2 reakcí na tento příspěvek Kawa Vulkán nestartuje
A baterku jsi měřil pod zátěží?
Proč jsi nezkusil nastartovat pres kabely s baterií uvnitř?
Pokud jsi ji vyndal a máš kabely z benziny nebo z kaufu, tak to nemusí zvládnout.
Abys to zbytecné nenákladal a nevezl nekam, kde ti tam dají baterii a pojedeš dom..
On tenhle motor bude dost narocny na startovací proud a to ti baterka z japonského čtyřválce urcite nedá.
A uz vubec ne pres kabely.
Zkus tu z vulkana nabít a pak to zkus znovu, kdyz to nepujde, připoj kabely z auta.
Pak bych teprve řešil odvoz.
dva_hrnce píše: ...máš kabely z benziny nebo z kaufu, tak to nemusí zvládnout...
Přesně - startkabel z kaufu = zrádce v nouzi. Zrovna nedávno jsem měl v rukou káble sehnané už někdy před 10 lety na Agipu a s F128 ani neotočily. Bodejť by také ano, když sice kábl je 8mm tlustý, ale pod izolací se skrývá lanko s čistým průřezem (poctivé sečtení průřezů jednotlivých licniček) 1.5mm2!!!
Pro předělání na kabel GYA 35mm2 káble startují jako víno.
Jinak k tématu - jestli "to jen pod sedlem zacvakalo až zahrčelo", tak rozhodně měřit napětí na svorkách baterky při zapnutém starteru, tak se hned ukáže, kde je chyba. Totéž na svorkách pomocné baterky a když tam bude napětí dobré, ale na svorkách baterky v motorce už ne, jsou právě šmelcové štartkáble, nebo mizerně nasazené svorky. Ještě může být chyba třeba v kostřicím kabelu baterky, nebo kabelu od baterky k relátku starteru, ale to by se prozradilo tím, že při zapnutí starteru sice zhasnou kontrolky a relátko jen zacvaká, ale napětí na baterce se nesníží (nebo jen slabě) - jelikož přechodový odpor se nachází mimo měřené místo (baterku).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa Vulkán nestartuje
Ale věřím tomu ze kdyz tam da dobrou baterku, bude problém vyřešen.
Ještě skoukni a pripadne jemnym smirkem očisti dosedaci plochy na kontaktech kabelů, nesmí byt tmavé ale krasne stříbrné a můžeš je lehce potřít vazelinou.
Pripadne koukni na to zeměni a pojistku jak radil Drik..
1 reakcí na tento příspěvek Kawa Vulkán nestartuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa Vulkán nestartuje
1155 píše: Pánové, jdu se ožrat! Bylo to baterkou, ráno jsem zajel pro Yatsu 20 (3100,-Kč), dal jsem ji tam a hned nastartoval. Ještě jsem vyslechl informaci o čínských baterkách za 1500 Kč, prý děs a hrůza - nekupovat! No a pán, který mě motorku prodal, už nechtěl moc investovat a dal tam Čínu. Takže jsem rád a v sobotu ráno jedeme s manželkou na víkend do Jeseníků. Ještě jsem dostal informaci od odborníků na elektriku v motorkách (Ignitech Přelouč), že nabíjet při odpojené baterce. Zatím jsem to celý život nabíjel na připojené baterce. Chlapi díky! Já su tak šťastné...
Tak záleží jakou nabíječkou a jak vybitou baterku. Mrtvou baterku bych nabíjel radši nejen odpojenou, ale přímo vyndanou, kdyby se sesypal článek a vyboulila se nebo přímo rupla. Ale na běžný dobití zdravý baterky - udržovací, když používáš tzv. inteligentní nabíječku - já mám Optimate 6, ale je hafo jiných značek - klidně můžeš nabíjet v mašině. Jen je lepší jí pak dát půlhodinku po skončení nabíjení oraz před startem, aby se případný plynování (nemělo by nastat, ale může) odvětralo - jen pro úplnej sichr. Na AMG baterku bacha - nenabíjet ňákou levnou trafonabíječkou za pár korun někde z obchoďáku, je schopná jí zničit vysokým napětím (klidně dávaj 15-17 V)!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki vn 1600 únik chl kvapaliny Kawasaki VN 1600 | Srul | 2 | 20.8.2024 v 06:52 ja1 |
Spolehlivost Kawasaki VN 1600 Kawasaki VN 1600 | Nomadic_Rider | 9 | 27.3.2024 v 14:14 frick |
Spoluparkovaní, pronájem garáže Kawasaki VN 1600 | Pompo1978 | 0 | 7.3.2024 v 06:49 Pompo1978 |
Kawasaki VN 1600 2003 Kawasaki VN 1600 | Srul | 2 | 10.12.2023 v 18:07 Boris. |
Batwing Kawasaki VN 1600 | hradilk | 4 | 20.11.2022 v 13:59 Ppepek |