Tak jsem koukal na oleje, klasifikace, specifikace a vypadá to, že nejnovější Mogul
https://eshop.paramo...ti_moto_4t_10w40.pdf
je stejně dobrý, ne-li lepší jako oleje zahraničních značek.
Máte s ním někdo praktickou zkušenost? Mám choutky ho do Ninji nalejt
P.S. neřeším cenu, ale pokud je domácí olej stejně dobrý, tak bych do něj šel..
...takže asi bude hodně dobrej...
http://www.motocykl-...konnejsich-motocyklu
Naposledy editováno 12.10.2014 23:43:34
1 reakcí na tento příspěvek A zase ten olej... mogul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
Maty_Kolin píše: ted jsem dal mogul poprve tak tezko soudit pocitove bych rek ze ma spojka v max otackach vetsi tendenci k prokluzu ale ta spojka uz je v poslednim tazeni tak to nechci pricitat oleji
Tak přesně takhle se rodí fámy, které pak přetrvávají roky. Široká veřejnost si zapamatuje první část věty a už to jede. Zejména, když to pronese poměrně známá osobnost.
2 reakcí na tento příspěvek A zase ten olej... mogul
1 reakcí na tento příspěvek A zase ten olej... mogul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
Robinsson píše: Odrazuje mě to API SM http://www.znackove...vyroby-oleju [/quote]
Tak to už nenaleješ ani Motul Myslím že není důvod se obávat, API SM a low SAPS se vztahuje na viskozity xw20 a xw30.
Tady je API SN, který je v tom podobný ...
Naposledy editováno 15.10.2014 15:56:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
fockewulf píše: cena je super, problém je, že nikde není a objednat si ho poštou, tak vyjde na stejné prachy jako klasika 10W-40 kolem 200Kč/l
...jj teď si na to káp,chtěl jsem ho prubnout ale fakt ho na krámě nikde nekoupíš,tak jsem nakoupil v akci v BC 5100 za 193,-/l1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
Fidouš. píše: Tak přesně takhle se rodí fámy, které pak přetrvávají roky. Široká veřejnost si zapamatuje první část věty a už to jede. Zejména, když to pronese poměrně známá osobnost.
Rozhodně nechci vytvářet fámy, spojka klouzala v plnejch i před výměnou oleje, ale po výměně začíná prostě klouzat trochu dřív, - těžko říct jetli by to bylo stejné kdybych dal místo mogulu zase motul který tam byl pred tím, spojku už mám koupenou novou, ale jsem nějak línej ji vyměnit protože otáčky nad 10t využívám velice zřídka a při běžné klidné jízdě vůbec neprokluzuje tak ji nechávám "dožít"
fockewulf píše: cena je super, problém je, že nikde není a objednat si ho poštou, tak vyjde na stejné prachy jako klasika 10W-40 kolem 200Kč/l
Já mám podnikovou prodejnu Mogulu kousek od baráku a motocyklový 10W-40 maj za cca 130,-/l a za poštovný si účtujou cca 150,- takže koupit 3 litry na dobírku se asi moc nevyplatí, ale při větším množství už by to asi význam mělo, já kupuju většinou 10l na sezónu.
Naposledy editováno 15.10.2014 19:24:36
1 reakcí na tento příspěvek A zase ten olej... mogul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
Maty_Kolin píše: Rozhodně nechci vytvářet fámy, spojka klouzala v plnejch i před výměnou oleje, ale po výměně začíná prostě klouzat trochu dřív, - těžko říct jetli by to bylo stejné kdybych dal místo mogulu zase motul který tam byl pred tím, spojku už mám koupenou novou, ale jsem nějak línej ji vyměnit protože otáčky nad 10t využívám velice zřídka a při běžné klidné jízdě vůbec neprokluzuje tak ji nechávám "dožít"
Když dáš nový olej,tak maže asi lépe jak ten jetý.Tak se nediv,že na nový olej klouže opotřebovaná spojka.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
1 reakcí na tento příspěvek A zase ten olej... mogul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
Zdenalbenal píše: To nejlepší, co se dá pro motor udělat, je po každé výměně měnit i značku oleje...
Vzhledem k tomu, že se v rámci jedné specifikace mění jen obrázek na obalu a tvar flašky, je to motoru celkem jedno. Všechny olejářské firmy kupují stejnou bázi a aditiva pro všechny vyrábějí jen dvě firmy na světě.
Kluzné vlastnosti jsou tak závislé pouze na sloganu na obalu a cena na množství reklamy.
Jinak Ti samozřejmě každý výrobce doporučí v žádném případě neměnit značku oleje, pokud používáš tu jeho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
Stev píše: Tak to už nenaleješ ani Motul Myslím že není důvod se obávat, API SM a low SAPS se vztahuje na viskozity xw20 a xw30.
Tady je API SN, který je v tom podobný ...
Jezdím Power 1 a ten udává pořád SL. U kawy jsem ted naposled lil 5100 MA2 a máš pravdu, že tam už je API SM. V tom případě asi přejdu na Castrol i u kawy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A zase ten olej... mogul
Koukni třeba na shell. AX7 který se dělá i 10W30 má jen API SL, ale Ultra která začíná na 10W40 má API SM. Zrovna tak najdeš třeba spoustu olejů který maj velkej obsah ZDDP, viskozitu 10W40 a API SN - například Penrite.
Opravdu není důvod se oleje s API SM bát, pokud nemá viskozitu 10W30. A takovej najdeš těžko si troufnu říct
Naposledy editováno 16.10.2014 14:21:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Ninja ZX9R seřízení ventil... Kawasaki ZX-9R Ninja | Milhouse12 | 6 | 15.9.2024 v 19:18 puffybodie |
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm Ducati Monster 1000 | Hynda | 28 | 5.9.2024 v 21:28 Hynda |
Nejde zařadit Kawasaki ZX-9R Ninja | Deziik | 18 | 13.8.2024 v 18:33 Dandos489 |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Kawasaki zx9 chrastí spojka Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | Pavelzx9 | 2 | 29.7.2024 v 17:24 ja1 |