rád bych znal vaše názory na následující:
Mírná přestavba motocyklu, kdy se přední kapotáž posune o cca 15 cm nahoru, budou namontovány širší řídítka ( nebudou vlaštovky, budou "normální" řídítka běžných rozměrů ). Jde jen o větší pohodlí.
Jak je to s deflektorem na plexi? Je zvýšení plexi pomocí deflektoru v rámci jeho rozměrů a zdvihu "tolerované" nebo by mělo podléhat změně rozměrů v TP? Jak je to s "průhledností" plexi? Musí být plexi průhledné? (prodávají se i plexištítky extra tmavé nebo carbon)
Otázka: Bude to zvýšení kapoty a plexi v případě průseru průser? Co ta šířka řídítek?
Mám krmit úředního šimla? Nebo to ubastlit a v klidu spát?
Dík všem za věcné připomínky k tématu.
PS: chci se úředníkům vyhnout a spoléhám na toleranční "zavření oka" nad šířkou řídítek (závažíčka jsou různých druhů a rozměrů) a výškou kapotáže (turist. plexi a deflektory). Uvažuju správným směrem?
PS2: v TP je šířka motorky 640 mm, řídítka budou cca 850 mm. Je to problém?
Naposledy editováno 17.11.2014 11:17:18
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba - rozměry moto vs údaje v TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba - rozměry moto vs údaje v TP
mmks píše: (já byl se svým bastlem na STK a technik to hodnotil slovy "to je originál, to jde hned vidět" )
Byl slepej,nebo jen ožralej?
3 reakcí na tento příspěvek Přestavba - rozměry moto vs údaje v TP
Počkej, fakt tohle myslíš vážně? Na STK s metrem fakt nikdo nechodí, takovéhle blbiny se nikde neřeší. Centimetr sem tam nebo jiné plexi není přestavba. Řidítka a kapoty si dej jaké chceš kam chceš hlavně ať máš dobrý posaz, každému dle jeho zvyku. Já mám třeba uplně naopak všude zase co nejužší co můžu, bo jsou pohodlné, široké nechcu ani kdyby mi za to z fabriky platili...
Barva štítku a velikost je také uplně u prdele, jedině si hlídej ať to má všechno Ečka a hotovo. Technik kontroluje homologace, nešaškuje s metrem. Naopak s čímkoliv rozměrů sice správných, ale zbouchané doma na koleně bez homologací, tě klidně po zásluze vyrazí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba - rozměry moto vs údaje v TP
Čus, toho STK se až tak nebojím, ale kdyby byl náááhodou nějaký crash a někdo to pak dlouze zkoumal a měřil, tak by mohl mít plky. O to mi šlo.
Naposledy editováno 17.11.2014 12:14:57
Haesty píše: Byl slepej,nebo jen ožralej?
hned jak došel jsem ho ubil ukázkama všech homologací co tam mám (na tom jsem si naivně při stavbě bazíroval a myslel jsem, že o to jde). Nakonec jsem samozřejmě neprošel na gumě, protože jsem místo 200/50 měl 200/55.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba - rozměry moto vs údaje v TP
Dlouze zkoumat a měřit každý šroubeček dělají leda v amerických filmech. Zkoumá se do určité míry, lidi a laboratoř, co by zkoumala kyždý chlub, kvůli běžné mrdce za pár tisíc nikdo platit nebude. Jaký by to mělo prosímtě tak benefit? Pojištovna se snaží hlavně ušetřit, že.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba - rozměry moto vs údaje v TP
Vidím to stejně jako ty, jen tuším, že když bude v TP šířka 640mm a řídítka budou 850mm, tak se nějakej řiťopich po mně pěkně sveze...
Navíc furt je to bezpečnější varianta jak mít úzká řidítka a s kuframa pak mít širokou prdel. Spousta lidí háže kufry, brašny, cokoliv, rozměry tak mění samo také, a také neřeší.
Na naháči mám samo štítek temný jak uhel také
dj_hroch píše:
Počkej, fakt tohle myslíš vážně? Na STK s metrem fakt nikdo nechodí, takovéhle blbiny se nikde neřeší.
Tohle jsem si myslel také, než jsem poprvé přijel na STK. Technik vyšel rovnou s metrem. Byl jsem o 18cm širší, než bylo v TP. Takže jsem neprošel.
Byl to ale dovoz. V neměckém techničáku byla širší řidítka zapsána, takže jsem si udělal výlet do města, kde byl vystaven český TP. Tam mi to dopsali jako příslušenství. Jenže neupravili celkovou šířku vozidla. Tu mi zase upravili u nás na Městském úřadě.
Po tom celém jsem již dojel pouze na STK a dostal známku na 2roky.
A protože mě tohle celé zmohlo, tak jsem STK již poté nedělal a mám jí už 2 roky prošlou.
A motorkce je to jedno a mě taky. Jede se nám stejně.