Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
U mé MV Agusty F4 1000 r.v.2006 najeto pouze 8000km. Někdy po ubrání plynu a spadnutí otáček na cca 3000 a po opětovném přidání motor jde na dva nebo tři válce. Po chvíli nebo po zastavení se zase chytnou všechny válce. Nejde to přesně specifikovat. Svíčky jsou perfekně vypálené, benzin jsem úplně vypustil a nalil nový, ale popsaný problém se stále - nepravidelně - projevuje. Nevíte někdo čím by může být problém způsoben?
Jeden kabel ke svíčkám je vadný. Nikde nemohu sehnat náhradní, nebo i celou sadu. Nevíte prosím kde by byla?
Skvělá odpověď, děkuji!
11.10.2014 v 14:19
|Nahoru|#2
tipuju že máš bodky champion s konektorama, jestli jo, ´06 by je ještě mít měla, může být problém v bodkách, tyhle se moc nepovedly. špatné odvětrání - kondenzát a koroze způsobují prošlehnutí.
projevuje se sporadicky...
Skvělá odpověď, děkuji!
11.10.2014 v 16:41
|Nahoru|#4
jo jo, tohle jsme řešili na kámošovo brutale 910 ´06, nepravidelnej chod, cukání...
vždy když jsme vytáhli bodku, byla mokrá. beru (od ´07) už tohle nedělaj. u brutalky se to liší euro2/euro3 - do ´06, od ´07
los-fazeros> Kdych se hned řídil tvou radou, nemusel jsem se rok trápit. Je to opravdu v cívce champion. Jseš machr a hluboce smekám před tvými znalostmi. pebo