litra
O gumach jsem tu psal hodne moc a uz se opakovat ani nechci, jen si rikam, proc na ty motorce jezdite, kdyz se na ni jen trapite?
Do placu tu padly nejaky nejaky Bridge.... BT016 - jedny z nejlepsich "sportovnich" gum na vodu, ovsem na suchu (horky leto) nebo na okruh je to nesmysl => vzdy je neco za neco.
Bridge S20 mi vydrzela 4-5 kol v Brne, nez jsem je prehral a zacaly klouzat a to jsem jel na RSV, kt. ma do 130PS!
Ovsem pak jsou tu lidi, jako treba Pepa Šiler ej. kej. ej. komár, kterej v motoskole vyucuje/vyucoval, ze pokud nedas Brno za 2:20, staci ti cestovne-sportovni gumy nafoukany 2,5-2,9!
Fakt bych chtel videt cloveka, co da Brno za 20 na cestovkach nafoukanych na 2,9. Hodne lidi si nedokaze ani predstavit, jakej je to fofr. To uz je cas, kdy se na motorku (gumy) fakt tlaci, ale jako takovym stylem, ze se ti seriovka na brzdach a vyjezdu porad vlni...
Ale holt Pepa je proste borec a urcite to umi, kdyz to rika!
E: Nejlepsi silnicni guma je pirelli rosso corsa, pak uz jen ubirate a delate kompromisy...
Naposledy editováno 20.11.2014 14:47:03
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na litra
SLEEPER píše: Hosi, komu staci cestovni gumy na litru, ten by mel okamzite vymenit motorku!
O gumach jsem tu psal hodne moc a uz se opakovat ani nechci, jen si rikam, proc na ty motorce jezdite, kdyz se na ni jen trapite?
Do placu tu padly nejaky nejaky Bridge.... BT016 - jedny z nejlepsich "sportovnich" gum na vodu, ovsem na suchu (horky leto) nebo na okruh je to nesmysl => vzdy je neco za neco.
Bridge S20 mi vydrzela 4-5 kol v Brne, nez jsem je prehral a zacaly klouzat a to jsem jel na RSV, kt. ma do 130PS!
Ovsem pak jsou tu lidi, jako treba Pepa Šiler ej. kej. ej. komár, kterej v motoskole vyucuje/vyucoval, ze pokud nedas Brno za 2:20, staci ti cestovne-sportovni gumy nafoukany 2,5-2,9!
Fakt bych chtel videt cloveka, co da Brno za 20 na cestovkach nafoukanych na 2,9. Hodne lidi si nedokaze ani predstavit, jakej je to fofr. To uz je cas, kdy se na motorku (gumy) fakt tlaci, ale jako takovym stylem, ze se ti seriovka na brzdach a vyjezdu porad vlni...
Ale holt Pepa je proste borec a urcite to umi, kdyz to rika!
E: Nejlepsi silnicni guma je pirelli rosso corsa, pak uz jen ubirate a delate kompromisy...
je spousta "litru" na ktere cestovni gumy staci
stejne tak si lidi porizuji motorky z ruznych duvodu a ne vzdy odpovida styl jizdy puvodnimu urceni motorky. Ale at si kazdy jezdi na cem chce ..
assassin píše: Sleeper: pilot power je asi taky neco obyc ne? Me to staci ... Ale zas muj litr neni srovnatelnej ani s moderni sestkou - takze snad menit motorku nemusim :)
PiPo je taky vyborna guma na vodu, na jarni a podzimni vyjizdky. Ovsem v lete pri sportovnim stylu jizdy je prehrejes i v provozu nekde v horach.
Veverčák> V podstate mas pravdu, at si kazdy jezdi na cem chce, ale at se mi ti smradi nepletou do cesty!
Ja treba jezdim jen SC1/2, jen ze ja nejsem ten srdickovej motorkar, co musi jezdit celou zimu apod. Pro me je sezona kveten - zari a jezdim jen, kdyz je fakt hezky a zaroven si chci jizdu uzit, proto zadny cestovni puky nechci/nesnesu.
Naposledy editováno 20.11.2014 16:08:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na litra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na litra
SLEEPER píše: Hosi, komu staci cestovni gumy na litru, ten by mel okamzite vymenit motorku!
Absolutni nesmysl. Spousta lidi ma litra proste jen na rychlou jizdu rovne. K cemu jsou jim supercorsy ? Kolik lidi jezdi i v provozu palici jako kdyz jedou most po 1:50 ? Pamatuju si z lidi co jsem pak videl na dromu neco zaject jen Fira.
