2 reakcí na tento příspěvek Výlety na moto 250...
1 reakcí na tento příspěvek Výlety na moto 250...
1 reakcí na tento příspěvek Výlety na moto 250...
Téma je založený tak vždy asi stačí napsat zejtra tam a tam přidá se někdo Takhle to řešíme na Jawabláznech,někdo nadhodí kam by se mohlo jet a buď jede sám nebo se cestou postupně slezem.Takže se klidně stav na Jawabláznech a můžeš se kdykoliv přidat,my nejsme ortodoxní jen se nám trochu víc čadí z výfuku a nespěháme(ikdyž )
Výlety? Naprostá rozkoš. Kdo tuhle kubaturu nevyzkoušel, neuvěří. Těch cca 20 poníků mimo dálnice bohatě postačuje.
Letos to bylo na ostrov Murter (Dalmacie - národní park Kornati). Ovšem cesta volena tak, aby byla co nejkopcovatější a nejzajímavější (namátkou - Hohe Tauren, Loibelpass, Risnjak, Vršič, Sôlkpass, ....), s sebou stan s kompletní kempovou výbavou (kvůli absolutní svobodě, žádné vrásky s ubytováním - využito 4x, jinak apartmány).
Najeto cca 2400 km, nikde žádný problém, pocit nedostatku výkonu jen 1x při výjezdu na Turrachhôhe z jihu - několik km 23% stoupání. Tak tam jsem šel na dvojku a bál se přehřátí motoru. Ale např. na Koču pod Mangartom jsme vyjeli "s prstem v nose".
Jo - a 16 mi už bylo (jsem 1959).
Edit: písmenka
Naposledy editováno 22.09.2014 13:16:42
1 reakcí na tento příspěvek Výlety na moto 250...
Nějakých 7 let jsem jezdil na malém Dominátorovi NX 250. Ten by malý nejen objemem, ale i celkovou stavbou - seděl jsem sám v přeplněném kupé
Čím dál tím víc (zejména při couvání do garáže se současnou čtvrt tunou) mě pronásleduje myšlenka vrátit se k tomuto typu lehkých přibližovadel. Ale odrazuje mě dnešní agresivní provoz, kdy takhle malá motorka je magnetem na blbce
Nepořídil jsem si 250, protože bych neměl papíry na větší, ale právě pro tu svobodu, kterou tyhle lehké motorky poskytují. Moje dojezdové časy mimo dálnice na 250 a 650 jsou prakticky stejné, ale časy na vytlačení motorky omylem zaparkované čumákem dolů z kopce směrem ke zdi se liší výrazně
1 reakcí na tento příspěvek Výlety na moto 250...
ta agilita, obratnost, lehkost je super
na naše cesty je ale 250 na hraně, na wrku mám terénní převod do pomala a dlohodobá cestovní rychlost dle GPS je 85 kmh což je vhodné tak na okresky, ale vyjede to všechno
vietnam jsem projel na XL250 a tam to bylo super neb rychlostní limity jsou 40 obec a 60 mimo obec
ale k tomu jsme pořídil 690, 140 kg, 60 koní a to už je o něčem jiném, slušně to jede, pořád je to takové motokolo oproti velké těžké motorce 200+ kg
ALE
na delších cestach s láskou vzpomínám na LC8 - stabilnější, pohodlnější, rychlejší, líp filtruje nerovnosti a mn naháhá jezdce člověk se víc veze schovaný za kapotáží než na těhle úzkách lehkých stojích
prostě všechno má svoje, pokud člověk víc oc chce tak mu i ty menší lehčí stroje přinesou spoustu zábavy, zvlášť mimo cestu kde kila navíc vadí výrazně víc než na silnici
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výlety na moto 250...
Taky jsem o ní přemýšlel, ale měl jsem na ní pocit moc zalomených nohou a vůbec moc sportovní posez. Protože žena už tehdy měla malého choppera, šel jsem (abychom byli kompatibilní) do naháče klasických tvarů (na chopperu nevydržím delší trasu - bolí mne v kříži - potřebuji "klasický posez).
1 reakcí na tento příspěvek Výlety na moto 250...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výlety na moto 250...
Tak že, co jsem dal od podzimu 2014 - kromě weekendovek (např. Waldviertel a Wachau) to byla další vetší motodovolená:
V létě 2015 - Maďarsko (Esztergom, Mátra, Bukové hory), východní Slovensko (Šírava, Vihorlat) a Slovenskem zpět. Stejná sestava jako Dalmacie 2014.
Prostě to na čtvrtlitrech jde úplně parádně.
Naposledy editováno 07.03.2016 14:08:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výlety na moto 250...
Tony1973 píše: Vkládám téma pro motorkaře kteří mají motorky menšího obsahu a chtějí jezdit na výlety,dovolenou...
...hned až si pořídím svůj první stroj, volám...