globalmoto_kveten





Téma: ° Enduro fotky °
 
17.1.2010 v 15:28
Nahodte fotky co pro vas znazornuji v nejake forme slovo "enduro" nemusi byt vase (v mem pripade), urcite budete vedet co myslim
ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat



E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka


Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

15.9.2014 v 04:37 | Nahoru | #24001

prackarr píše: co máš na mysli?


třeba oproti exc 450, exc 450 sixdays atd

° Enduro fotky °

16.9.2014 v 21:14 | Nahoru | #24002
neco z dneska ....




2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

17.9.2014 v 08:41 | Nahoru | #24003
Novej mazlík 390tka




Včera poprvé krátká testovačka a zatím převažují jen kladné dojmy! Zápory asi spíš že je jen malinko těžší než tříkilo a některý komponenty jsou podle kluků na ráně díky tomu že je ten motor otočenej ale to se vše otestuje

Naposledy editováno 17.09.2014 08:43:30

(reakce na) ° Enduro fotky °

17.9.2014 v 09:01 | Nahoru | #24004

WoxmenRX píše: Novej mazlík 390tka




Včera poprvé krátká testovačka a zatím převažují jen kladné dojmy! Zápory asi spíš že je jen malinko těžší než tříkilo a některý komponenty jsou podle kluků na ráně díky tomu že je ten motor otočenej ale to se vše otestuje

gratulace a ať to jezdí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

18.9.2014 v 09:27 | Nahoru | #24005
WoxmenRX> Ty jo rozpovídej se, co že si z 2T 300 šel do 390 4T???

Já sem teda taky prodal 2T EXC 250 a vzal sem zpět Husu 450. Co k tomu vedlo tebe?

° Enduro fotky °

18.9.2014 v 11:38 | Nahoru | #24006
nevím, jak 390ka, ale 570ka husar s tím motorem našišato je berla jak sviň. Vhodná tak na motárda či do pouště,ale na konvenční enduro k hovnu.

(reakce na) ° Enduro fotky °

18.9.2014 v 13:35 | Nahoru | #24007
Kubajz438> Ty jsi se zase zaprodal 4 taktům :D

° Enduro fotky °

18.9.2014 v 14:39 | Nahoru | #24008
No jo ))

Když já kolem už nemám střelce a sám na ježdění taky nemám toliko času co sem měl dřív a tak sem vzal zpátky Husu, za stejný love ale o sto hodin novější. Ale asi jen proto že na ni nejezdím skoro ted. Kdybych jezdil co dřív tak bych asi 2T nedal z ruky. Zkusil sem kdeco a na lesní šplhání je 2T lepší at si kdo chce co chce říká.

(reakce na) ° Enduro fotky °

18.9.2014 v 16:14 | Nahoru | #24009
Kubajz438> tak po dnešní projíždce můžu konstatovat jen to že jsem fakt nadšenej! na výjezdy to je super a jak řekl kamarád co to projížděl "nuskutečnej šplhoun", jednička krátká nedá se tolik točit to tomu ale nevadí protože dvojka to pobere krásně a nechá se víc točit, na manipulaci ve výjezdu po pádu trošku těžší kvůli váze, ale to asi napraví tahcí popruhy, trochu neklidná řídítka při sjíždění výjezdu ale asi to zpraví jiné nastavení, brzdy super, podvozek taky, motor taky super nechá se točit a výkon tak akorát, trošku podle mě těžší na předek kvůli tomu válci ale nijak to tomu nevadí, stříkačka funguje startuje na brnknutí jak teplá tak studená a motor je krásně tichej, reakce na plyn trošičku opožděná ale tak je to sériovka zatím převažují plusy :) 2T je bomba ale tohle taky po dvouhodinovým ježění nejsem unavenej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