SLEEPER píše: ]
Ovsem pak jsou tu lidi, jako treba Pepa Šiler ej. kej. ej. komár, kterej v motoskole vyucuje/vyucoval, ze pokud nedas Brno za 2:20, staci ti cestovne-sportovni gumy nafoukany 2,5-2,9!
Fakt bych chtel videt cloveka, co da Brno za 20 na cestovkach nafoukanych na 2,9. Hodne psi silnicni guma je pirelli rosso corsa, pak uz jen ubirate a delate kompromisy...
Pokud nebude extremni horko aby to prehral, a bude to na litru, tak to pujde. Kdyz jsem to dal na seriovy sestce ja, bez toho abych se dotknul kolenem zeme Za 2:30 to jde na sestce na silnichnich gumach odject s prstem v nose. Ale 2.9 bych zadek za studena nefoukal >:)
Jen je to podle me nerozumnej hazard. Proste ty gumy na okruh staveny nejsou, a tak se jako okruhovy nechovaj. Nejde o mensi grip, to clovek pokud umi krapet jezdit pod plynem cejti. Ale o nebezpeci prehrati. Zvlast v teplejch dnech s rozpalenou trati. To je vzdycky na okruhovejch dnech leteckej den na seriovejch gumach a lidi se desne divi. Ale tady se bavime o silnici.
Nevim jaky lidi na silnici potkavas ty, ale ja si stojim za tim ze 90 procent z nich ma lepifky jen proto ze "na supersport preci patri" a jen to bez uzitku nechavaj na asfaltu.
justyn píše: SLEEPER> Jezdím právě Pilot Power 2CT a jsem spokojen Nejsem závodník,někdy jezdím kochačku a taky i rád cestuju,tak SC je zbytečná S motorkou se netrápím,plná spokojenost a mašina mě přesvědčila,že jsem udělal dobře
Pokud je to tak, tak ok. Ja osobe vim, ze bych PiPo/Power Pure v lete v horach prehral a zrovna prehrata michelina ti uklouzne jak maslo, ale to musis jezdit treba jeden kopec nahoru a dolu jako magor, abys toho docilil....
A Brno za 20 s cestovni gumou nafoukanou na 2,9 nezajede, za tim si stojim!
A kdo nepotrebuje lepivky, at se na ty sportovni litry vysere.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na litra
Ozzy_ píše: Ja si treba myslim ze SS (sestka i litr) je na silnici k nicemu. A co lidi na nich jen na silnici jezdi
To bych zase netvrdil.Záleží kde jezdíš a co od toho chceš.Pokud chci letět do zatáčky bokem jedu na KTM pokud chci vzít za plyn na rovině tak nejede jak chci ani ten litr.
samozřejmě ideál by byl třeba Duke 1290 ale tam je jinčí cena než u jetýho SS proto je lidi tak jezdí
Naposledy editováno 20.11.2014 22:20:14
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na litra
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneu na litra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na litra
Ozzy_ píše: ... vidis Sleepere ? ...
Co mam videt? Pokud budes(te) brat v potaz nazor asfaltomrdalka (ted se nechci nikoho dotknout) za smerodatny, tak je to tezky.... Napr. jezdim litra, na nem Angel GP a jsem desne spokojenej, krasne to drzi... No co to je za hovadinu?? Ja zas treba jezdim tak, ze i v horach (v provozu) zezmolkuju slicky, takze treba ja zadny sport-cestovky mit vubec nemuzu.
Vyuzivam motorku k cemu je urcena, proto odpovidam, ze nej gumy na sportovni litry (do provozu) jsou rossocorsy.
Pravdu mam ja a pokud nekdo ma motorku na paradu, at si na ni obuje treba Savu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneu na litra
Jirka749 píše: Hodně lidí tady chválí ty supercorzy a mě by zajímalo v čem jsou tak dobré? Kámoš je oddělal na 999 po 2tis kilometrech. Nejel jsem je nikdy,ale na silnici je to podle mě zbytečné vyhození peněz když vemu ze na S20evo si dovolím jet to samé,ale s 2krat delší výdrži. Třeba sportsmart 2 na tom bude stejně jako ta S20.
Zacni neco jezdit a poznas to, vyse jsem psal, ze S20 mi na dromu do prehrati vydrzeli 4-5kol a to nebylo ani 25°C!
Stojim si ale za tim ze lip se uci urvanej zadek ustat na tvrdsich gumach nez hned na lepivkach.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35850 | Dnes v 00:17 psenap |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |