Rovnání ráfků: Zdeněk Lang, Hraniční 359/4 Plzeň
Naposledy editováno 06.02.2019 20:35:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Já vždy čekal až ujedu 6t, někdy to trvalo i 2,5 roku
To bych praktikoval jedině kdyby to rok co rok stálo 10 měsíců......
Přece nemůže zdegradovat za zimu
Co na to znalci?
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
2 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Já si prostě myslím, že ta roční výměna u motorek je spíš marketingovej tah založenej na strachu majitele o miláčka - nevím, no.....já tomu nevěřím.
Ale třeba se pletu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Naposledy editováno 11.10.2014 20:16:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
rancher píše: Toho oleje je 2,6l asi a do kardanu dvě deci...manuály máš v hlavičce, proto jsem je tam dával...
Ale to já jsem z těch manuálů taky pěkně vyčet, jen jsem zblbnul, že kolik oleje do převodovky a vona je mazaně mazaná týmž volejem co motor
A jak jsem to psal, tak jsem byl taky mírně namazanej, no.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
mrnuss píše: na oleju se nesetrit ma jasne ze ho menit trebas ani nemusite ze ale vyrobce pise ne-po ujeti 6000 km a nebo po roce radsi meniti casteji a moturek tim setriti-nezli ho nevymenou kurviti-pomalicku ale jiste
Pánove!To co uvádí výrobce tak to je jen obchodní finta.Aby se na oleji co nejvíce vydělalo.V roce 2005 jsem byl na výstavě v Brně,jednalo se o strojírenský veletrh.Tam jsem se dal do řečí se zástupcem firmy Fuchs.Kdo neví co to je za firmu tak je to firma která se specializuje na výrobu nejvíce namáhaných oleju do spalovacích motoru.V té době naše firma přecházela právě na tyto oleje.Dávaly se do motorů autobusu.A teď vám řeknu o co šlo.Autobusy mají přeplňované motory takže vzhledem jak se pohybují po městě,dochází k velkému tepelnému namáhaní z důvodu špatného chlazení.Teploty 100 až 120 stupňů jsou běžné v letním období.A takové namáhání trvá 8-10 hod.denně.Takže si představte jak kvalitní olej se musí používat když tyto motory najedou i 1 000 000 km bez generální opravy.To jen na vysvětlenou jak to v provozu chodí.A teď ten olej.Firma Fuchs garantovala výměnu oleje po 125 000 km!!!Proč to píšu?Protože dnešní syntetické oleje vydrží určitě déle než 6000 km.Pokud jsou v pořádku kroužky a olejový filtr funguje jak má tak si dovolím tipnout že olej stačí vyměnit po 10000 km.a ještě je tam rezerva v kvalitě.Další věc je ta že Virago je pomaloběžný motor takže to namáhání motoru je nížší než u vysokootáčkových motoru.To ale neznamená že Vám doporučuji měnit olej jak jsem napsal.Záleží to čistě na vás jestli dáte na fabriku nebo na zdravý rozum.Myslím že pokud používáte kvalitní olej a né nějaké sračky tak 10000km je ta akorát i s rezervou.Vemte si to že Viraga se začala dělat v polovině 80 let,v době minerálních olejů a tenkrát ta kvalita olejů nebyla na takové výši jako dnes.Od té doby nikdo nezměnil km.průběh i když se oleje zkvalitnily.Když už má někdo obavu o kvalitu oleje tak bych alespoň vyměnil olej.filtr což jsou menší náklady než olej.Ale myslím že jeden filtr postačí na 10000 km.Dnešní syntetické oleje jsou opravdu na výši takže věřme tomu že se ty kilometry můžou natáhnout dopředu.A jen tak mimo motorky:Já mám v Renaultu výměnu co 20000 km.Takže asi tak k oleji.Mějte se krásně a s olejem to nepřehánějte(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
mrnuss píše: Yura> no mizernejsi olej ve vysokootackovym motoru-no nevim nevim tech par korun jednou za rok nikoho snad nezabije ne za vymenu jednou nepujdes na pivo a misto toho kupis a vymenis oil no kazda vec nedodrzeni-nicim urcite neprospivat to da rozum ne-ja i v aute menim vzdy na podzim a je jedno kolik najedu-proste moturek pak si jenom seholi-zadny pazvuky atd
sekačka není vysokootáčkovej motor, to je křovinořez nebo pila
navíc má předepsány oleje zhruba úrovně M6A bez aditiv a výkonnostních tříd, nebo jak se tomu nadává - a chodí, a chodí a chodí...... a dokonce s tim olejem v břiše stojí 7 měsíců v mrazu
To už by byla dávno po pohřbu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
rancher píše: starýludva> 20000 km jsem na motce najel za 6 let, to už by se ten olej mohl jmenovat mazut...
