paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru
28.10.2014 v 23:36
Zdravím mám dotaz.
Před pěti lety jsme koupili asi za 2 tisíce na burze oranžového pionýra. Sice vypadal strašně ,ale jezdil hezky. S tátou jsme tedy sehnali červené plechy a nalakovali jsme je a asi 3 roky spokojeně jezdil a i pěkně vypadal/vypadá.
Bohužel už přes rok je nepojízdný a já bych ho zase rád uvedl do stavu pojízdného :). Krásně chytne na druhé našlápnutí, ale neskutečně řve, jako kdyby si sám přidával plyn. Soused nám řekl, že to může být spojené s karburátorem a že by to prý mohl dělat plovák (taky se tam neskutečně uchcává benzín)
Proto jsem tedy koupil plovák a dal ho tam, jenomže problém stále přetrvává..Neskutečně to řve a já nevím co s tím..
Tímto váš žádám, zda byste mi neporadili, co by to tak mohlo být a jak z toho ven.
Za každou možnou radu budu rád :) Děkuji moc :)

Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 00:06 | Nahoru | #1
Dej si tam vejfuk

Naposledy editováno 29.10.2014 00:07:00

1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 00:17 | Nahoru | #2
Žádám tu o rady a ne o stupidní humor, kterej neni ani vtipnej..
Výfuk nemá se samovolnym přidáváním plynu absolutně žádnou souvislost..

Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 00:18 | Nahoru | #3
Gufero na klice, saje si falešný vzduch a proto jde do otáček.
Pokud ti chodí plynové lanko a plovák jak má, tak je to tímhle.

Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 00:21 | Nahoru | #4
*dva_hrnce a jak to mám dát do pořádku, prosímte? :) mimochodem díky

Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 00:26 | Nahoru | #5
Sundat spojkovy viko, sundat primární převod a vyměnit to gufero na klice. Potom to samy z druhy strany, sundas víko zapalování, vyndas stator (nebo jak se to jmenuje, prostě tu konstrukci, uděláš si taky značky kvůli předstihu) a sundas magneto a vymenis gufero.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 00:28 | Nahoru | #6

Milan009 píše: Žádám tu o rady a ne o stupidní humor, kterej neni ani vtipnej..
Výfuk nemá se samovolnym přidáváním plynu absolutně žádnou souvislost..


To vím taky, ale to řvaní by tím mohlo být ne????????? ............jinak je těžký někomu radit, když nemá pojem co je gufero, pak jsou tu ty otázky co, jak proč a nakonec to stejně radši někomu dáš.

Naposledy editováno 29.10.2014 00:30:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 00:49 | Nahoru | #7

ZombiRider píše: To vím taky, ale to řvaní by tím mohlo být ne????????? ............jinak je těžký někomu radit, když nemá pojem co je gufero, pak jsou tu ty otázky co, jak proč a nakonec to stejně radši někomu dáš.



To s tim řvaním by s tím souviselo, ale kdybych tam neměl rozepsaný přesně jak se to projevuje :D
No vím co je gufero, ale nikdy jsem s tím nedělal jsem 16letej amatér.. :)¨

(reakce na) Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 01:13 | Nahoru | #8

Milan009 píše: To s tim řvaním by s tím souviselo, ale kdybych tam neměl rozepsaný přesně jak se to projevuje :D
No vím co je gufero, ale nikdy jsem s tím nedělal jsem 16letej amatér.. :)¨


By bylo fajn vzít si k sobě někoho kdo to umí, aby ti koukal na ruce a případně ti poradil, at zbytečně neudeláš nejakou botu.
Fichtla snad umí opravit kazdy komu je nad 30let, vsak jsme na tom driv jezdili všichni..

1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 08:16 | Nahoru | #9
Nejdriv bych se podival na soupe, jestli nevisi v horni poloze. Co je to soupe? Takovej bazmek uvnitr karburatoru co k nemu vede lanko od plyn. Kdyz hnes plynem, musi se hejbat to soupe.
Pak by se to chtelo podivat i na jehlovej vatentil ovladanej plovakem.Pises o bordelu z benzinu. Ventil nedovira a karbec se uchcava!
Kdyz se podivas na YouTube a zadas si Jawa 50, nebo Pionyr, najdes tam spoustu videonavodu, napr pro karburator tady:

Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 08:36 | Nahoru | #10
Hlasitost a vysoke otacky jsou rozdilne pojmy. Takze formuluj presne, kdyz chces presnou odpoved. Tata ti s tim nepomuze kdyz jste spolu uz vymenili i plechy?

Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 08:46 | Nahoru | #11
gufero na klice sice dělá bordel...ale nikdy ti nevytočí motor do plných....,navíc to pak špatně chytá,tam bych problém nehledal.

na 90% je to v karburátoru,případně kombinací přelitého karbcu a vadného gufera...,dej to někomu,kdo tomu rozumí,není to nějak extra složité,ale to operace slepého střeva taky ne.....



Naposledy editováno 29.10.2014 08:47:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 09:02 | Nahoru | #12
sered> No vidíš, píšu plovak a myslim šoupě

1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 09:05 | Nahoru | #13
Co postelovat trosku volnobeh?

