Podobné téma jsem našel ale potřebné informace jsem nenašel. Mám malou vesnickou autoškolu a v ní Hondu CBF500, teď mi po roce řekli, že musím snížit výkon z 42 na 35 kW (u výcvikové motorky). Tahle legrace mne má stát 8000+zápis na úřadě + 1000 za změnu registrace. Neví někdo o servise, který by provedl odbornou montáž doneseného origálního kitu , ten stojí 105 euro, takže rozdíl v ceně je velký. S homologací by dle mého názoru neměl být problém, vzhledem k tomu, že jde o dovoz ze země EU a tento typ se montuje v ČR za právě těch 8tisíc. Pro info: http://shop.alphate...;max_display=20& ,
české stránky třeba zde: http://www.motosouk...rok-2004-detail_4050
Když se podíváte na tyto stránky, tak vám asi dojde, proč se mi nechce platit za montáž 5000.
Dejte mi prosím vědět na email: vlsp@seznam.cz
Díky, díky, díky Za informaci udělám autoškolu za cenu benálu
1 reakcí na tento příspěvek "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
Ale díky, obvolám ty dealery i když mi v servise říkali, že "Honda" to nedělá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
vlsp píše: Mr.Dreamer> Když zjišťoval ty ceny, tak jsem si říkal, že by to snad mělo být žalovatelné za kartelovou dohodu, jen bych chtěl vědět, kdo na tom vydělává
Ale díky, obvolám ty dealery i když mi v servise říkali, že "Honda" to nedělá
DavR1 z freemoto je přímo jedním z těch autorizovaných servisů a docela často sem píše. Vím, že pro motocykly zakoupené u nich nabízel dost velkou slevu na škrcení (tuším že to bylo za 5000Kč, ale jistý si nejsem), teď mají koukám slevu a dělají to za 6000Kč, ale víc ti asi neporadím. Doufám, že najdeš nějaké vhodné řešení .
1 reakcí na tento příspěvek "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
Objednal jsem z Německa kit za 105E+poštovné, v autorizovaném servise mě to za necelé 2000 namontovali a na úřadě mě s tím vyhodili s odůvodněním, že nemám jakýsi zápis (razítko?) ve velkém TP. Tento zápis tam podle všeho musí provést oficiální dovozce kitů pro ČR. Takže jsem pak ještě platil 3500 u Dekry za schávelní "přestavby" a až potom mě zapsali 35kW do TP.
1 reakcí na tento příspěvek "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
1 reakcí na tento příspěvek "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
Bob.fr píše: Nejde to takhle, zkoušel jsem to.
Objednal jsem z Německa kit za 105E+poštovné, v autorizovaném servise mě to za necelé 2000 namontovali a na úřadě mě s tím vyhodili s odůvodněním, že nemám jakýsi zápis (razítko?) ve velkém TP. Tento zápis tam podle všeho musí provést oficiální dovozce kitů pro ČR. Takže jsem pak ještě platil 3500 u Dekry za schávelní "přestavby" a až potom mě zapsali 35kW do TP.
Takze jsi zaplati o dost vic, nez by jsi si to nechal udelat pres servis co to dela. A to se vyplati
vtip je v tom, že servis v česku ti namontuje stejný kit, stejného výrobce http://www.alphatechnik.de/ jenže za částku cca 8500,- při ceně kitu v Německu 105 Euro a to je cena pro maloodběratele, takže tuzemský servis to může mít i s poštovným za nějakých 3000 korun a 5000 je na montáž. Takhle draho není ani v autorizovaném servisu
1 reakcí na tento příspěvek "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
porad se bavis o cene kitu, ale vynechavas podstatne veci jako je odborna montaz a razitko od instituce co to schvaluje...
vzdyt ten kit si koupis tady nebo v DE za stejne penize. Jen ty nevidis, ze v DE musi dat dalsi penize za tu montaz a razitko ze je vse OK... ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
dakarista píše: A tak si pricti praci technika v nemecku (urcite drazsi nez v cr) Pak razitko od jejich "Dekry" a mas to za draz nez u nas...
porad se bavis o cene kitu, ale vynechavas podstatne veci jako je odborna montaz a razitko od instituce co to schvaluje...
vzdyt ten kit si koupis tady nebo v DE za stejne penize. Jen ty nevidis, ze v DE musi dat dalsi penize za tu montaz a razitko ze je vse OK... ...
Ale tady jde o to, že montáž je banalita, pokud by byl hodně nešikovný mechanik, zabere mu to 2 hodiny, když vezmeme 500Kč na hodinu, tak je to stále pětina ceny a certifikaci to už má. Z toho vyplívá, že tam někde naroste cena na 212.5% a pokud to chápu správně, tak právě to je lidem jako vlsp Bob.fr a rozhodně mě hodně proti srsti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
Děkuji za odpověď panu "Dakaristovi", už jsem myslel, že to nikdo nepochopí, v čem je ten háček a to v tom, že se tady uměle zvedá cena materiálu, protože asi nic jiného nezbývá, dnes mi nabídli z Hondy, že mi to sníží, ale jen na 25 kW za cenu okolo 2000,-, takže ono by to šlo za levnější peníz, jen by musel někdo chtít....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
edit: tak nevyhovuje!
Naposledy editováno 16.09.2014 17:35:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
Příloha č. 2 k zákonu č. 247/2000 Sb.
Druhy výcvikových vozidel pro výuku, výcvik a zkoušku z odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a technické požadavky na výcviková vozidla
Praktický výcvik v řízení vozidla a zkouška z praktické jízdy se provádí na vozidle zařazeném do příslušné skupiny vozidel, pokud není dále stanoveno jinak, a splňujícím dále
a) pro skupinu AM na mopedu s objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 cm3 a s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km.h-1 nebo na motocyklu s objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 125 cm3, přičemž rychlost jízdy při výcviku v řízení a praktické jízdy při zkoušce praktické jízdy nesmí převyšovat 45 km.h-1; na mopedu s více než 2 koly lze provádět nejvýše 4 hodiny výcviku,
b) pro skupinu A1 na motocyklu bez postranního vozíku s objemem spalovacího motoru nejméně 120 cm3, jehož konstrukční rychlost je nejméně 90 km.h-1,
c) pro skupinu A2 na motocyklu bez postranního vozíku s objemem spalovacího motoru nejméně 400 cm3 a výkonem alespoň 25 kW,
d) pro skupinu A na motocyklu bez postranního vozíku s objemem spalovacího motoru nejméně 600 cm3 s výkonem alespoň 40 kW,
vlsp píše: Bob.fr> No to je pravda, jenže pan komisař je nad zákonem a nemůžu se s ním hádat. To už se radši pohádám s policajtem. V zákoně
Příloha č. 2 k zákonu č. 247/2000 Sb.
Druhy výcvikových vozidel pro výuku, výcvik a zkoušku z odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a technické požadavky na výcviková vozidla
Praktický výcvik v řízení vozidla a zkouška z praktické jízdy se provádí na vozidle zařazeném do příslušné skupiny vozidel, pokud není dále stanoveno jinak, a splňujícím dále
a) pro skupinu AM na mopedu s objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 cm3 a s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km.h-1 nebo na motocyklu s objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 125 cm3, přičemž rychlost jízdy při výcviku v řízení a praktické jízdy při zkoušce praktické jízdy nesmí převyšovat 45 km.h-1; na mopedu s více než 2 koly lze provádět nejvýše 4 hodiny výcviku,
b) pro skupinu A1 na motocyklu bez postranního vozíku s objemem spalovacího motoru nejméně 120 cm3, jehož konstrukční rychlost je nejméně 90 km.h-1,
c) pro skupinu A2 na motocyklu bez postranního vozíku s objemem spalovacího motoru nejméně 400 cm3 a výkonem alespoň 25 kW,
d) pro skupinu A na motocyklu bez postranního vozíku s objemem spalovacího motoru nejméně 600 cm3 s výkonem alespoň 40 kW,
Tak to by ti to škrcení v Hondě za 2000Kč mělo stačit . To jsem rád, že se našlo rozumné řešení .
1 reakcí na tento příspěvek "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
Bob.fr píše: Komisař není nad zákonem - zákon je zákon. A jelikož formulace je jasná: "...výkonem alespoň 25 kW", tak podle mě by si ani nic stahovat nemusel. Na druhou stranu pokud to půjde pořídit za ty 2000, asi nemá cenu se s tím komisařem hádat :)
Čteš blbě, ta Honda CBF v současném stavu nepatří do skupiny vozidel A2, v tom má komisař pravdu .
1 reakcí na tento příspěvek "Přestavby" - omezení výkonu na 35 kW
Ale je mi divné že tohle řešíš v září 2014 když předmětná novela zákona vyšla v září 2012 a mluví se o tom už od r. 2007!!! To je ten Váš komisař dobrej flegmatik (a ty evidentně také) - Nám řekli že když nebudeme mít během ledna 2013 (zákon platí od 19.1.2013) vozidla dle směrnice tak nám je vyřadí z registrace!!!
Naposledy editováno 16.09.2014 22:07:16