20.9.2014 v 06:08 | Nahoru | #24010

YOSH_BOY píše: třeba oproti exc 450, exc 450 sixdays atd

uplně jsem přehlídl příspěvek. Tak opožděně:
Měli jsme six daxs EXC500 2013, EXC450 six days 2014, 530ku, EXC500 2012.
4 komory na six days a dvou komory, to je nebe a dudy.
Moje budoucí motorka prostě musí mít 4 komory.
Stříkačka vs. karbec- další jasná volba. okamžitá reakce plynu, lepší startování,prostě stříkačka mi sedí daleko více.
Největší paradox byl, jestli 500, nebo 450. Na to jsem se soustředil nejvíce. 500 už dost tahá za ruce, hlavně v otáčkách má sílu,450 je taková uhlazenější,to může být subjektivní pocit, jsem na 450 zvyklej.
Při výjezdech prudkých kopců mě překvapilo, že mezi 500 six days a 450 six days (obě stříkačky) není až takový rozdíl v krouťáku. To mezi 450 a 530 (karbec) je rozdíl cítit daleko větší.
Co je ale cítit u six days 450 vs. 500, je gyroskop točících se hmot.
Prostě se daleko lépe ovládá při zatáčení, vybočování apod. ,jak 500 six d.
To mě z celého testování překvapilo nejvíce.
Jak jsem do Rumunska odjížděl s tím, že si po návratu koupím 500 six d. ,tak dnes jsem čím dál víc pro to,že koupím 450.
Takže jsem si objednal obě a rozhoduji se na vážkách, jak Skotové o samostatnosti. Která vyhraje?

(reakce na) ° Enduro fotky °

20.9.2014 v 09:09 | Nahoru | #24011
prackarr> Jaká je životnost takových motorů při pravidelný údržbě tj. například jen pravidelná výměna oleje, seřizování ventilů a rozvoďáku? Je schopný píst, ojnice a nikasil vydržet třeba 300mth? Ve 4T se vůbec nepohybuju, ale kolikrát třeba zahlídnu na motoinzerci 450 exc s 250mth a píše "po kompletní GO motoru". Ikdyž u nás v republice tohle píše pomálu každej.

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

20.9.2014 v 10:25 | Nahoru | #24012
Jsou ty 4 komory opravdu tak propastny rozdíl ? a nebo je to vec v mezích dobrého a špatného nastavení ?

Naposledy editováno 20.09.2014 10:25:51

(reakce na) ° Enduro fotky °

20.9.2014 v 11:01 | Nahoru | #24013

Joraell píše: Jsou ty 4 komory opravdu tak propastny rozdíl ? a nebo je to vec v mezích dobrého a špatného nastavení ?


nastavením ne, jsou to nové motorky, nastavení +- stejné. Rozdíl je tam stejný, jako když před 7mi lety dělala KTM WP a honda showy. Neporovnatelný rozdíl.

Králík. píše: prackarr> Jaká je životnost takových motorů při pravidelný údržbě tj. například jen pravidelná výměna oleje, seřizování ventilů a rozvoďáku? Je schopný píst, ojnice a nikasil vydržet třeba 300mth? Ve 4T se vůbec nepohybuju, ale kolikrát třeba zahlídnu na motoinzerci 450 exc s 250mth a píše "po kompletní GO motoru". Ikdyž u nás v republice tohle píše pomálu každej.



U KTM nevím, ale u CRF X nebyl problém 500-800mTH. Já dělal po 400MTH 1. rozvoďák.
Popravdě, mě cena údržby nezajímá. Chci se kvalitně svézt a na konvenční enduro+ Rumunské hory je 4T prostě nejlepší. Takže o 2T neuvažuju, i kdyby měl provoz zadarmo.

