Velký Strom 1000 je , podle mne, moc příjemná motorka. Vytýkají ji jedovaté brzdy, mají fakt rychlý nástup, ale to mi přišlo jako nejmenší problém. Stačí prostě brzdit jemněji..o co jde? Je docela lehká a při jízdě, proti 650, jenom o trochu méně obratná. Ale rozdíl je cítit. Taky moc nevibruje, nicméně víc, nežli malý Strom. Motor je příjemný, zrychluje i na šestku, proti 650 je tady rozdíl největší. Nicméně to samozřejmě, znamená i vyšší spotřebu. Asi také dříve odejdou gumy a vyšší budou i náklady na pokuty. Pocit rychlosti je na téhle motorce dost potlačený, profičet dědinu devadesátkou je jednoduché, mašina si přede jako kotě.
Abych to zhrnul,test jsem si docela užil. Mnohem více, nežli třeba na Ducati Multistrádě 1200, která mi naladěním motoru totálně nesedla. Když jsem se ale vracel na své Stromu 650 domů, bylo zřejmé, že se výměna konat nebude. Na cestování je malý Stromek příjemnější, lépe obratný, méně vibruje a pokud pojedu ve formaci s velkým Stromem, v pohodě mu budu stačit. 180 nám to jede taky a jak často pojedeme rychleji?
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000
edit. mám dojem, že to projížděl člověk,co sedlá starší model litra , takže test nový vs. starý
Naposledy editováno 12.07.2014 20:31:58
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000
Co vím (pokud kolem mě neproběhly), tak žádné nebyly. Rozhodně ovšem pochybuju že by nový litrový Strom porazil nové GS, v jiné kategorii než cena.
Jel jsem na něm pár desítek km, ale že bych v sobě našel tu odvahu říct, že ve mě nechal dojem větší než Multistráda, tak tedy nenajdu. Naopak. Nenechal ve mě nic. Multistráda tunu
vikik píše: Jo, maj ho dokonce k zapůjčení ve Vrbovce. Před nedávnem se už první dojmy po testovací projížďce objevily i na Stromkařským fóru....
edit. mám dojem, že to projížděl člověk,co sedlá starší model litra , takže test nový vs. starý
JJ, porovnaval to kluk, co jezdi na starsi verzi litra.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000
dj_hroch píše: Hej, velký stromek? On se i u nás prodává? Na stránkách se k němu Suzuki nehlásilo a co sem se díval tak snad kvůli emisím nebo jiné debilní chujovině se v Evropě poslední vyskytovaly 2007. Jestli budou konečně prodávat litrového stromka tak
Kde si byl poslední půlrok.....?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000
valasek píše: seikos> Seikos ...Když si pozorněji přečteš moje řádky , píši, že BMW GS 1200 se muselo sklonit ne před Stromem 1000, ale dokonce před starším modelem Suzuki DL 650. Dokonce 2x, navíc v testech organizovaných něm.časopisem Motorrad. Kdyby bylo lepší, jezdil bych na něm, s tím nemám problém. Ale malý Strom je (pro mne!) na cestování opravdu příjemnější, i když na parkovišti vypadá nepoměrně méně atraktivně Samozřejmě jsem vlastní zkušenost s BMW nemohl vynechat...
