2 reakcí na tento příspěvek lithiová baterie - zkušenosti?
Technicky Ti víc poví assassin, já jezdím první co dělal
e: přínos je jen úspora váhy, ale 4 kila jinde tak lehce nenajdeš ...
Naposledy editováno 05.11.2014 14:20:07
2 reakcí na tento příspěvek lithiová baterie - zkušenosti?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lithiová baterie - zkušenosti?
2 reakcí na tento příspěvek lithiová baterie - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek lithiová baterie - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek lithiová baterie - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lithiová baterie - zkušenosti?
radi5 píše: Nulové samovybíjení. Co do ní na podzim dobiješ, to tam na jaře najdeš.
co toto? stale mluvime o li-ion?
Self-discharge rate
8% at 21 °C
15% at 40 °C
31% at 60 °C
(per month)[
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lithiová baterie - zkušenosti?
např.: http://www.motorkar...tobaterie-21847.html
Naposledy editováno 05.11.2014 14:47:48
Naposledy editováno 05.11.2014 14:51:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lithiová baterie - zkušenosti?
Chceš jí kupovat, nechat vyrobit, nebo vyrobit? Určitě bych jí nekupoval hotovou.
Já bych hotovou nekupoval. Asi budeš mít větší motorku, takže potřebuješ 8 článků spojit dohromady 4 páry do série, a udělat vývody na baterku. Buď pěkným konektorem (já mám anderson), nebo na šrouby.
tady je prověřenej obchod kde ti je i spájej dohromady, pak už jen potřebuješ vývody a nějak to zabalit
Jen pro info proč se tak rozepisuju. Překecal jsem tenkrát assassina ať mi jednu udělá, trochu jsme k tomu bádali co a jak, ale technicky ti to řekne líp. Od tý doby jich už pár udělal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lithiová baterie - zkušenosti?
Stev píše: mám zkušenost s lifepo4 články, jen tu nejlepší. Už na to jezdím několik let. Háklivost jen na vybití do mrtva, to jí pravděpodobně zničíš, a taky nemá ráda chytrý nabíječky co dávaj impulzy při desulfataci. Životnost teoreticky dvojnásobná myslím.
Technicky Ti víc poví assassin, já jezdím první co dělal
e: přínos je jen úspora váhy, ale 4 kila jinde tak lehce nenajdeš ...
LiFepo4 podvybitím pravděpodobně nezničíš jako LiPo, ale tleskat Ti za to nebude. Samozřejmě by se měla nabíjet nabíječkou na LiFePo4.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lithiová baterie - zkušenosti?
radi5 píše: LiFepo4 podvybitím pravděpodobně nezničíš jako LiPo, ale tleskat Ti za to nebude. Samozřejmě by se měla nabíjet nabíječkou na LiFePo4.....
není třeba, jestli narážíš na balancování článků. Assassin to občas dělá, já nikdy a nemám problém Motorka to taky nenabíjí nějak extra. Nabíječku používám takový to levný trafo do zásuvky za 300, plně dostačující.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lithiová baterie - zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek lithiová baterie - zkušenosti?
Finta je v rozdilnejch napetich na clanek u ruznych konstrukci - LiPol maji cca 3,6V na clanek a pokud sestavis baterii ze 3clanku seriove - budes se pri palubnim napeti motorky (14V) pohybovat tesne na hranici plneho nabiti, ne za hranici = to se samozrejme baterce nelibi. Pokud bys ji sestavil ze 4clanku seriove - naopak zase pri palubnim napeti bude temer vybita.
U lifepo4 je napeti na clanek nizsi (kolem 3,2V) a kdyz udelas baterii se 4clanku tak pri palubnim napeti ses nekde kolem 80%nabiti baterie - tzn nemusis nic hlidat, baterie se neprebiji a presto je v ni dost energie pro start atd.
Pokud funguje ok nabijeni a nenechas nikde svitit svetla apod - tak baterka funguje trvale v rezimu 50-80% nabiti (po startovani klesne dejme tomu na 50, behem jizdy se se rychle dostane na tech 80 a tam se drzi) je vyzkousene ze pri tomto pouzivani se clanky proti sobe "nerozhodi" a nemusi se tudiz pri nabijeni "balancovat" jak tu opet znaji nekteri z modelariny a z pouzivani lipol baterii...
Pokud se baterka nejak hluboce nevybije (dejme tomu pod 10-11V) tak jde v pohode dobit baterkou na "gelovky" - libovolna nabijecka co udrzuje 14V - lidlovka treba. U tech drazsich nepouzivat desulfatacni program ....
Sklada se to z 2300mAh clanku od firmy A123 batteries, valecek prumer cca 20mm, delka asi 50mm - pro mensi motory staci 4clanky(start proud max kolem 120A) pro vetsi motorky davam dva tyhle 4clanky paralelne - tzn 4,6Ah kapacita, teoreticky 240A start proud. S tima uz jezdi soousta mistnich ducastistu, a snad vsichni TLkari :) nejstarsi ma stev - ta uz bude mozna 3-4roky stara?
Delal jsem jich celkem tak 30ks - registruju 3mrtve - vsechno jasek :)
Tady naky fotky: s988.photobucket.com/user/assassin_tl/library/LiFe
Dalsi dotazy klido sem, nebo PM
1 reakcí na tento příspěvek lithiová baterie - zkušenosti?
Za to hezky baleni a zaruku uz mi to prijde jako OK... ( shorai to nedela z tehle A123 clanku, ale maj svoje spesl clanky, vypadaj jako plastovy pytlicky, ostatni vyrobci co znam delaj z tech A123- ballistic batteries atd)
PETARDAK píše: Stev> Jj. u přestavby C.R. potřebuju schovat aku nahoru do "bobku" a tak vysoko mít 4 nebo 1kg už je znát
Ta Assassinovo baterka z 8mi článků má hluboko pod kilo nemůžu najít fotku na váze a prd si pamatuju čísla,ale tuším lehce přes 600g
Naposledy editováno 05.11.2014 20:28:12
2 reakcí na tento příspěvek lithiová baterie - zkušenosti?
Co říkáte na tuto značku - LP Battery ?
Přemýšlím, že jí šoupnu do Ducati - láká mě hlavně ta hmotnost.
1 reakcí na tento příspěvek lithiová baterie - zkušenosti?
Gugo: no on by se dal asi stvorit nejakej obvod pro nabijeni tech lipol - ale oni jsou stejne navic jeste nebezpecne- samovzniceni, takze asi celkem zbytecny...