Naposledy editováno 12.01.2021 12:22:10
n04r3d píše: proč? co se vám nelíbí na nových motorkách? design? na ten to přeci nejezdí
a racionálně vzato jakákoli nová motorka je ve své třídě vždy lepší než jakákoli stará motorka
"jak" lepší ? v čem ? Já myslím, že každý má jiné chuťě a jiné potřeby

Jezdim XX let na motorkách a měl jsem několik zánovních moto ( i půl roku "mladou") , tak mám i pár starších.
Aktuálně mám i "novou" motorku a shodou náhod stejnou třídu stejného výrobce: GSX1300R Busu a GS1000S 1979 . Busa pujde na jaře zas o dům dál, ale GSo nikdy neprodám- jízdu na něm, projev motoru (a pro mě i vzhled) žádná, opravdu žádná nová motorka (s řadovým 4válcem) mi zatím nenabídla a vzhledem ke směru vývoje tomu ani nevěřím. Dnes by nic takového nepustili do výroby (i to nové SR500 od Yamahy je dost uskříplé oproti původnímu modelu

Nehádám se, jen konverzuji

Ale zároveň chápu, že 100 lidí = 100 chuťí

ondrejj píše: Chtel sem poukazat na to, ze uz se tim zabyvaji i lide, kteri na morkach sami nejezdi, nemaji ani ridicak na moto, ale vozi bouracky (auta) z Nemecka,. I s takovyma sem se setkal,.
No tak ten, kdo koupi veterana od bazaristy v teplakovce, si snad i zaslouzi bejt vojebanej. Jeste lip, kdyz si na to pujci od Providentu




Naposledy editováno 31.10.2014 21:00:46

n04r3d píše: proč? co se vám nelíbí na nových motorkách? design? na ten to přeci nejezdí
a racionálně vzato jakákoli nová motorka je ve své třídě vždy lepší než jakákoli stará motorka
To klidně může být ten důvod, nový motorky jsou moc dokonalý a díky tomu trochu nudný. Musí se s nima jet neskutečně rychle aby si člověk tu jízdu trochu užil a neměl pocit že jede na 10% schopností motorky atd.
No a design k tomu má určitě taky co říct. Já i přesto že jsem mladej a nějaká nostalgie u mě nehraje roli tak mám mezi dnešníma motorkama problém vybrat něco co mi nepřijde vyloženě hnusný. Sice to na design nejezdí ale asi každej z nás je rád když má pěknou motorku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) veterány


mě zase docela pobavil vrak peraka za 63
http://motorky.bazos...typ-12-z-roku-50.php
a pařez za 40

http://motorky.bazos...0/Jawa-550-Parez.php
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) veterány
AngusCZ píše: Dolin> 175 kývačka za sto tísíc
mě zase docela pobavil vrak peraka za 63
http://motorky.bazos...typ-12-z-roku-50.php
a pařez za 40
http://motorky.bazos...50-Parez.php [/quote]
Což pobavit Tě to může, ale věř tomu, že kdo koupí, tak za dvacet roků neprodělá a budou to lépe z ůročené peníze než v bance, a můžete klidně říkat tomu člověku spekulant.
1 reakcí na tento příspěvek veterány

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) veterány
AngusCZ píše: Jako je jasný že něco na tom bude ale chtít za orezlýho péraka vytaženýho někde z prdele 63 tísíc je šílenství podle mě Ale nepochybuju o tom že si to kupce najde.
Jo kdyby byl s papírama tak možna, ale proč si nekoupit radši tohohle http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/826415-350-18-perak.html , dám 7000 navíc a nemusím na něj šáhnout
Naposledy editováno 02.11.2014 15:25:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) veterány
PEPAFJR píše: Což pobavit Tě to může, ale věř tomu, že kdo koupí, tak za dvacet roků neprodělá a budou to lépe z ůročené peníze než v bance, a můžete klidně říkat tomu člověku spekulant.
Ten kdo si to kupuje, tak určitě myslí 20 let dopředu

1 reakcí na tento příspěvek veterány
..a takový motor je dnes za 30000 Aukrem v pohodě. V tomto stavu.
Zbytek je dnes rám 4500, blatník zadní 5000, přední 3500, nosič litr,...a si na 45000. + drobotina jako kola 1000, tlumiče 1500, řídítka 1500, přední vidle 2000,-...osy, páčky.....
Bohužel je to boj,...ale dá se samo kupovat a shánět i rozumě, já sem moji 350/18 doskládal a dostal na noty za 35000 (včetně laku, GO a chromu teda).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) veterány
PEPAFJR píše: Což pobavit Tě to může, ale věř tomu, že kdo koupí, tak za dvacet roků neprodělá a budou to lépe z ůročené peníze než v bance, a můžete klidně říkat tomu člověku spekulant.
Já si tím zas tak jistej nejsem. Myslím, že masivní zájem o veterány (nebo spíše yongtimery) je způsobenej módní retrovlnou, která už pár let běží ve všech odvětvích. Ta, podle mně, způsobila ty nesmyslné ceny. Jako každá módní vlna i ta retro za nějaký čas opadne, tím klesne i zájem o staré věci a ceny těchto youngtimerů zase klesnou na reálnou hodnotu...Můj názor...
2 reakcí na tento příspěvek veterány