Pokud se nepletu, tak to testování tam bylo vztaženo k pořizovací ceně nového stroje, takže zjednodušeně, pokud motorka motorka za poloviční cenu jezdí zpoloviny tak dobře, tak je to vlastně stejně dobrá motorka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000
http://www.suzuki.cz...dy-motocykl-2012.pdf
valasek píše: Dave81> Ceny bývají komentovány, do bodování při srovnávacích testech se ale počítají (a ne pokaždé) jenom náklady na provoz. viz. test malých endur:
http://www.suzuki.cz...ykl-2012.pdf [/quote]
Tohle je ale jinej srovnávák, než si zmiňoval původně, 1200 GS v něm není, jde o úplně jinou třídu endur.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000
Ještě k testu litra. Nelíbí se mi,nejel jsem na něm. Oficiálnější testy nejsou tak rozjásané jak bych čekal, krátké recenze (jako jsi napsal ty) jsou plně rozporuplných dojmů...zajímalo by mě,jak na trhu uspěje...škoda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000
vikik píše: Už zase Alpenmasters - napsali to v Motorradu,tak je to pravda . Je dobře,že jsi se Stromkem spokojený,z toho co píšeš,jde vidět,že jsi se koupí trefil přesně do černého.Je to super mašina , a na svůj objem a pořizovací cenu nabízí neuvěřitelně hodně muziky. Je pravda,že jsem se při koupi nerozhodoval mezi 650/700 cendury,ale jestli spíš nakeda/polokapotu , nebo Stroma. Přesalpákům se to nebude líbit,ale ve své třídě je Strom prostě top. Myslím si ale,že do celkového hodnocení Motorradu prostě musela promluvit pořizovací cena,cena orig. příslušenství a podobné parametry...bohužel bych , jako spokojený vlastník , neřekl , že je V-Strom nejlepší. Dalo by se koupit líp. Otázka je za kolik a v jakém objemu . Občas mi některé (hlavně srovnávací) testy připomínají pozorování v laborce (včetně zohledňování nesmyslných parametrů). Na silnici to pak člověk vnímá jinak...
Ještě k testu litra. Nelíbí se mi,nejel jsem na něm. Oficiálnější testy nejsou tak rozjásané jak bych čekal, krátké recenze (jako jsi napsal ty) jsou plně rozporuplných dojmů...zajímalo by mě,jak na trhu uspěje...škoda
uspěje díky relativně nižší ceně než má konkurence. Na to jak je to mladá motorka, tak jsem jich v Dolomitech minulý týden potkal asi 4 kusy, což je dost
seikos píše: uspěje díky relativně nižší ceně než má konkurence. Na to jak je to mladá motorka, tak jsem jich v Dolomitech minulý týden potkal asi 4 kusy, což je dost
Souhlas, prodávat se to bude. Mě se začíná dokonce už i vzhledově líbit
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000
Vzhledem k tomu, že jsi seděl na obou Stromech, prosím o názor na posez a zalomení kolen, je to stejné ? Chtěl bych si koupit 650 ale pohodlí má vzhledem k věku přednost.
kilvah píše: valasek>
Vzhledem k tomu, že jsi seděl na obou Stromech, prosím o názor na posez a zalomení kolen, je to stejné ? Chtěl bych si koupit 650 ale pohodlí má vzhledem k věku přednost.
Jsou to naprosto rozdílné motorky.To si holt musí každý sám vyzkoušet.Ten vzhled je hrozně zavádějící.
valasek píše: seikos> Seikos ...Když si pozorněji přečteš moje řádky , píši, že BMW GS 1200 se muselo sklonit ne před Stromem 1000, ale dokonce před starším modelem Suzuki DL 650. Dokonce 2x, navíc v testech organizovaných něm.časopisem Motorrad. Kdyby bylo lepší, jezdil bych na něm, s tím nemám problém. Ale malý Strom je (pro mne!) na cestování opravdu příjemnější, i když na parkovišti vypadá nepoměrně méně atraktivně Samozřejmě jsem vlastní zkušenost s BMW nemohl vynechat...
jasně V strom 650 je za ty prachy bezkonkurenčně nejlepší moto!!
Naposledy editováno 16.11.2014 10:01:32
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki V-Strom 1000
650 má ohromnou výhodu, že v podobným objemu tu nic moc není. V litrovým segmentu je konkurence mnohem větší. Na rok 2015 navíc přijde facelift, kde dostane plus za drátěný kola (který lidi prostě chtějí), ale jinak to bude asi nemastný neslaný. Škoda, že nejspíš nepůjdou cestou dvou variant, ještě si pohrát s váhou, tlumiči, možná i rozměry těch kol. Něco na způsob F 700 GS vs F 800 GS by mu podle mě jenom prospělo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000
Naštěstí tam testují podobné motorky, žádné FJR na lesních cestách, i když o nich se tam píše poskrovnu.
