ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat
E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka
Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
prackarr píše: co máš na mysli?
třeba oproti exc 450, exc 450 sixdays atd
2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
Já sem teda taky prodal 2T EXC 250 a vzal sem zpět Husu 450. Co k tomu vedlo tebe?
Když já kolem už nemám střelce a sám na ježdění taky nemám toliko času co sem měl dřív a tak sem vzal zpátky Husu, za stejný love ale o sto hodin novější. Ale asi jen proto že na ni nejezdím skoro ted. Kdybych jezdil co dřív tak bych asi 2T nedal z ruky. Zkusil sem kdeco a na lesní šplhání je 2T lepší at si kdo chce co chce říká.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
YOSH_BOY píše: třeba oproti exc 450, exc 450 sixdays atd
uplně jsem přehlídl příspěvek. Tak opožděně:Měli jsme six daxs EXC500 2013, EXC450 six days 2014, 530ku, EXC500 2012.
4 komory na six days a dvou komory, to je nebe a dudy.
Moje budoucí motorka prostě musí mít 4 komory.
Stříkačka vs. karbec- další jasná volba. okamžitá reakce plynu, lepší startování,prostě stříkačka mi sedí daleko více.
Největší paradox byl, jestli 500, nebo 450. Na to jsem se soustředil nejvíce. 500 už dost tahá za ruce, hlavně v otáčkách má sílu,450 je taková uhlazenější,to může být subjektivní pocit, jsem na 450 zvyklej.
Při výjezdech prudkých kopců mě překvapilo, že mezi 500 six days a 450 six days (obě stříkačky) není až takový rozdíl v krouťáku. To mezi 450 a 530 (karbec) je rozdíl cítit daleko větší.
Co je ale cítit u six days 450 vs. 500, je gyroskop točících se hmot.
Prostě se daleko lépe ovládá při zatáčení, vybočování apod. ,jak 500 six d.
To mě z celého testování překvapilo nejvíce.
Jak jsem do Rumunska odjížděl s tím, že si po návratu koupím 500 six d. ,tak dnes jsem čím dál víc pro to,že koupím 450.
Takže jsem si objednal obě a rozhoduji se na vážkách, jak Skotové o samostatnosti. Která vyhraje?
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
Naposledy editováno 20.09.2014 10:25:51
Joraell píše: Jsou ty 4 komory opravdu tak propastny rozdíl ? a nebo je to vec v mezích dobrého a špatného nastavení ?
nastavením ne, jsou to nové motorky, nastavení +- stejné. Rozdíl je tam stejný, jako když před 7mi lety dělala KTM WP a honda showy. Neporovnatelný rozdíl.
Králík. píše: prackarr> Jaká je životnost takových motorů při pravidelný údržbě tj. například jen pravidelná výměna oleje, seřizování ventilů a rozvoďáku? Je schopný píst, ojnice a nikasil vydržet třeba 300mth? Ve 4T se vůbec nepohybuju, ale kolikrát třeba zahlídnu na motoinzerci 450 exc s 250mth a píše "po kompletní GO motoru". Ikdyž u nás v republice tohle píše pomálu každej.
U KTM nevím, ale u CRF X nebyl problém 500-800mTH. Já dělal po 400MTH 1. rozvoďák.
Popravdě, mě cena údržby nezajímá. Chci se kvalitně svézt a na konvenční enduro+ Rumunské hory je 4T prostě nejlepší. Takže o 2T neuvažuju, i kdyby měl provoz zadarmo.
1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
WoxmenRX píše: prackarr> Máš pravdu stříkačka je boží akorát trošku o to složitější udržba že se musí měnit benzínovej filtr, lejt benzin třeba ještě přez punčochu nebo tak, ale to nic není mimochodem na Husaru je to pěknej vomrd protože on nemá benzinovej filtr jako KTMka v rychlospojce na hadici ale hned u vstřikovací trysky ke který se dostanu jedině tak že se musí sundat nadrž + X kravin okolo díky tomu šikmému motoru, ale což
Já mám v nádrži T O T O a cleju jen Vervu 100.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °
WoxmenRX píše: Tak první s novou