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

20.9.2014 v 14:54 | Nahoru | #24014
Moje první léto s DRkem na rajče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

20.9.2014 v 16:37 | Nahoru | #24015
prackarr> Máš pravdu stříkačka je boží akorát trošku o to složitější udržba že se musí měnit benzínovej filtr, lejt benzin třeba ještě přez punčochu nebo tak, ale to nic není mimochodem na Husaru je to pěknej vomrd protože on nemá benzinovej filtr jako KTMka v rychlospojce na hadici ale hned u vstřikovací trysky ke který se dostanu jedině tak že se musí sundat nadrž + X kravin okolo díky tomu šikmému motoru, ale což

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

20.9.2014 v 22:08 | Nahoru | #24016
Barney> proboha, z jakyho perverzniho duvodu si mel ten blatnik dole?! nic tak hnusnyho jsem uz dlouho nevidel

(reakce na) ° Enduro fotky °

20.9.2014 v 22:17 | Nahoru | #24017

Alexanderovic píše: Barney> proboha, z jakyho perverzniho duvodu si mel ten blatnik dole?! nic tak hnusnyho jsem uz dlouho nevidel

on vypadá perverzně i ten originál. Chtělo by to bílej třeba z YZetka.

(reakce na) ° Enduro fotky °

20.9.2014 v 22:35 | Nahoru | #24018

WoxmenRX píše: prackarr> Máš pravdu stříkačka je boží akorát trošku o to složitější udržba že se musí měnit benzínovej filtr, lejt benzin třeba ještě přez punčochu nebo tak, ale to nic není mimochodem na Husaru je to pěknej vomrd protože on nemá benzinovej filtr jako KTMka v rychlospojce na hadici ale hned u vstřikovací trysky ke který se dostanu jedině tak že se musí sundat nadrž + X kravin okolo díky tomu šikmému motoru, ale což


Já mám v nádrži T O T O a cleju jen Vervu 100.

° Enduro fotky °

21.9.2014 v 07:49 | Nahoru | #24019
jojo to se taky chystám pořídit jak to jede s Vervou oproti normální 95?

° Enduro fotky °

21.9.2014 v 09:03 | Nahoru | #24020
jede to +- stejně, možná trochu plynulekjší chod, ale to může být placebo. Vervu leju spíše kvůli péči o vstřiky, než kvůli výkonu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

21.9.2014 v 09:15 | Nahoru | #24021
Alexanderovic> Mi se ten spodní "dakar styl" blatník docela líbí, dal jsem ho pryč jen protože se tam pak už nevešla vyšší guma.

(reakce na) ° Enduro fotky °

21.9.2014 v 17:43 | Nahoru | #24022
Barney> tak to chce ale i nakou poradnou masku k tomu

2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

22.9.2014 v 22:08 | Nahoru | #24023
Tak první s novou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

22.9.2014 v 22:23 | Nahoru | #24024

WoxmenRX píše: Tak první s novou

ta nebude mít lehkej život.

(reakce na) ° Enduro fotky °

23.9.2014 v 07:43 | Nahoru | #24025
XTeZeto> Na plasty sere pes hlavně že motor, ovládání atd. je OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

29.9.2014 v 11:47 | Nahoru | #24026
WoxmenRX> Koukám že tu páčku na levé straně řidítka moc v těch výjezdech nepoužíváš.

° Enduro fotky °

29.9.2014 v 12:47 | Nahoru | #24027
tady jedno pornobike videjko z jawače,rybnik letos nebyl, tobych pincka utopil hnet na startu.škoda že není zachiceno jak sem ho trestal ve 4rano v chatce tosem stim jezdil a gumoval snat i po stropě

Naposledy editováno 29.09.2014 12:48:21

(reakce na) ° Enduro fotky °

29.9.2014 v 20:22 | Nahoru | #24028
1semy1> První vyjížďka ... musím si to ještě pořádně osahat co to v kopci chce a co ne, ale po téhle sobotě vím, že mi to sedí víc než 300kilo a jsem na ní mnohem rychlejší a dokážu si s ní víc hrát než se 300. Jet v tempu žádnej problém, neutahá, neunaví, ruce nebolí, výjezdy super. Za sebe můžu FE 390 jen doporučit nechá se jet podtočená a i v točkách, výbornej stroj!

° Enduro fotky °

2.10.2014 v 20:27 | Nahoru | #24029




° Enduro fotky °

5.10.2014 v 20:07 | Nahoru | #24030




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist