globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Podložky pod ventily
 
15.2.2008 v 21:23
Zítra mě čeká kontrola a podle zvuku evidentně i seřizování ventilů na ZZR1100. Co sem koukal na mikrofiše, budou podložky, nikoli šorubky :-/ ... Nevíte někdo kde se daj objednat, případně nemátě někdo na výměnu ? Btw : Měl sem někde odkaz na jakési chytré německé stránky, kde byly u mašin napsaný předepsaný vent. vůle. Už nemám. Nevíte někdo, ať to nemusím zase hledat od začátku ?

Podložky pod ventily

15.2.2008 v 23:16 | Nahoru | #1
ja mam pet podlozek ze ZX9R, r.v. 99. Muzu ti je prodat za polovicni cenu novych podlozek. Myslim ze mam tloustky 3,00mm a 3,02mm, musel bych se podivat...

1 reakcí na tento příspěvek Podložky pod ventily

18.2.2008 v 16:52 | Nahoru | #2
Změřit vůle,když budou špatný,tak rozdělat a pak špekulovat.Pár jich povyměňuješ mezi sebou,zbytek nech dobrousil někomu na magnetce

1 reakcí na tento příspěvek Podložky pod ventily

20.2.2008 v 10:12 | Nahoru | #3
Což o to, už sem to párkrát dělal na jinejch mašinách, změřeno a popřeházeno už mám a právě bych jich pár potřeboval povyměňovat a nevím kde je sehnat. nechávat je brousit mi přijde jako prasárna vzhledem k upravovanýmu povrchu...tuším že cementovanej. Není to zrovna košér, rád si zaplatím ty 3 nový

(reakce na) Podložky pod ventily

20.2.2008 v 12:12 | Nahoru | #4
MrCaesar>V klidu si je nech nabrousit na požadovaný rozměr na magnetce,není to žádná prasárna....... Pro Tvůj klid je nech obrousit jen ze strany ke zdvihátku(obrousíš rozměr podložky,ten už stejně nebude platit)

1 reakcí na tento příspěvek Podložky pod ventily

21.2.2008 v 04:55 | Nahoru | #5
Mno jo, ale on je tu drobnej problém - pěkně sem se na to v klidu podíval, popřeházel si na papíře co šlo a zbyla mi jedna 235mm místo která potřebuju 240mm :-I

(reakce na) Podložky pod ventily

21.2.2008 v 07:00 | Nahoru | #6
Camča_v> von je průser v tom, že vyměnit půjde třeba jenom pět z nich a zákon schválnosti praví, že zbytek bude moc tenký:)))

Podložky pod ventily

21.2.2008 v 07:35 | Nahoru | #7
njn,ovšem zpravidla jsou potřeba podložky tenčí

Podložky pod ventily

21.2.2008 v 14:13 | Nahoru | #8
To jo. Logika velí, že se ventily "propadaj" a tudíž zmenšujou vůle, takže tenčí, jak říkáš... bohužel to u mě nějak neplatí a dva vantily tam maj vůli moc velkou, jinak vše OK... de to tak trochu popřeházet s těma co sou na spodní hranici vůle, ale tu jednu 240mm podložku prostě nikde nevykoumám a buď mi zbyde 235, nebo 230 :-/ Takže otázka stále zní : Kde se to dá koupit a jakápak bude asitak cena ?

Podložky pod ventily

21.2.2008 v 15:27 | Nahoru | #9
co třeba zkusit kawasaki?
cenu tipuju zhruba na kilo/ks

Podložky pod ventily

21.2.2008 v 16:47 | Nahoru | #10
S tím broušením, potvrzuji , já to udělal na své Mazdě 323(je tam stejný system) a pohoda.Jak je psáno, obrousit a otočit ji....

Podložky pod ventily

21.2.2008 v 16:56 | Nahoru | #11
Já jsem na Xj sundal hlavu a zavezl do servisu.Tam mi to seřidili a bylo.
Ty ventily byla jediná věc co mě na XJ štvala.