Na začátek asi ještě napíšu, že Vstroma 650 jsem jezdil, projel s ním téměř celý Balkán cestou necestou a je to výborný stroj, na který hrozně rád vzpomínám. A vím, co máš ty naježděno, četl jsem tvoje cestopisy před koupí nebo možná po koupi toho mého. Měl jsem ho pěkně upraveného na takovýhle typ cestování (všechna sláva předchozímu majiteli). A teďka právě jezdím F 650 GS Twin.
BMW jede strategii, která se mu asi vyplácí jak u aut, tak u motorek. V základu toho člověk moc nemá, výbava je za příplatek. A i ten základ někdy není úplně dobrý, takže např. sedlo a parodie na plexi je k cestování fakt na houby. Na ty lesní cesty zase jasné plus, ale o tom ten test přes bulvární nadpis nebyl. Obojí se dá vyřešit k plné spokojenosti, dokonce s příplatkovým originálním vybavením.
Co mě vcelku zaujalo na bodovém hodnocení, přes ten malý závěrečný rozdíl devíti bodů, je prohra F 650 GS v položkách zrychlení/odstupňování převodovky a do očí bijící umístění zavazadel. Tím zrychlením se myslí ta akcelerace na šestku, kterou z toho ukázaného grafu opravdu nevyčtu? Ano, sice mám lepší kratší převod, ale jezdil jsem i na originálu a prostě těch několik kubických centimetrů je znát. Vůbec tohle hodnocení je zmatečný, s tím odstupňováním převodovky.
A teď k tomu umístění zavazadel. Pouhé dva body. Tedy ta malá šířka, téměř neznatelné držáky, klíč od zapalování i na všechny kufry, ty ve dvou různých velikostech objemu, krásně sedící na motorce a jejich tvarech, jak píší neznatelné za jízdy... Proč se to neodrazilo v tabulce?
Pokud by měl být VStrom nejlepší, protože vyhrál v testu, tak to opravdu nesouhlasím. Jenom z těchhle pár nejvíc do očí bijících příkladů jde vidět, že test by bodově mohl vyjít úplně jinak. Malá řečnická otázka - má dovozce Suzuki pořád tak silné slovo na velkém německém trhu, jako např. kdysi u nás Yamaha?
O plusech a mínusech jednotlivých motorek bysme mohli debatovat hodiny, proto se snad někde potkáme, na akci, u pivka a s úsměvem to můžeme probrat. A pokud jsi ji ještě nejel, dám ti rád k vyzkoušení mé GS (pokud ho ještě budu mít, chci zase přejít na boxera).
Last but not least - VStrom v testu byl nový model, F 650 GS právě končící model, který byl nahrazen F 700 GS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V-Strom 1000
Peacemaker píše: Šmarjá pano, někde nějací pisálci napsali, že VStrom je lepší než RT nebo FJR a je z toho univerzální pravda. Hloupost.
650 má ohromnou výhodu, že v podobným objemu tu nic moc není. V litrovým segmentu je konkurence mnohem větší. Na rok 2015 navíc přijde facelift, kde dostane plus za drátěný kola (který lidi prostě chtějí), ale jinak to bude asi nemastný neslaný. Škoda, že nejspíš nepůjdou cestou dvou variant, ještě si pohrát s váhou, tlumiči, možná i rozměry těch kol. Něco na způsob F 700 GS vs F 800 GS by mu podle mě jenom prospělo.
v strom 650 má obrovskou výhodu,je opravdu nemastný neslaný a proto univerzální. BMW je dle mého názoru dost slané .
Kdyby změnily váhu,tlumiče,kola a udělali verzi 700,800 už by nikdo malé bmw nekupoval
Naposledy editováno 16.11.2014 11:56:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom | DariusXT | 6 | 15.8.2024 v 19:01 Rooks |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |