IvanDvoutakťák píše: Mladší pamětníci mně opraví,nebo poznají (i bez pohledu na výfuky), zdali ten jezdec,
využívající v Kohoutkách i ten vydlážděný okraj trati,je některý z Italů na jednoválci Aer-
macchi, dvouválci Linto, či dokonce "božský" Ago na MV ... No a k tomu třetímu záběru
nájezdu do prvního Kohoutovického esíčka jen tolik,že přesně v místě,kde je zachycen ten
jezdec uprostřed,jsem v r.1965 "šel k zemi"na naftě,nabryndané z přeplněné nádrže nejspíš
nějakýho náklaďáku Doklouzali jsme,já a moje Jawa 250Panel ,na okraj tehdy dláž-
děné silnice a urychleně jsem zvedl Jawičku, aby kyselina z baterky neponičila chrom výfu-
ků-doutníků, na kterých jsem si hodně zakládal , ač teď už s pravým poškrábaným
Jen jsme byli ve vertikální poloze, jela v protisměru "tajná zbraň Varšavské smlouvy" -
Praga V3S Řekl jsem si tenkrát - máš "další narozeniny",protože kdybys po Masecu
(tenkrát 17,8 km), jel pomaleji a do Kohoutek dojel o fous později,pod tou Vejtřaskou by
určitě "dobře nebylo" ...
Chtěl bych se tady zmínit o jak píšeš....."tajná zbraň Varšavské smlouvy" - Praga V3S. Ona totiž "prababička Vétřeska" byla nepostradatelnou součástí i letošní GP ČR v Brně Vlastně vše co se pohybovalo po Masecu balo pro nás co do materiálu tak i ovládání takzvaně v "kosmické oblasti", V3Ska s mechanickým ovládáním byla připravena také splnit svůj úkol - vysát senkrůňu?
HÁDANKA - vite, na kterém místě "prababička" stojí?
P.S. Ještě k té "tajné zbrani". V roce 99, kdy NATO napadlo Jugošku, amíci oddalovali vyslání Apačů, pže právě V3S s protiletadlovými kulomety byly pro ně největší nebezpečí. Totiž nepoužívaj žádnou elektroniku a jiné vymoženosti a tím pádem se staly pro všechny ty radary a antiradary "neviditelné" Na druhou stranu, myslím, že jugošům se podařilo sestřelit jen jedno letadlo a zrovna to "neviditelné" (F-117??)
Naposledy editováno 08.10.2014 20:43:28
2 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
.. pokud to jedeš v protisměru, tak 500 metrů za zatáčkou u Anthroposu, v mírné pravé zatáčce, musíš odbočit vlevo. Je tam malej ostrůvek. A pak přijedeš do těchto zatáček ve starých Kohoutovicích.
odbočit VLEVO, abys jel "odspod" do Kohoutovic-staré zástavby. Při zachování přímého
směru jízdy, až skončí obostranně postavené "staré domečky", začneš klesat do zatáček
U lomu a Farinovy. Když bys jel na zmíněné křižovatce VPRAVO, projedeš se
"tak akorát "novým kohoutovickým sídlištěm ... .
Naposledy editováno 09.10.2014 14:18:13
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Naposledy editováno 09.10.2014 15:45:30
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
IvanDvoutakťák píše: Jpm, pomoz s "vyluštěním" hádanky na první fotce - je to Ago ??
zdar, ej veru netusim ja, fotku som dagde z jutubu vytiahol a bol som stastny ze som zakrutu identifikoval :) budu tu vacsi borci ktori by to snad mohli trafit...ale helmu maval hentaku go tusim veru, ze
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
AKRO píše: Já jsem si loni větší část starého Brněnského okruhu projel na motorce, hlavně tedy i ten původní 17 800 metrový! Podle starých fotek to tam skoro není k poznání, hlavně ty lesní partie jako Baltisberger, Farinka, lom, atd.
je to sranda ako sa niektore miesta na okruhu zmenia uplne a ine ostanu cely cas rovnake...tu, 2 fotky odneviemkial mam, ale obe by mali byt najazd do lomu, snad...v 50tych letech to tam tiez vypadalo inak jak v 80tych
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
každopádně je to dobré, to začnu používat, něco jako "Karel Veliký".