globalmoto_kveten





Téma: Nesnáším Brisky
 
2.11.2014 v 19:36
Taky vám tak rychle odcházejí svíčky Brisky?? Mě jak na moto i na veteránech tak i na zahradní technice zlatý starý Palky kdybych neměl zásoby starejch československejch svíček tak bych asi brečel jaký máte zkušenosti s briskama?

Nesnáším Brisky

2.11.2014 v 19:37 | Nahoru | #1
vymenil jsem NGK za brisk, najeto cca 5000km a spokojenost

1 reakcí na tento příspěvek Nesnáším Brisky

2.11.2014 v 19:40 | Nahoru | #2
Nevím no ale Ngk taky moc nevěřím

Nesnáším Brisky

2.11.2014 v 19:53 | Nahoru | #3
není to svíčkama. Může za to slabá jiskra, nebo seřízení.

Nesnáším Brisky

2.11.2014 v 19:55 | Nahoru | #4
brisky jsou dobré svíčky.tam problém není.možná špatně zvolená tepelná hodnota,nebo typ jiskřiště...

1 reakcí na tento příspěvek Nesnáším Brisky

2.11.2014 v 19:56 | Nahoru | #5
Pokud je to moc bohatý tak ty svčky odejdou o hodně dřív, už nejsou moc stavěné na nedokonalou přípravu směsi u třeba špatně seřízených karburátorů

Nesnáším Brisky

2.11.2014 v 20:04 | Nahoru | #6
Oni ty převodní tabulky taky asi stojej za prd.. Měnil jsem palky za Brisky podle tabulek a stejně ty starý svíčky vydržej víc

1 reakcí na tento příspěvek Nesnáším Brisky

2.11.2014 v 20:33 | Nahoru | #7
Ve tvym veku mit tyhle nazory ze driv bylo vsechno lepsi a poctivejsi.. podej si ruku s JMK, stejnej debil :D

Nesnáším Brisky

2.11.2014 v 20:43 | Nahoru | #8
S Brisky žádný problém, pouze s NGK jsem řešil už plno potíží...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesnáším Brisky

2.11.2014 v 21:25 | Nahoru | #9
Martin507> říkám snad že bylo všechno lepší?? Pouze jsem se zmínil o svíčkách Pal a to těch mluvím z vlastní zkušenosti... Takže nevím co máte za náladu pičovat do ostatních...

Naposledy editováno 02.11.2014 21:28:02

(reakce na) Nesnáším Brisky

8.11.2014 v 21:33 | Nahoru | #10
Staré PAL mám v Octavii a jezdí jako nová. V motorce jsem měl NGK, ale vyhodil jsem je a Brisky je nahradily více než lépe. Tak tedy Brisky jsou dobré. Podle mně.

Nesnáším Brisky

8.11.2014 v 21:38 | Nahoru | #11
NGK uleješ a konec, Denso lepší, akorát moc poslední dobou nejsou, BRISK JE BLBUVZDORNÁ SVÍCE

1 reakcí na tento příspěvek Nesnáším Brisky

8.11.2014 v 21:51 | Nahoru | #12
Brisky se padělají, jsi si jistý že máš originál?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesnáším Brisky

8.11.2014 v 21:53 | Nahoru | #13

peteRR9 píše: Brisky se padělají, jsi si jistý že máš originál?



to myslíš vážně?
Nebude to takový ufo jako pančovanej olej? každý to ví, ale nikdo ho neviděl

(reakce na) Nesnáším Brisky

11.11.2014 v 14:12 | Nahoru | #14
o5zpět> ano, dokonce byla i aféra přímo na veleterhu tady, sice už je to sjc 8 let, ale i tak jsou nejspíš dodnes na trhu

Nesnáším Brisky

11.11.2014 v 17:10 | Nahoru | #15
Čau, já mám větší zkušenost na 250 tam jsem měl Brisk,jezdilo to startovalo, ale navydržela tak dlouho jak NGK,na mopedu jsem jezdil Denzo motor trochu naladěnej a ty nemaj chybu a na Triumphu NGK,ale dal jsem na zkoušku Brisk mám najeto 200km a bez jedinýho problému jede to perfektně takže spíš až bude víc km uvidíme, ale určitě to bude o seřízení směsi , ventily atd...nebál bych se toho na Brisku stránkách máš katalog s osazením takže v pohodě..

