1 reakcí na tento příspěvek KN filtre
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
Pokud někdo najede 6 tisíc za rok a papírový filtr ho vyjde na dvě stovky, tak se KN dle mého nevyplatí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
Barney píše: radim2> To pak jo, na cesťáku se to asi hodí.
Pokud někdo najede 6 tisíc za rok a papírový filtr ho vyjde na dvě stovky, tak se KN dle mého nevyplatí.
Hele to mas jako s ladakama - ty se nekdy vyplati?
assassin píše: Hele to mas jako s ladakama - ty se nekdy vyplati?
tak jestli někdo neřeší změnu ve funčnosti a chce jen ušetřit, KN se určitě vyplatí, to je jak lejt tam olej za 200 nebo 350.
Já zůstanu u papíráku, funkčnost je 100% a starost nulová.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
MichalR66 píše: Medved> Nejsou drazsi nez papirovy filtry? Delas si srandu? A vyhodu prani filtru nemyslim.
Nejsou MNOHONASOBNE drazsi.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
Medved píše: Nejsou MNOHONASOBNE drazsi.
tady se musím zastat mědvěda-na některé motorky jsou papíráky tak nesmyslně drahé,že koupě "ostrého" vyjde na stejno....,není to o ceně........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
callowsick píše: je potřeba brát do úvahy i tloušťku vrstvy, kterou musí vzduch projít - u molitanu je to mnohonásobně víc. KNka se tloušťkou filtrační vrstvy od papíru nijak extrémně neliší, takže nečistot musí zákonitě projít víc (dokud se postupně nezalepí špínou a nezmenší se tak jeho póry - ale tím zase ztratí svojí výhodu větší prostupnosti...).
každopádně pouhopouhá výměna filtru kus za kus nadělá spíš škodu, než aby to přineslo koně.
Samozřejmě, KN má zhruba stejnou tloušťku jako papír, ale větší díry a tenhle rozdíl dohání olejem. Molitan má otvory ještě větší, tak to dohání olejem a tloušťkou.
Jinak taky nejsem příznivcem KN. Jak jsem psal výše, rozladěný motor a ekonomická návratnost cca 80 000km + bordel z praní kolem (podle výrobce mimo km po roce) a kolik z nás to na jedné motorce najede.
Edit: Bráno na mou Suzuki SV. Papír 650kč, KN 2000kč + přípravky na praní.
Naposledy editováno 10.11.2014 11:26:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KN filtre
Moto - seriova R1150 GS/2003 s origo katem a vyfukem - K&Nko do original airboxu - prumerna spotreba dolu o 3 decky, motor taha v podstate od volnobehu a neprotestuje, ten znamej propad kroutaku ve strednim pasmu zmizel....
Auto - F Galaxy 2.0 SCTI - K&Nko do original airboxu, prumerna spotreba dolu o pul litru, motor jde ochotneji za plynem, jinak zadna zmena (ani hlucnost)....
3 reakcí na tento příspěvek KN filtre
Mám teď dotaz, musí se nové K&N rovnou napustit tim olejem respiktive ho vyprat? Nebo je uz nachystane k montazi? Popripade se olej aplikuje az s prvim pranim?
Jinak do motorky bych ho necpal bez ladeni a to ani do strikacky, leda s otevrenyma vyfukama a PowCo
Naposledy editováno 11.11.2014 11:54:15
tak možná jednoho koně a to objektivně nepoznáš. Jestli máš auto zkontrolované, tedy váha vzduchu, svíčky, atd. a skutečně je prostě pomalé, tak to radši za pár korun načipuj a hotovo.
Tady u té firmy jsme čipovali několik aut a jsou vstřícní a odvádí dobrou práci http://www.mereni-v...tm_medium=Parametr3. Udělají ti i měření na brzdě před a po.
Maartyy píše: K&N jsem ted objednaval do auta, je to sice motor (ne cele auto) BMW 2.0 nafta, ale ma jen 85kw a podle majitelu celkem poddimenzovane sání. Papírák má najeto cca 60k km a jde poznat ze auto je pri rozjezdu tezkopadne. Na to ze to je nafta tak musim celkem potrapit plyn a spojku abych mel na krizovatkach vubec sanci se z vedlejsi zaradit na hlavní. Tak doufám že se to zlepší.
to je divný že je auto těžkopádný když má filtr najeto 60 :)
1 reakcí na tento příspěvek KN filtre
Naposledy editováno 11.11.2014 13:00:29
Maartyy píše: Tak jasne ze je to tim starym filtrem, ale chci zkusit to K&N, nestoji zas o tolik vic nez obycejny filtr a nenajezdim zrovna malo, tak uvidim. Na chipovani mam vyhlidnute tdi fun tusim v karvine? Taky to ladi na brzde, ale mám auto spíš na dálnice než na hyper tuning tdi jak všichni ochcávkáři, kterym to stejne akorat huli a nejede.
tdifun je v českém těšíně-tenhle kluk svou práci opravdu umí,můžu doporučit
PS:moje oktavka nehulí a jede-taky jeho práce