Jestli si dobre vybavuju karburator od pina,tak mel 2 trisky a mezi nima se steloval volnobeh na trisce s pruzinkou.

Osobne bych to hledal nejdriv v karburatoru,ale kdyz poradne nevis kam sahnout,tak se zeptej treba taty,dedy,strejdy.....
Jak bylo vyse psano,skoro kazdy nad 30 let s pinem ma zkusenosti...

(reakce na) Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 11:13 | Nahoru | #14

Slídil píše: Co postelovat trosku volnobeh?

Jestli si dobre vybavuju karburator od pina,tak mel 2 trisky a mezi nima se steloval volnobeh na trisce s pruzinkou.

Osobne bych to hledal nejdriv v karburatoru,ale kdyz poradne nevis kam sahnout,tak se zeptej treba taty,dedy,strejdy.....
Jak bylo vyse psano,skoro kazdy nad 30 let s pinem ma zkusenosti...



I mladší umí poradit pinckem, vysoký otáčky = seklý šoupě , netěsnosti mezi karbcem a motorem.
Gufera hlavně potrápí v jízdních vlasnostech netáhne , nejde naštelovat volnoběch , bohatost směsi, blbě startuje. CHYTNE takřka hned a jde do táček sám z 99% seklý šoupě nebo saje kolem kolínka a netěsnící jehlový ventil v karbci! PS: těsnost kolínka ověříš vypni benzín a foukni na kolínko lak na vlasy, brzdový čistič,startovací sprej apod. zablafá motor. přetěsnit!

(reakce na) Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 11:49 | Nahoru | #15

dva_hrnce píše: sered> No vidíš, píšu plovak a myslim šoupě


psal jsem o soupeti a jehlovym ventilu ovladanym plovakem!

1 reakcí na tento příspěvek Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

29.10.2014 v 18:45 | Nahoru | #16
sundej lanko ze soupatka poradne ho tam nasad a nakopni pokud jehla zapadne nemuze rvat na plny tocky pak je chyba nekde na lanku nebo jehle dej ji na posledni drazku aby zapadla co nejhloubs pincka sem daval po slepu rozborky zborky ale ze by gufera meli vliv na vysoke otacky do max vetsi blbost sem neslysel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

30.10.2014 v 08:48 | Nahoru | #17

chali01 píše: sundej lanko ze soupatka poradne ho tam nasad a nakopni pokud jehla zapadne nemuze rvat na plny tocky pak je chyba nekde na lanku nebo jehle dej ji na posledni drazku aby zapadla co nejhloubs pincka sem daval po slepu rozborky zborky ale ze by gufera meli vliv na vysoke otacky do max vetsi blbost sem neslysel



Gufera na klice se měni, když ti jede moto v otáčkáchk a nemá sílu. Ty gufera od nova nějak rychle vytvrdli asi špatná guma z výroby. Tlaky jdou kolem kliky pryč. Otáčky mi zvedali špatný bovden. Stačilo hýbat s bovdenem a lanko se uvnitř špónovalo a fichtl šel do otáček. Viděl bych to někde okolo toho karbecu a lanka.

Jinak je dobře, že se i dnešni mladí kluci zabívají motorkama, v tvojich letech už jsem přecházel na 250tky a začal jsem s tátou opravovat auta. Dnes to umí hovno akorát čumět do compu a honit machry.

Tak ať se daří.

(reakce na) Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

30.10.2014 v 18:14 | Nahoru | #18
AnihilatorCZ> svata pravda prikl. muj mladej automechanik dal sem mu vymenit cepy rizeni za chvili volal ze nejde vyrazit ze do toho busi jak vul a nic tak sem ho jel trochu vyskolit rikam je to voe kuzel to nejde na to mlatit ze zhora vemu dve kladiva proti sobe bouchnu do ramena proti sobe a cep hups a byl venku cumel jak vul rikam hovno vas tam uci ale cas a praxe te nauci a pamatuj neznam slovo nejde slo to tam musi ven

(reakce na) Jawa Pionýr- neskutečné řvaní motoru

30.10.2014 v 22:20 | Nahoru | #19

AnihilatorCZ píše: Gufera na klice se měni, když ti jede moto v otáčkáchk a nemá sílu. Ty gufera od nova nějak rychle vytvrdli asi špatná guma z výroby. Tlaky jdou kolem kliky pryč. Otáčky mi zvedali špatný bovden. Stačilo hýbat s bovdenem a lanko se uvnitř špónovalo a fichtl šel do otáček. Viděl bych to někde okolo toho karbecu a lanka.

Jinak je dobře, že se i dnešni mladí kluci zabívají motorkama, v tvojich letech už jsem přecházel na 250tky a začal jsem s tátou opravovat auta. Dnes to umí hovno akorát čumět do compu a honit machry.

Tak ať se daří.



Díky :) Ještě vlastním Jawu 125 travel a do budoucna si chci nechat postavit jawu 350 californian, ovšem všechno je otázka peněz.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr špatně startuje dusí se Jawa 50/21 Pionýr RiderofNSR125 9 7.6.2024 v 22:03 petr.machy
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78


TOPlist