Nesnáším Brisky

11.11.2014 v 21:33 | Nahoru | #16
Já mám zas teorii, že Brisk testuje na tom našem obohaceném benzinu těmi ekosajrajty a uzpůsobili těm sajrajtům jiskru, kdežto tam kde vyrábí svíce jiní výrobci, tyto ekosračky v benálu nemaj a proto těm jejich svícím ten náš patok co si lejem do nádrží vadí a dřív odcházej, u mě NGK vydržely sotva 10000 a Brisk dal 20tkm bez problému, i starty u TLR byly v pohodě, tak na podruhý max., u NGK až třetí start za studena, prostě TLR no

Nesnáším Brisky

11.11.2014 v 21:37 | Nahoru | #17
Na Brisky v motorkách obvykle najedu 30.000km než je stále funkční vyměním, protože zvenčí jsou rezavé, zevnitř mají dost opálené elektrody. Nevadí jim spalování velkého množství oleje ve vykurveném motoru. V dobrém motoru mi ale tolik vydrží i NGK. NGK se ale dá snadno ulejt třeba jen zapomenutým sytičem a po vypálení stejně už moc dobře nefunguje. Ulejt Brisk jde těžko a když už se mi to povedlo, po vypálení nad plynovým vařičem vždy fungovala jako nová další minimálně desítku. Definitivní zničení svíčky se v životě povedlo snad jen vadou zapalování - velmi slabá jiska např vinou špatné cívky. Svíčky jiných značek jsem nezkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nesnáším Brisky

12.11.2014 v 08:54 | Nahoru | #18
Endrew111>

A na jaký moto ty Brisky dáváš??

Nesnáším Brisky

12.11.2014 v 09:25 | Nahoru | #19
hele ja nevim, do felicie 1,3MPi- LPG jsem cpal uplne obycejny Brisky za asi 40,-/kus a optimalne chodily cca 12-15tis.km pak uz bylo znat ze to neni ono,studeny to chodilo na 3,po vymene zase vse super! tak jsem to zkusil aplikovat i do VW Polo 1.4 mpi 44kw a popravde uplne na <-> stary NGK chodily, po vymene za Brisk to jelo vecne na na 3 chcipalo,cukalo, a to tam byly dany dle osazovaci tabulky asi za 120,-/kus tak jsem asi po mesici novy Brisky vyhodil a poridil doporuceny original platinovy NGK a vse OK... za me teda do urcitych motoru Ok ale ne vsude

Naposledy editováno 12.11.2014 09:27:11

(reakce na) Nesnáším Brisky

12.11.2014 v 17:37 | Nahoru | #20
PajaZR> jawa 555, škoda 1203 a pojezdovka sekačka... Na tej 1203 vydržej strašně málo..

Nesnáším Brisky

17.11.2014 v 21:12 | Nahoru | #21
já na všech strojích jezdím brisky a úmrtnost minimální, na třindě už najely cca 12tis km, na stadionu 7tis, na druhým stadionu 4tis, na třetim stadionu 2tis, na simsonu 15tis, na druhym simsonu 5tis, na třetím simsonu 4tis, na číze 5tis a všechno to jezdí furt bez problémů... Jenom jednou sem na stadionu v 6tis zklepával kontakty a furt to jezdí. Je to hodně o seřízení. Třeba u jedný třindy co sem tu měl tak tam odcházely svíčky poměrně rychle, každých 100km jedna svíčka, zřejmě špatně seřízená směs.

(reakce na) Nesnáším Brisky

17.11.2014 v 22:14 | Nahoru | #22
kutilsro> svíčky dobrý,blbá údržba a obsluha
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist