Tak jsem koukal na oleje, klasifikace, specifikace a vypadá to, že nejnovější Mogul
https://eshop.paramo...ti_moto_4t_10w40.pdf
je stejně dobrý, ne-li lepší jako oleje zahraničních značek.
Máte s ním někdo praktickou zkušenost? Mám choutky ho do Ninji nalejt
P.S. neřeším cenu, ale pokud je domácí olej stejně dobrý, tak bych do něj šel..
fidlimydli píše: Vzhledem k tomu, že se v rámci jedné specifikace mění jen obrázek na obalu a tvar flašky, je to motoru celkem jedno. Všechny olejářské firmy kupují stejnou bázi a aditiva pro všechny vyrábějí jen dvě firmy na světě.
Kluzné vlastnosti jsou tak závislé pouze na sloganu na obalu a cena na množství reklamy.
Jinak Ti samozřejmě každý výrobce doporučí v žádném případě neměnit značku oleje, pokud používáš tu jeho.
tohle je blbost, i kdybych nerozporoval že aditiva vyráběj dvě firmy na světě, tak jich bude asi víc druhů ne? Nehledě na základový oleje kterejch se používaj 4 třídy, žádný že se používá stejná báze ...
Naposledy editováno 16.10.2014 19:43:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
Velos píše: Já jsem viděl v Mostě na okruhu Brože s Kawou ZX6R.Pak na stránkách Mogulu psali, že pro ně testuje ten jejich olej.Jestli ten olej tam měl, tak bych se nebál.Dával tam tomu neskutečnej cajk. 1:41 kolo.
To ale neznamená, že testujou ten olej z hlediska životnosti motoru pro cestovní motorku. Tady mají asi ten motor častěji rozhozenej, než většina bajkerů na běžný silnici, ale tím nechci říct, že je ten Mogul špatnej, oleje v týhle kategorii mají hodně podobný vlastnosti, ne-li stejný. Můj názor je dávat motoru to, co doporučuje výrobce, na tom oni ten motor vyvýjejí a testujou nebo je to jinak? A ty ceny jsou hodně podobný skoro u všech , já leju Shell, taky něco okolo 200 za litr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
mar36 píše: To ale neznamená, že testujou ten olej z hlediska životnosti motoru pro cestovní motorku. Tady mají asi ten motor častěji rozhozenej, než většina bajkerů na běžný silnici, ale tím nechci říct, že je ten Mogul špatnej, oleje v týhle kategorii mají hodně podobný vlastnosti, ne-li stejný. Můj názor je dávat motoru to, co doporučuje výrobce, na tom oni ten motor vyvýjejí a testujou nebo je to jinak? A ty ceny jsou hodně podobný skoro u všech , já leju Shell, taky něco okolo 200 za litr.
Dobrá úvaha to je přesně to co řeším u toho Motulu double ester,může být špička ale pro motory který mění píst každý týden ne-li den a točí 15000ot/min.Co se týká předepsaných olejů výrobcem - třeba u 800gs je to Castrol GPS 10w40 jenže už prý i v BMW-autorizovaných servisech přišli na to že to není ,,žádný zázrak" a přešli na racing 10w50
kocharowski píše: Dobrá úvaha to je přesně to co řeším u toho Motulu double ester,může být špička ale pro motory který mění píst každý týden ne-li den a točí 15000ot/min.Co se týká předepsaných olejů výrobcem - třeba u 800gs je to Castrol GPS 10w40 jenže už prý i v BMW-autorizovaných servisech přišli na to že to není ,,žádný zázrak" a přešli na racing 10w50
jak píšeš, 300V je dělanej na závodní zatížení, takhle ty motor na GS namáhat nikdy nebudeš. Ony ty moguly maj taky trochu esterů, ale Motul je v tom asi vychytanější. Nicméně si myslím že mogul moto je dobrej olej, a jestli máš pro motor předepsáno 10W40, lil bych to tam spíš. 10W50 určitě ničemu nevadí, ale klade trochu větší odpor.
mar36 píše: To ale neznamená, že testujou ten olej z hlediska životnosti motoru pro cestovní motorku. Tady mají asi ten motor častěji rozhozenej, než většina bajkerů na běžný silnici, ale tím nechci říct, že je ten Mogul špatnej, oleje v týhle kategorii mají hodně podobný vlastnosti, ne-li stejný. Můj názor je dávat motoru to, co doporučuje výrobce, na tom oni ten motor vyvýjejí a testujou nebo je to jinak? A ty ceny jsou hodně podobný skoro u všech , já leju Shell, taky něco okolo 200 za litr.
Výrobce doporučuje a servisy lejí do motoru ten olej, jejichž výrobce jim nabídne nejvýhodnější finanční podmínky a má alespoň nějaké jméno, protože ty oleje jsou jak píšeš stejné.
Jelikož se olejářské firmy o odběratele přetahují, jedou v tom nemalé peníze. Servis kde jsem dělal dostal za přestup od Shellu k Mobilu 2mega a to jsme byli firma o 4 zaměstnancích.
1 reakcí na tento příspěvek A zase ten olej... mogul
Těžko říct, jak to vlastně je. Jen tak pro porovnání jedna podobnost. Měl jsem kdysi BMW trojkovou řadu a dával jsem do něj stále Castrol 10W40, pak mi někdo poradil Valvoline, který měl mít stejné vlastnosti a ejhle. Po pár stovkách km jsem měl na ventilech snad kýbl takový tý šedý emulze. Nejdřív jsem to párkrát vyčistil, ale bylo to tam zas a zas, tak jsem olej vypustil, dal zpět Castrol a bylo po problému. Nevím, v čem to bylo, ale v motorce bych to nechtěl
Balení: 1 litrová plastová láhev
Skupina: Motocyklové oleje / MOGUL MOTO
Klasifikace a specifikace
API TC, ISO-L-EGD, JASO FD, Odpovídá: Rotax 253
Popis
Plně syntetický olej na esterové bázi určený pro dvoudobé vysokootáčkové silně namáhané motory zejména skútrů včetně sněžných, motocyklů a ostatní techniky, která se maže směsí oleje s benzinem nebo pomocí dávkovacího čerpadla. Doporučený mísící poměr oleje a paliva je 1:50 nebo dle doporučení výrobce motoru.
Tento výrobek je klasifikován jako nebezpečný podle CLP, viz bezpečnostní list.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Ninja ZX9R seřízení ventil... Kawasaki ZX-9R Ninja | Milhouse12 | 6 | 15.9.2024 v 19:18 puffybodie |
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm Ducati Monster 1000 | Hynda | 28 | 5.9.2024 v 21:28 Hynda |
Nejde zařadit Kawasaki ZX-9R Ninja | Deziik | 18 | 13.8.2024 v 18:33 Dandos489 |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Kawasaki zx9 chrastí spojka Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | Pavelzx9 | 2 | 29.7.2024 v 17:24 ja1 |