Možná to mají lidi fakt jenom jako investici. Možná to mají, protože Franta má taky starou motorku. Fakt nevím ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) veterány
Wenca24 píše: Já si tím zas tak jistej nejsem. Myslím, že masivní zájem o veterány (nebo spíše yongtimery) je způsobenej módní retrovlnou, která už pár let běží ve všech odvětvích. Ta, podle mně, způsobila ty nesmyslné ceny. Jako každá módní vlna i ta retro za nějaký čas opadne, tím klesne i zájem o staré věci a ceny těchto youngtimerů zase klesnou na reálnou hodnotu...Můj názor...
tak to ani omylem
1 - bude na tom jezdit syn, synovec, kdokoliv co má bábovičky vedle na písku,..... YRealita je to tohoto z 95% taková že mě to za 5000 neprodá ale zeptám se ho na to za dva roky a ,..No ono si to vzal pán,.a mi za to hajzl nedal ani korunu. Prej že se na to prva mrkne a pak se už neozval,....
2 - že to má strašnou cenu ta kývačka 356 z roku 1953, protože je to origo! Sice to má předek z Deluxe 450, nádrž a kastlíky z panelky, nemá to spínačku, nejede to a je to z roku 1957, ale origo to je!! Tak to bylo! Tak to Jawa dělala.
Sice to má TP, ale je to registrované na MNV Kyjov ještě z roku 1967 a noty stejnak nemá u sebe. Protože jak se nastěhoval do baráku co postavil (1976) tak je nemůže najít a Franta Hvizopizdka co mu to prodal už je od roku 1988 na pravdě boží,...
3 - Sice už o to měli dva zájemci zájem, Ti co mají doma už 7! motorek i staré auto a nabízeli mu 8000 a 9000, ale přesto že je vidí defakto denně, se už dál nehlásí a nikdo jiný nevolal, ale on to níž nedá.... přeci synovec!




Věc druhá je že to podobní zrenovují tak jak to je, a udělají paskvila co potom nikdo kdo má seriozní zájem nechce protože to je složenina všehomožného. Nejlépe to potom prohlásit za expotr a rarytu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) veterány
ZombiRider píše: Ten kdo si to kupuje, tak určitě myslí 20 let dopředu
Takže když jsem před 20 lety za pár šupů sehnal kolem 60 motorek a nyní mají v průměru cenu kolem 25 000 Kč za kus. Tak jsem vůl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) veterány
PEPAFJR píše: Takže když jsem před 20 lety za pár šupů sehnal kolem 60 motorek a nyní mají v průměru cenu kolem 25 000 Kč za kus. Tak jsem vůl?
Já to myslel tak, jestli jsi při té koupi myslel co bude za dvacet let.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) veterány
ZombiRider píše: Já to myslel tak, jestli jsi při té koupi myslel co bude za dvacet let.
No myslel jsem,že na tom nikdy nemohu prodělat. Ať za dva roky či dvacet let.
FiffiQ píše: Mě by zase zajímalo, kde všechny ty motorky jsou. Že se v poslední době kola prodeje veteránů i "starých motorek" hodně roztočila je jasné. Ale jak jezdím, tak na silnicích je téměř nevidím. Občas jedou nadšenci na Stadionech, Prasatech, osaměli jezdci na Pérácích, Cčkách nebo mladších Jawách, ale jinak ty zástupy veteránistů prostě nevidím ... a to jezdím každý den.
Možná to mají lidi fakt jenom jako investici. Možná to mají, protože Franta má taky starou motorku. Fakt nevím ...
Jo, to by mě také zajímalo. Jenom za letošní rok jsem potkal tolik starých motorek, že by mi stačily prsty jedné ruky. Sám jsem jezdil (když bylo hezky) prakticky denně v nejrůznější časy. Ale ať už na motorce nebo v autě, potkal jsem pár veteránů, dokonce tak málo, že si přesně pamatuji co to bylo (x2 kývačka, 1x pérák, 1x kalif, 1x 634 a 3x fichtl). To při těch cenách a tedy obrovském zájmu je opravdu...zvláštní.
1 reakcí na tento příspěvek veterány
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) veterány

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) veterány
Většina je jich nasyslených v skladech. Já jsem už viděl sklady i o sto kusech a to v pohodě. Vtěšina lidí co sem byl tak nějak má jeden až ....desítky, dvacítky,... kusů prostě doma,... Vlastně já taky.
Ale sem tam se to vytahuje na srazy. Já když se sem tam projedu tak potkávám i větší skupiny 3-5ks pospolu....
Nadruhou stranu chápu, že když má jeden člověk desítky strojů, tak to neujezdí ani kdyby se rozkrájel. Sám mám strojů 5 a jezdím na jednom.

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CB 550 - Nechce točit Honda CB 550 | Thiacomo | 7 | 2.4.2021 v 20:19 Eastrider |
Prosba o pomoc Honda cb550 ventily Honda CB 550 | pari | 28 | 3.5.2019 v 17:40 krokoš |
Rovnání vidlic Honda CB 550 | Merouš | 3 | 19.2.2019 v 21:53 Merouš |
Dovoz seškrcené motorky ze zahranič... Honda CB 550 | Fojes | 10 | 12.11.2018 v 21:26 Fojes |
Honda CB 550 Four - indukční cívka/... Honda CB 550 | Adis | 3 | 14.11.2015 v 20:28 Vítězslav_Máří |