Tak jistě,to je dlouho.Ale někteří do toho perou fest takže za rok mají i přes 10 000 km.A nevím jestli by se komu chtělo měnit za rok dvakrát olej nebo i třikrát.Když najedu přes 10 000 tak samozřejmě po sezoně vyměním.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
Yura píše: starýludva>dobře, tak samosebou nějakej long-life do motorky neeee, ale hysterčení typu vylejvání oleje rok co rok i když najedu 3,5 tkm mi připadá přehnané - a propaganda je vyloženě směrovaná na co největší prodeje
No jistě v tom máš pravdu.Je třeba trochu uvažovat.1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
starýludva píše: Pánove!To co uvádí výrobce tak to je jen obchodní finta.Aby se na oleji co nejvíce vydělalo.V roce 2005 jsem byl na výstavě v Brně,jednalo se o strojírenský veletrh.Tam jsem se dal do řečí se zástupcem firmy Fuchs.Kdo neví co to je za firmu tak je to firma která se specializuje na výrobu nejvíce namáhaných oleju do spalovacích motoru.V té době naše firma přecházela právě na tyto oleje.Dávaly se do motorů autobusu.A teď vám řeknu o co šlo.Autobusy mají přeplňované motory takže vzhledem jak se pohybují po městě,dochází k velkému tepelnému namáhaní z důvodu špatného chlazení.Teploty 100 až 120 stupňů jsou běžné v letním období.A takové namáhání trvá 8-10 hod.denně.Takže si představte jak kvalitní olej se musí používat když tyto motory najedou i 1 000 000 km bez generální opravy.To jen na vysvětlenou jak to v provozu chodí.A teď ten olej.Firma Fuchs garantovala výměnu oleje po 125 000 km!!!Proč to píšu?Protože dnešní syntetické oleje vydrží určitě déle než 6000 km.Pokud jsou v pořádku kroužky a olejový filtr funguje jak má tak si dovolím tipnout že olej stačí vyměnit po 10000 km.a ještě je tam rezerva v kvalitě.Další věc je ta že Virago je pomaloběžný motor takže to namáhání motoru je nížší než u vysokootáčkových motoru.To ale neznamená že Vám doporučuji měnit olej jak jsem napsal.Záleží to čistě na vás jestli dáte na fabriku nebo na zdravý rozum.Myslím že pokud používáte kvalitní olej a né nějaké sračky tak 10000km je ta akorát i s rezervou.Vemte si to že Viraga se začala dělat v polovině 80 let,v době minerálních olejů a tenkrát ta kvalita olejů nebyla na takové výši jako dnes.Od té doby nikdo nezměnil km.průběh i když se oleje zkvalitnily.Když už má někdo obavu o kvalitu oleje tak bych alespoň vyměnil olej.filtr což jsou menší náklady než olej.Ale myslím že jeden filtr postačí na 10000 km.Dnešní syntetické oleje jsou opravdu na výši takže věřme tomu že se ty kilometry můžou natáhnout dopředu.A jen tak mimo motorky:Já mám v Renaultu výměnu co 20000 km.Takže asi tak k oleji.Mějte se krásně a s olejem to nepřehánějte
my zase brali od Fuchsu emulzní oleje a pěkný sračky většina na to měla alergii a pupeny co vysušovali kůží až do masa nic moc
1 reakcí na tento příspěvek XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
např. 11ka mi nesežere na 6000 km žádnej volej, a pežot 106 zhltne na 10 tisíc km 4 deci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
(reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
starýludva píše: Tak jistě,to je dlouho.Ale někteří do toho perou fest takže za rok mají i přes 10 000 km.A nevím jestli by se komu chtělo měnit za rok dvakrát olej nebo i třikrát.Když najedu přes 10 000 tak samozřejmě po sezoně vyměním.
je to to samy jak z gumama ty taky musim menit i vicekrat za sezonu a to deset nenajedu ani nahodou za sezonu a nejde o to jestli se mi chce-proste je to potreba -tak to udelam ne jako jsem pitomym automechanikem vyuceny-ale cist a dodrzovat aspon manual- by mel i laik neNaposledy editováno 11.10.2014 22:24:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV Virago, pokec, odkazy a rady pro ostatní vlastníky těcht...
italian67 píše: Ach jo,závidím.Já si to taky plánoval ale bylo opět hafo práce na a okolo baráku A počasí tady taky nic moc,pod mrakem a 14stupňů.
no tez muzu se pridat k zavideni v praci denne clovek musi a nez se dostane k motce -tak je uz vecer a kosa zlaty komanci-ja to rikam furt-za nich vikendy volny-zadny musis makat denne a do vecera a za hovna