Podložky pod ventily

22.2.2008 v 23:14 | Nahoru | #12
taky mám kawasaki ZZR 1100 a čeká mě zrovna taky seřizování ventilů budu to asi dělat sám a poprvé tak snad to půjde, ale podlužky taky sháním. Jeden servis mě to prý udělá za 1000kč práce a 300kč za podložku tak uvidím. :\

(reakce na) Podložky pod ventily

22.2.2008 v 23:18 | Nahoru | #13
MrCaesar> píšeš že ti zbyla podložka 235 ale rozmezí je přece 180-240 ne? tak to přece nevadí ten 0.005mm. :o

Podložky pod ventily

23.2.2008 v 20:33 | Nahoru | #14
Už to mám za sebou s tím, že sem je popřeházej taknějak jak to šlo a je to. Jeden ventil se mi tam porád nezdá, ta 240 mi prostě chybí, ale už je to lepší Zítra eště olej + filtr, brzdovku, spojkovku a de se jezdit . Na servis kašli. Škoda 1000Kč a co mám zatím zkušenost, v servise Ti přemeřej vůle, daj to tak, aby to bylo v udávanejch mezích a tím to hasne. Nijak hrát si s tím určo nebudou, takže se to stejně bude ozývat. Navíc ZZR1100 to má tak hezky řešený, že na výměnu podložek ani nemusej dolů vačky. Je to práce na odpoledne. Zvládneš to sám, když budeš potřebovat radu, dej vědět... a kdyby Ti náhodou zbyly nějaký podložky, nebo bys třeba potřeboval na výměnu, dej vědět. Porád by se šikla 240. Jinak dorbná oprava : ZZR1100 má v servisáku rozsah podložek uváděnej od 200 do 300 setin mm.

Podložky pod ventily

23.2.2008 v 20:37 | Nahoru | #15
ciman : Ještě takovej drobněj dotaz - copak máš za verzi ? Máš "plnou palbu" 108kW, nebo něco škrcenýho ? Mám u sebe důvodný podezření na škrcenou verzi 75kW a potřeboval bych přesně vědět, kdyby to bylo, čím by to bylo... průměry hrdel seděj, podložky pod šoupátkama nejsou, trysky seděj. Jestli do motoru polezeš a vzpomeneš si, kdyžtak, prosímtě, vyfoť jak vypadaj Tvoje vačkový hřídele...de mi o tvar vačky, konkrétně doběžnou hranu

Podložky pod ventily

11.3.2008 v 20:59 | Nahoru | #16
Takže ventily hotový Je to celkem brnkačka. No škoda že jsi to čtu až ted, ale přišel jsem taky na to, že se nemusejí sundávat váčky.Jinak vůle výfuk je 0,18 - 0,24 a já tam měl 14,16,17,16,16,20,20,20 Sací je 0,13-0,19 a já měl 07,02,11,11,12,11,12,14. Ten sací 1 válec pravý ventil měl jen 0,02!! to je hnus!.
Už to je v pohodě brousil jsem podložky 4 podložky a to měly 2,65mm tak to jsem mohl vyměnit s tebou MrCaesar.
Ted motorka dokonce startuje i bez sytiče.Ale trošku mě lítají plameny do sání.
Ještě čekám na řetězovou sadu a raději udělám znovu sinchronizaci
když mám nové vůle.
Fotky pošlu jak najdu tvůj mail.Tady to neumím vložit.
Jinak mám psané 110kw a nevím zda je to zeškrcené, ale asi ne nebot ani R1 nestihá při rozjezdu

1 reakcí na tento příspěvek Podložky pod ventily

15.3.2008 v 12:41 | Nahoru | #17
Tak to je paráda :) Synchrony si raději udělej, to že startuje studená bez sytiče je mi spíš přijde jako známka a) příliš bohatý směsi b) rozhozený sychronizace, takže nějakej válec prostě saje o dost víc, takže se i dřív chytne. Nevím jestli nekecám, ale u každýho studenýho motoru podle mě musí kondenzovat palivo v sacím traktu a tím pádem potřebuje pro start určo bohatší směs naž za tepla. Jinak díky moc za fotky, mail je kdyžtak MrCaesar@centrum.cz ... překvapivě Tak ať to jezdí a hlavně hodně šťastnejch návratů domů ! Nejlépe přesně tolik, kolik je odjezdů

(reakce na) Podložky pod ventily

15.1.2016 v 23:56 | Nahoru | #18
MrCaesar> A zase to čtu pozdě . Jo máš pravdu motorka by neměla startovat studená bez sytiče. To už mám vyřešeny. Ani nevím, zda jsem ti poslal ty fotky. Motorka jezdí stále a je to můj mazel .Taky přejí hodně šťastných návratu domů! Děkuji..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist