1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7
2 reakcí na tento příspěvek AJP PR7
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7
Škoda tý převodovky 5kvalt...Na cesty co chce dlouhou 6sku. Aby člověk přejel z okresu do okrusu , přeci si nebudeš orat ve svým lese ....
Počkámě si jak to vyjede do serie....Jaká bude odolnost dílů , co bude na ráně...
Ono je to těžký najít něco co vyhovuje...Ještě když bydlíte Praha/Středočeský kraj a potřebujete přejíždět....
Motorku nejlepe- odolnou s náplněny max125kg,startér,6speed,interval aspon3000km, výkon 50ps(2 mapy)....
Člověk občas chce přejet po silnici...
Já mám největší zkušenosti s DRZ-400e (v mládí XL600rm)...Suzuki největší škoda , že ta hmotnost udavaná výrobcem je kec.Asi váženo bez pneu,baterie apod.I tak by to bylo moc.Výkon fajn , jen na silnici to chtělo 6stku.
Nejlepe mě vycházi AJP PR4 240... Kvuli tomu, že nemá chladiče, hmotnost a potom co vím , že bych jezdil (prozkoumáno DRZ-400e) vím že moc výkonu nepotřebuji spíše lehkost kola....
Ale ještě bych si rád projel KTM Freerida 250 2T -nevím zdali by více neunavoval a netrhal za ruce....Ale neměl by když je tak uškrcenej...
Beztak se furt basvíme o lesu , kde je ze zákona zakázáno jezdit....
Takže možná valník a na trať s 450 4T ... Je to těžký. A vůbec nezávidím klukům co nemají zkušenosti , nemají se kde povozit vyzkoušet...Dobrý je si terén v okolí projet na kole...
2 reakcí na tento příspěvek AJP PR7
vladaobi píše: No nevypadá to špatně jen proč ta hydralická spojka, a ty svody
A co je na tom špatně? Hydraulická spojka se mi teda nezdá být "krok zpět" a ty svody na Rallye Adv přece ničemu nevadí... (KTM to tak má taky)
Naposledy editováno 05.10.2014 16:21:57
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7
Naposledy editováno 05.10.2014 16:29:41
Hydraulickou spojku jsem neměl možnost vyzkoušet, tak nebudu hodnotit, ale svod pod motorem by mi nevadil. Kryt vypadá na fotkách masivně, světlá výška se zdá taky dostatečná. Je potřeba si uvědomit, že mašina tohoto zaměření není na lítání po trati nebo po lese plným kořenů, šutrovitých brodů a podobných trial pasáží, ale na navigační a dálkový rallye pro mastodonty. A tam terén nebývá tak hardcore, jde spíš o celodenní výdrž techniky/jezdce při větším nájezdu.
Za mě je to super nápad
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7
1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7
Naposledy editováno 06.10.2014 13:49:22
vladaobi píše: No nevypadá to špatně jen proč ta hydralická spojka, a ty svody
Ovládání spojky půjde lehce předělat na lankovou, bylo to tak origo a tahle hydraulika je stejně jen tuning bazmek, který se dává i na LC4, ....
Líbí se mi to , jsem zvědavý na cenu a hlavně jestli k tomu bude nějaký příslušenství, ....
Nezdá se mi rám, příhradový je úplně jiná liga
Kde to bere údaj pro tacho, protože tenhle motor má snímač myslím na výstupu z převodovky, což je pro rally špatně použitelný ...
Bude to zas jen polotovar na silnici a bude potřeba si to dodo
Ale i tohle se mi líbí. Ten rám vypadá více než odolně S KTM 690 SMC a pod. se to srovnávat nedá. Tohle je konkurent Yamahy 660 Tenére a pod. Tohle je ale trochu více extrémnější a trochu lepším podvozkem Tohle je stroj typu - v pátek se sbalit, doma dát pac a pusu a objevit se někdy v neděli večer totálně špinavý, zničený a od bláta s úsměvem od ucha k uchu a povídat o velice vzdálených místech
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7
Cook píše: nechapu co se vam na tom libi...za me teda
Tohle se líbí těm, co jezdí rallye a podobný styl...máš na výběr buď drahou KTM 690, zastaralou 640, konkurenční 1válce, které technicky neoslní, nebo pak těžký 2Válce a úplně poslední možnost je postavit si něco doma sám...takže spoustu lidem tahle motorka hraje do karet